käydä? onko hiukan kauempana tallinnasta jotain edullisempaa ostopaikkaa kun superi tai liviko?
Mistä alkoholit
5
829
Vastaukset
- kaupasta
tai kioskilta,huoltoasemalta joka paikasta missä elintarvikkeita myydään.
Mitä kauemmaksi Tallinnasta sitä halvempaa on , ihan kuin meillä ruoka kaupoissa.- Dimka
..näin ei ole eli tallinnan keskustassa hinnat kilpailun vuoksi halvempia kun Virossa yleensä..
- Käynyt
Dimka kirjoitti:
..näin ei ole eli tallinnan keskustassa hinnat kilpailun vuoksi halvempia kun Virossa yleensä..
....
- kerran petetty
Superalko Tallinnassa on melko edullinen. Kannattaa kuitenkin olla tarkkana maksun suhteen. Muutamat kassat ilmoittavat suuremman summan, kuin mitä kuitissa on, ja pitävät eroituksen itsellään. Tuttavilleni kävi myös näin. Olkaa tarkkana.
- vertailua
Ajeltiin Tallinnan ulkopuolella n. 60 km säteellä ja hinnat kalliimpia kuin Tallinnan keskustassa, ilmeisesti koska pikkupaikoissa ei mitään kilpailua. Loppujen lopuksi saatiin ainakin tölkkijuomat ja kuohuviinit halvimmalla Tallinkin ennakkomyynnistä (ihan eri hinnat kuin laivamyymälässä). Ja jos jalan matkustaa, ei edes tarvitse raahata, kun juomat voi lunastaa vasta Helsingin satamasta. Kuoharipullolle tuli halvimmillaan hintaa 2,5 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749