Hei!
Onko täällä tyyppejä, jotka ovat osallistuneet tuohon festarisankari kisaan?Minulle tuli tänään postitse sim-kortti heiltä ja säihkähdin,että miksi ne sellaisia minulle lähettävät kun en ole edes liittymää vaihtamassa!
Soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin,että prepaid liittymä on lahja heiltä hyvitykseksi siitä,että minua ei valittu festarisankariksi ja tämä ei kuulemma sido mihinkään!Nyt kysynkin voinko käyttää tätä liittymää, vaikka olen dna:n asiakas?Kiitos vastauksista!
Festarisankari kisa ja TeleFinland
selleri-siili
3
571
Vastaukset
- samantha66
mitä väliä? se on perepaid liittymä ei laskutus liittymä
- ilmaisissa
Varmasti toivovat että siirryt käyttämään Tfää. Miksi muuten kukaan ilmaisia prepaideja antaisi. Ja vielä toisen operaattorin
asiakkaalle? Aina niissä joku taka-ajatus on...- pois vain
Taka-ajatus on nimenomaan se, että havaitset TF:n paremmaksi kuin DNA:n ;)
Prepaidillä on yleensä kymppi käyttövaraa, joten älä heitä hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739