Mitäs

sanotte

veskarin rehellisyydestä? Onko pettäjä ainesta?? Tunnen monta veskaria ja pettävät kumppaniaan minkä ehtii..

6

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikat

Meitä on joka junaan en ole ikinä pettänyt olen veskari.

• Vesimies miehenalku

Olen vesimies ja en ikinä pystyisi pettämään kumppania. Jos rakkauteni jostain syystä lopahtaa niin otan asian puheeksi. Kahta naista en rupea pyörittämään.

• jo keski-ikäisen

veskarin joka pyörittää 3-5naista kerrallaan..luulee tai elää nuoruuttaan uudestaan..
      tosin viimeisin hairahdus tais viedä jalat alta..Veskari haluaa olla vapaa menemään eikä pidä omistamisesta..ei ole rehellinen enkä usko, että luottamuksenkelpoinenkaan=eli käteen jää itseänsä etsivä tyyppi, joka pönkittää egoaan monella naisella(tyttöjäkin)

• minävaan5

mun poikaystävästä vois luulla jotain tuommosta. Yksi nainen kuulemma on pistänyt kuulemma semmosta juorua liikkeellekin. tiedä sitten kun siihen suhteeseen kuulemma kuului muutakin ongelmaa.. naisen puolelta. poikakaveri siis itse kertonut mulle noista juoruista ja kaikista muistakin tilanteista mitkä voi tulla pahalla tavalla mun korviini. luultavasti joku järkevämpi nainen ois lähtenyt jo karkuun mutta kun itekkin haluan kertoa jos jotain semmosta läheltä piti tilanteita tapahtuu että pikkukaupungissa juorut kulkee. en sen takia että se suojelis suhdetta(kun usein osataan selittää asiat vaan pahemmiksi) vaan ihan puhtaan omantunnon takia(ja kun minä ainakin oon huono valehtelemaan). Mies on vielä niin kova kiusaamaankin kaikkia että naiset kuvittelee sen olevan vakavaakin flirttiä. ärsyttävintä on se kun se pitää kaikkia naisilta tulleita viestejä ja kuvia esillä.. mutta ainakin on avointa:D mulla ne kaikki sentään on jossain muistolaatikossa.. ei se helppo mies oo mutta luotan kyllä aisteihini jos semmosta tapahtuu..

• VesiN

Täällä yksi uskollinen nuorikko. Ei aikomusta pettää, olen uskollinen :)
        Rakkauttakin riittää. Ja kuten aiemmin mainittiin, mieluummin sanoo jos ei enää rakasta.
        Mutta tapani ei ole pettäjän tie ;)

Jotkut pettää jotkut ei, ei kannata kyllä aivan näitä horoskooppeja tuijottaa, luonteestakin kiinni.

Luultavasti riippuu siitäkin millaiset ajatukset noin kulttuurisesti ja kasvatus on tällaisesta ja ne ovat vaikuttaneet toiminta tapaan ja ajatuksiin.

Mutta minä en petä!!

• katy77

Mä olen ainakin rehellinen, joskus ehkä liiankin : )
      Ikinä en ole pettänyt enkä ikinä tule pettämään.
      Muista en tietenkään voi tietää, mutta en tunne
      yhtään vesimiestä joka pettäisi kumppaniaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe