Voikohan Koulunkäyntiavustajan ammattitutkinnon suorittaa oppisopimuksella peruskoulupohjalta? Erään oppilaitoksen sivulta luin että pääsyvaatimus päiväkoulutukseen olisi lukion päättötodistus TAI peruskoulu työkokemusta.
Ajattelin opiskelupaikaksi hakea ala-astetta.
Koulunkäyntiavustajaksi oppisopimuksella?
4
611
Vastaukset
- ....
Kyllä sen voi suorittaa. Aikuiskoulutusta on, joten suoraan peruskoulusta ei voi siirtyä opiskelemaan. En ole varma vaaditaanko 18 vai 20 v ikä. Harkitse myös päiväopiskelua, oppisopimuskin on tosi rankka. Työn lisäksi tehtäviä tosi paljon, joten voi olla tiukkaa.
- MUNAKARI
Opparilla voi suorittaa minkä tahansa ammattitukinnon kuten amiksessakin.
- ffdsgffgdhhvc vbc
Paitsi että amiksissa suoritetaan perustutkinto ja koulunkäyntiavustajan tutkinto on ammattitutkinto.
- kka?
Mietin samaa (oppisopimusta) ja selvitin asiaa oppisopimustoimistosta. Sinulla täytyy olla oppisopimuspaikka valmiina tai oppilaitos joka tarvitsee sitä. Eli ota oppisopimustoimistoon yhteyttä. Itse hain opiskelemaan. Muuta koulutuspohjaa minulla on, alan vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739