Nykyiset näytot eivät vakuuta, onko aikaisempia.
Kertkokaa.
Talosuutari "rakennusliike"
8
3285
Vastaukset
- havaintoa on
On vähän juostenkustuna, läpihuutona hommat suoritettu, kiireellä ja hutasten eikä muutoinkaan niin hirveen "hauskaa" väkeä.
- Reilusti
Hommat hoidellaan,sillee ihan omalla tyylillä ja tavalla.
No jollekin kelpaa taloussutareiden jälki.oisko se vähän halvempaakin,
kun ihan oikeen rakennusliikkeen tekemänä. - oma mainospuhe
Reilusti kirjoitti:
Hommat hoidellaan,sillee ihan omalla tyylillä ja tavalla.
No jollekin kelpaa taloussutareiden jälki.oisko se vähän halvempaakin,
kun ihan oikeen rakennusliikkeen tekemänä.ette todellakaan ole hauskoja, ja jälki on kun ei enne olis hommia tehtykkään. ainakaan taiteellista silmää ei löydy muuta kun sen verran mitä mittanauha pystyy tarjoamaan eli suoraa viivaa... taitoa vaativat hommat kusee ainakin... ja hommat missä pitää olla taiteellinen silmä.
- miehiä...
telineillä!
- Erittäin pettynyt
Jos haluat remontin, missä mikään ei ole kohdillaan, niin tilaa kyseinen firma. Aikataulut eivät pelaa ja työnjälki on surkeaa.Talotaikurit olisi ehkä parempi nimi ao. yritykselle. Jees ja asiakkaassa on aina vika. Tämäkin todettu.
- Entinen mies
Muistaakseni toimi männä muinoin takavuosina nimellä Seinänsiirtäjät tai sinne päin. Eikö se Rohvo vai Vohro vai sinne päin ole merkonomi, niin ei siinä työn jälkestä voi perästä päin kovasti huudella. Jos olisi ainoa rakennusliike, niin tässä tapauksessa opettelisin itse tekemään seinänsiirrot ja muut suutarin hommat. Janytmaate...
- sitä kutsuttu
Entinen mies kirjoitti:
Muistaakseni toimi männä muinoin takavuosina nimellä Seinänsiirtäjät tai sinne päin. Eikö se Rohvo vai Vohro vai sinne päin ole merkonomi, niin ei siinä työn jälkestä voi perästä päin kovasti huudella. Jos olisi ainoa rakennusliike, niin tässä tapauksessa opettelisin itse tekemään seinänsiirrot ja muut suutarin hommat. Janytmaate...
nimellä Seinän särkijät.
- tietäjät
Entinen mies kirjoitti:
Ei pitäs "tietää", kun ei tiedä! Tääl niin paljo tietäjiä, et huh! Enemmän kun huvittaa tää merkonomi juttu:) Voin sanoa 100% varmuudella et "Vohro" ei ole merkonomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937