Voikohan Koulunkäyntiavustajan ammattitutkinnon suorittaa oppisopimuksella peruskoulupohjalta? Erään oppilaitoksen sivulta luin että pääsyvaatimus päiväkoulutukseen olisi lukion päättötodistus TAI peruskoulu työkokemusta.
Ajattelin opiskelupaikaksi hakea ala-astetta.
Koulunkäyntiavustajaksi oppisopimuksella?
4
681
Vastaukset
- ....
Kyllä sen voi suorittaa. Aikuiskoulutusta on, joten suoraan peruskoulusta ei voi siirtyä opiskelemaan. En ole varma vaaditaanko 18 vai 20 v ikä. Harkitse myös päiväopiskelua, oppisopimuskin on tosi rankka. Työn lisäksi tehtäviä tosi paljon, joten voi olla tiukkaa.
- MUNAKARI
Opparilla voi suorittaa minkä tahansa ammattitukinnon kuten amiksessakin.
- ffdsgffgdhhvc vbc
Paitsi että amiksissa suoritetaan perustutkinto ja koulunkäyntiavustajan tutkinto on ammattitutkinto.
- kka?
Mietin samaa (oppisopimusta) ja selvitin asiaa oppisopimustoimistosta. Sinulla täytyy olla oppisopimuspaikka valmiina tai oppilaitos joka tarvitsee sitä. Eli ota oppisopimustoimistoon yhteyttä. Itse hain opiskelemaan. Muuta koulutuspohjaa minulla on, alan vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586