Shootag on huono

törkeää!

Aivan järkyttävää roskaa on tullut nyt myös Suomen markkinoille! Eläinkaupoissa myydään nyt ShooTag punkinkarkottajaa. Käytännössä kyseessä on muovinpalanen, joka ripustetaan eläimen kaulaan. Siinä se sitten "sähkömagnetismin" avulla luo jotain suojakenttää ja karkottaa öppiäiset. Järkyttävää!!!

Sellainen ei todellakaan toimi. Jos tutustuu ShooTagin sivuihin, huomaan kyllä minkälaista huijausta siellä pyöritetään.
Esim: vain yhden tuotteen saa palauttaa! No mitäs jos oon ostanut kolme, ja KAIKKI NIISTÄ ON SCHEISSEA.
Palautuksen saa tehdä vaan kuukauden sisällä ja mukaan täytyy pistää selityskirje.. jaha..
Tuote toimii vain, jos se killuu oikeinpäin, siis magneettipuoli kohti koiraa. Jokainen jonka koiralla on ollut kaulapannassa joku killutin, tietää että se roikkuu ihan miten päin vaan ja heiluu siinä mennessä.
Mutta "jos" tuote ei toimi, sulle voidaan vaan sanoa että "tuote oli väärinpäin". Just.
Sivuilla mainitaan myös, että tuote ei toimi alueella, jossa on paljon ötököitä :DD aha

Ja tätä listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka. Pistää vaan NIIN vihaksi!!!
Ja MITÄÄN tieteellistä näyttöä tolla porukalla ei ole! Kaikki mukatiede ja valheet johtaa nimittäin aina saman yhtiön sivuille, ei koskaan oo kukaan ulkopuolinen sanonut että tollanen toimii.
Ja se "magneetti" on samaa vahvuutta kuin sun kirjasto- tai pankkikortissa. Eli ajais tasan saman asian pistää visa electron lemmikin kaulaa.

Ei hemmetti ja sitte vielä tämäkin kohta, että "toimii n. 4kk". Siis mikä magneetti muka LAKKAA TOIMIMASTA NELJÄSSÄ KUUKAUDESSA!?!?!?!?
No just se magneetti joka maksaa hulluna ja sitten sun pitää ostaa uusi.. TSIISUS!

Pistää niin vihaksi :<
Tai siis tuntuu aika väärältä, että tollasta huijausta myydään ja joku käärii isot rahat. Valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan tunne fysiikkaa niin hyvin, etteikö toi menis läpi. Totta kai ihmiset haluaa uskoa, kun niille vakuuttavasti kerrotaan, että jokin asia on tosi hyväksi sun lemmikillesi...

Olen tutkinut asiaa paljon, puhunut asiantuntevien ihmisten kanssa ja käyttänyt myös sitä maalaisjärkeä. Toivon todella että jokin lehti tekisi ihan kunnon tutkimuksen aiheesta...

15

3418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin sivuilla

      just niin mainostettu, "Ei enää haisevia kemikaaleja!!" en ainakaan itse ostais. kävin hinnan vielä katsomassa niin 19,90.

      • ....

        Nimenomaan epäilyttävää. Yhtä porsaanreikää koko niiden sivut. Mistään ei oteta vastuuta, jos tuote ei toimi ja todetaan että eipä se toimi AINAKAAN alueilla, joilla on paljon öppiäisiä. No jos ei AINAKAAN siellä niin missä kaikkialla muuallakaan ei toimi? Ja mikä on paljon? Suomen suvessa niitä itikoita ainakin riittää...


    • -jke-

      Tuotteen maahantuoja kirjoittaa seuraavaa:
      "Tutkimukset ovat osoittaneet hienovaraisten induktanssi / kapasitanssikenttien (magneettisten ja staattisten) vaikuttavan merkittävästi kaikkeen elolliseen"

      Tässä siis käytetään sellaisia fysikaalisia termejä, joita ei ole olemassakaan. Keskiverto kuluttaja kun niistä ei mitään ymmärrä. Tuumii vaan, että kuulostaapa niin hienolta, että täytyyhän tuon tuotteen toimia.

      Induktanssi esimerkiksi on virtapiireihin liittyvä suure, joka kuvaa käämin kykyä vastustaa siinä kulkevan virran muutosta. Staattinen taas tarkoittaa "muuttumatonta systeemiä" ja se induktanssi siis liittyi juuri muuttuviin systeemeihin. Kenttä liittyy vektorisuureisiin jota induktanssi EI ole.
      Koko termi "staattinen induktanssikenttä" on siis aivan älytön ja loogisesti mahdoton.

    • hyvin...

      on toiminut.

      Ei mitään valittamista.

      Tuntuu kummalliselta, että maalaisjärkeä käyttänyt ei laihtunut kolmeakymmentä kiloa viikossa, vaikka näin luvattiin.

      Juna meni jo, oletko kyydissä?

      • ...

        niin millä sait sen pysymään koirallasi koko ajan oikein päin? Tungitko sen pannan alle. Koska jos se on siinä ympäriinsä heilunut ja punkkeja ei ole ollut, se ei ole tuotteen ansiota. Itsehän he toteavat että tuote ei toimi silloin...

        Ja todella hyvin sanottunu tossa ylempänä, että käyttävät tota tieteellistä soopaa myyntikikkana, mutta kun ottaa asioista selvää, huomaa ettei se ole muuta kuin höpönlöpöä!!


      • jäit...
        ... kirjoitti:

        niin millä sait sen pysymään koirallasi koko ajan oikein päin? Tungitko sen pannan alle. Koska jos se on siinä ympäriinsä heilunut ja punkkeja ei ole ollut, se ei ole tuotteen ansiota. Itsehän he toteavat että tuote ei toimi silloin...

        Ja todella hyvin sanottunu tossa ylempänä, että käyttävät tota tieteellistä soopaa myyntikikkana, mutta kun ottaa asioista selvää, huomaa ettei se ole muuta kuin höpönlöpöä!!

        sitten asemalle...


      • se

        on nähtävävä.

        Raide kolme?


      • aaarrgggh mikä roska
        se kirjoitti:

        on nähtävävä.

        Raide kolme?

        typerääkin typerämpi typerä shootag. Raivostuttavaa kakkaa..


      • hmhh
        aaarrgggh mikä roska kirjoitti:

        typerääkin typerämpi typerä shootag. Raivostuttavaa kakkaa..

        on tuote toiminut, on ollut hyvä ratkaisu koiralle kun pannat on aiheuttanut allergisia reaktioita. sain pysymään teippaamalla pantaan kiinni. aktiivisella koiralla voi kiinnitys olla vähän hankalaa..


      • ..
        hmhh kirjoitti:

        on tuote toiminut, on ollut hyvä ratkaisu koiralle kun pannat on aiheuttanut allergisia reaktioita. sain pysymään teippaamalla pantaan kiinni. aktiivisella koiralla voi kiinnitys olla vähän hankalaa..

        meillä on ollut nyt shootag käytössä koiralla muutaman viikon. hyvin on ainakin tähän asti toiminut, ei ole koirasta ollenkaan punkkeja löytynyt vaikka niitä kuitenkin on jo paljon. oli pakko ostaa kun kuulosti niin ihmeelliseltä, onhan siinä tyytyväisyystakuu jos ei tunnu toimivan..


      • punkkiiri
        .. kirjoitti:

        meillä on ollut nyt shootag käytössä koiralla muutaman viikon. hyvin on ainakin tähän asti toiminut, ei ole koirasta ollenkaan punkkeja löytynyt vaikka niitä kuitenkin on jo paljon. oli pakko ostaa kun kuulosti niin ihmeelliseltä, onhan siinä tyytyväisyystakuu jos ei tunnu toimivan..

        Meillä ei toiminut punkkipanta, ei keinosellainen eikä luomuversio, eikä mikään niskaan/selkään laitettava tippa. Joten jos tämäkään ei toimi, niin eipähän poikkea muista vastaavista, kalliimmistakin tuotteista. Eli jos punkkeja on talo täynnä taas, ei siis mikään muutu. Mutta onneksi ei rahaa mene ihan noiden tippojen malliin...


      • ei ne niitä kaipaa
        punkkiiri kirjoitti:

        Meillä ei toiminut punkkipanta, ei keinosellainen eikä luomuversio, eikä mikään niskaan/selkään laitettava tippa. Joten jos tämäkään ei toimi, niin eipähän poikkea muista vastaavista, kalliimmistakin tuotteista. Eli jos punkkeja on talo täynnä taas, ei siis mikään muutu. Mutta onneksi ei rahaa mene ihan noiden tippojen malliin...

        http://rationalwiki.org/wiki/Shootag


    • T

      Tein ilmoituksen kuluttajavirastoon tästä joskus 2-3 viikkoa sitten.

    • Korpijannu

      Tilasin MasterCardilta 5000€ luotollisen magneettinauhasiru-kortin ja laitoin sen omaan kaulaan. Hyvin on toiminu...luotosta jäljellä vielä 4500€. Terassilla ei oo ollu vielä yhtään hyttystä.....HIK!

    • ni

      emäntä huijattiin ostamaan tuo ja laitto mut kokeileen..52 tuntia ollu käytössä tarkalleen ohjeitten mukaisesti ja voin sanua ettäV#ttu mitä paskaa!!!
      Elkää kukaan erehtykö tuohon!Elkää ees harkitseko!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe