Finnmatkojen bamsekerhon ohjaajan haastattelu?

työnhakija

Hei
Olen menossa Finnmatkojen rekrytointitilaisuuteen Helsinkiin ja mietiskelin, että minkälaisia yksilö/ryhmätehtäviä siihen kuuluu? Minkälainen haastattelu on? Kaikki vastauksen otetaan iloisina vastaan :)

7

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnhakija

      Tänne ei näköjään vastauksia herunut, mutta von kertoa, että mukava päivä oli, ja meikätyttö lähtee bamsekerhoilemaan syyskuun lopussa.

      • sporty820

        reissuun siis lähdössä myös täällä, ja nimenomaan bamse yms puolelle. MItenkäs olet valmistautunut tulevaan koitokseen? Käytännönasioita hoidettu? Varautunut siihen että lähtö kohteeseen tulee heti kurssin jälkeen..kunhan sen vaan läpäisee? TUo vielä vaivaa omaa mieltäni..että entäs jos jostain kumamn sysytä passittavatkin kotiin kurssin jälkeen..sittenhän sitä vasta pulassa ollaan...

        MIlläs fiiliksillä siellä siis?


      • jyrää!
        sporty820 kirjoitti:

        reissuun siis lähdössä myös täällä, ja nimenomaan bamse yms puolelle. MItenkäs olet valmistautunut tulevaan koitokseen? Käytännönasioita hoidettu? Varautunut siihen että lähtö kohteeseen tulee heti kurssin jälkeen..kunhan sen vaan läpäisee? TUo vielä vaivaa omaa mieltäni..että entäs jos jostain kumamn sysytä passittavatkin kotiin kurssin jälkeen..sittenhän sitä vasta pulassa ollaan...

        MIlläs fiiliksillä siellä siis?

        Bamseista on krooninen pula joten töitä on ihan varmasti tiedossa. Nyt ilosta mieltä peliin ja maailmalle! Hienot kokemukset odottavat!!


      • Työnhakija
        jyrää! kirjoitti:

        Bamseista on krooninen pula joten töitä on ihan varmasti tiedossa. Nyt ilosta mieltä peliin ja maailmalle! Hienot kokemukset odottavat!!

        Kyllähän se vähän jännittää, että mitä jos kurssia ei läpäisekään.. Mutta pitää toivoa parasta! Pakkaaminen tulee vaan ongelmaksi, kun kaikki omaisuus pitäisi mahtua matkalaukkuun.. Olin itse ihan yllättynyt rekrytointipäivässä, kun sitten sanottiinkin että hei lähdet sitten koulutukseen kanarialle! :3


      • sqadd
        Työnhakija kirjoitti:

        Kyllähän se vähän jännittää, että mitä jos kurssia ei läpäisekään.. Mutta pitää toivoa parasta! Pakkaaminen tulee vaan ongelmaksi, kun kaikki omaisuus pitäisi mahtua matkalaukkuun.. Olin itse ihan yllättynyt rekrytointipäivässä, kun sitten sanottiinkin että hei lähdet sitten koulutukseen kanarialle! :3

        Hei ! Kuinkas moni teistä sen kurssin läpäisi ? Oon itsekkin lähdössä mahdollisesti tuohon koulutukseen niin ois kiva tietää miten moni sen paikan yleensä saa.. Pelottaa että menee ihan kankkulan kaivoon tuo kurssimaksu mikä ei oo mikään pieni jos töitä ei sitte saakkaan :/


    • JJonnaaa

      Millainen tuo haastattelupäivä sitten loppujen lopuksi olikaan?

    • oppaana

      Kurssin läpäisee ihan kaikki jotka haluaa ! Syyt miksi ei läpäise johtuu siitä että ryyppää ja laiminlyö kurssin. Juhliakkin siellä saa kunhan ei vaikuta kurssilla olemiseen mitään ihmeitä eivät vaadi. 95 vain 3 ei läpäissyt ja yksi omasta tahdostaan lähti pois eli kaksi todettiin epäsopiviksi.

      Haastattelussa pitää kertoa itsestään sekä englanniksi ja suomeksi yleisön edessä. Ratkaista ryhmässä tehtäviä ja sitten testataan yleistietoea ja tietoa yrityksestä (: Uutisia katsomalla ja finnmatkojen sivuihin tutustumalla pärjää. Haastatelustakin muuten lähes kaikki otetaan kurssille. Minun haastattelu päivältä vain yksi ei tullut kursille ja kaverini kertoi että hänen ryhmästään kaikki valitiin kursille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe