Tietääkö joku, millä tavalla saa Mondeon -02 käsijarruvaijerin kiristetyksi. Kahvassa on kuulemma automaattisäätö, mutta se ei taida toimia, koska kahva nousee aivan ylös, ennenkuin jarru pitää. Vaijerissa auton alla ei ole mitään säätömuttereita, ja takajarrusatulat on herkistetty. Katsastus on edessä elokuussa.
Vastaukset 5
- vaihdettiin
Mä vaihdatin ton takia koko käsijarrukahvan.Oli muistaakseni 70 egee.Nyt toimii.Siinä uudessa versiossa on säätö,jota voi säätää.Malli on 2001
- vvbb
Kahva vaihtoon. Siinä vanhassa kahvassa on jousi jonka vastinta jota voi kääntää pihdeillä "löysän" suuntaan kerran, ei ole enempää varaa, pelaa vähän aikaa. Tuo on lähinnä pelleilyä joten uusi kahva vaan paikalleen.
- masinol100
MITEN ON,KÄSIJARRUVAIJERIN SÄÄTÖ MONDEO 2000.POHJAN ALLA EI MITÄÄN SÄÄTÖÄ.PITÄÄKÖ KESKIKONSOLI IRROITTAA,SAA SEKMENTIT SÄÄDETTYÄ KOHDALLEEN.VAIKKA PITÄS OLLA AUTOMAATTI SÄÄTÖ.?
- .
Mullakin piti olla automaattisäätö, mutta todellisuudessa alla on kiristysmutteri käsijarruvaijerin etuosassa. Sieltä kiristyy.
- köf
Motskussa ei tarvitse lainkaan kiristää käsijarrua, koska ne muutenkin laahaavat jatkusta päällä...
hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459