Tai välivaihtoehto?
Oletko isän poika vai äidin tyttö?
21
404
Vastaukset
- Meriläinen
ja en muutu tästä ja siis iloitsen elämästä.
Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla ei muu parempaa oisi mulla.
Olikse nyt Tamara kun lauloi ja minä olen samaa mieltä - hasunen
en ole kummankaan tyttö. muutin pois kotoa kerran käynyt kylässä ei ollenkaan soittanut tai mesessä jutellut. Pyytävät kyl käymään mut miksi eivät käy meidän luona. Käyvät kyllä siskoni luona joka asuu 200km päässä ja minä 60km päässä siskollani pieni lapsi 8kk, olen lapsen sylikummi. Kun en töissä käynyt niin ottivat kyllä silloin yhteyttä kun tarvtsivat itselleen lapsenvahdin. Mitähän olen tehnyt?
- handek
Anoppivainaa, helsingistä tultuamme, kysyi ensimmäiseksi: mitähän niille R:n siskon lapsille kuuluu?
Meidän tyttö ei kiinnostanut ollenkaan, sisaren lapset yli kaiken.
Perinnöksi jätti vaimoni sisaren tytöille kaupungista asunto- osakkeen.
Onneksi jäi vähän vaimollekin, tosin ei niistä juuri kerinnyt nauttia...
- viivatiina
äidin tyttö.
- papan
= vaarin tyttö, samalla myös isän poika ja äidin tyttö.
- handek
Vainajan poika ja piirinmestarin isä...
- minä(kinkin)
handek kirjoitti:
Isävainajan ja iäkkään äidin tyttö, kahden tytön sisko ja openmutsi...
Kysyisin ;)
Minkä piirin mestarin isä...? - orpo raukka
handek kirjoitti:
ja lääkärin ylpeä äiti
- taas...
orpo raukka kirjoitti:
ja lääkärin ylpeä äiti
olen kasvanut äiditönnä. Isän tyttö kai sitten olin. Ei ollut muuta vaihtoehtoa minulla.
Kahden tyttären äiti ja kahden lapsenlapsen mummo olen.
lähinnä isän tyttö, veljeni on äitini poika, se kyllä näkyikin kun olimme lapsia. Veljen ja minun kinastelun ja veljeni retuutuksen jälkeen, äiti suuttui aina minulle.. Koskaan ei ollut mikään veljen vika, vaan minä olin se syyllinen.. Hyh..
Niin minäkin, isän tyttö olin. Me tiesimme tarkkaan kenen lapsi kukakin oli. Sen tiesi siitä, että kummalta pyysi rahaa. Minä pyysin aina isältä.
miljoona kirjoitti:
Niin minäkin, isän tyttö olin. Me tiesimme tarkkaan kenen lapsi kukakin oli. Sen tiesi siitä, että kummalta pyysi rahaa. Minä pyysin aina isältä.
Minäku halusin saada jotain uutta, yleensä se oli mulle tarpeellistakin, äiti ei luvannut, isän luokse menin valittaa, joha lupa tuli, äiti katto sit vihasena :))
- Meriläinen
sitten veljen sisko, veli 11 vuotta vanhempi ja jos en saanut lupaa tai jotain vanhemmilta niin veli auttoi ja lupa tuli :)
- paapuuri
olin niin ihan loppuun saakka.
Mikäs se välivaihtoehto voisi olla? - Aprikos*
Veli oli molempien silmäterä ja sisarista keskimmäinen suosituin. Näin itse koin. Mikä sitten lienee totuus. Veli oli sopuisa luonne, josta kaikki pitivät. Isääni ymmärsin paremmin. Luonteemme oli kai vähän samanlaiset.
- viivi-amaldiina
asioissa äidin ja surullisissa isän tyttö, mutta kuitenki aina isän tyttö.
- RIMMIR
Siis missä mielessä?
Lapsena enemmän isän tyttö, murrosikäisenä molempien kauhistus, muutin pois jo 16 vuotiaana ja sen jälkeen olen elänyt itsenäisesti maailmalla kaukana lapsuuden kodistani.
Molemmat vanhemmat jo kuolleet monia vuosia sitten. - Pimu F.
minä kyllä faijan oma friidu. Johtui varmasti siitä että, hän osallistui minun teho-hoitooni, aktiivisemmin ja hoisi vauvasta saakka toisin kuin mutsini. Jolla kiire luoda omaa uraansa. Kiinteä suhde syntyi tuolloin. Olin pitkään keskosille tarkoitettussa happikaapissa;) Jos, keskosteho-hoitoa ei edesmennyt Lastenlääkäri Arvo Ylppö olisi sinä vuonna täällä Stadissa aloittunut ja kehittänyt Naistenklinikalla...tuskin tässä minäkään. En olisi jäänyt henkiin. Sen verran pienikokoinen olin...syntyessäni. Nyt mieheni aina vitsailee...että, eipä enää uskoisi;)
Kiitollinen olen siis aina sekä omalle Rakkaalle edesmenneelle faijalleni sekä Lastenlääkäri, Arvo Ylpölle. Elämästäni...pitkään olin minäkin hänen potilaansa. Jaksoi aina omaa faijaani kannustaa sanomalla, että kyllä siitä ihminen vielä kasvaa;) kun faijani oli huolissaan miten minun käy. No, joo. Kasvaa ja kasvaa;))
t.PimuKyllä Ylppö on tehnyt tosi hienoa ja arvostettavaa työtä lasten parissa, olisipa hänen kaltaisiaan enempi :)))
- Pimu F.
sasus kirjoitti:
Kyllä Ylppö on tehnyt tosi hienoa ja arvostettavaa työtä lasten parissa, olisipa hänen kaltaisiaan enempi :)))
oman kundini puolesta olen taas Kiitollinen Lastenneurologian professorille Lennart von Wendille, joka toimi ylilääkärinä Lastenlinnassa. Täällä Stadissa. Ja monessa muussakin aktiivisesti hänellä oli myös oma yksityispraktiikka mukana loppuun saakka... hän menehtyi yllättäen tämän vuoden kesäkuun alussa. Hänen äkilllinen poismenonsa on minulle ja monelle muulle perheelle, vielä kipeä ja surullinen asia. Hän oli myös kovin ihmisystävällinen ja huumorintajuinen ja ihanan kannustava aina, monesti saattoi minut jopa autollaan palavereistä koti-ovelle saakka. Suunta kun oli sama...hän lohdutti taas minua kun kundin ollessa snadi, jouduin aina miettimään, mihin mennä ruoka-ostoksille, täällä Stadissa, kundi kun ei isossa ihmisvilinässä tykännyt olla yhtään, ei pystynyt olemaan emmekä voineet liikkua bussilla emme metrolla eikä omaa autoa ollut käytössä...sanomalla en minäkään viihdy, ihmisvilinässä ja metelisssä yhtään, älä sure;)) kyllä se siitä ajan kanssa tasaantuu elämä;) Ilman häntä en olisi jaksanut sitä kuntoustus -ja tutkimusrumpaa, mihin vanhempana pienten autististen lasten kanssa joutuu. Hänen olkapäätänsä vasten oli myös turvallista nojata. Ja sai myös näyttää omat tunteensa jos, itketti ja väsytti.
Nyt mietin vähän kyynisesti että, parhaat lähtevät aina ensin, vaikka ei tuo totta ole. Hyvän lääkärin menetys on pois lopullisesti on vaan tuskallista hyväksyä...mutta, elämä ja toivo jatkuvat.
t.Pimu
- RosaLiiin
äidin lapsi ja isän tyttö.
Isä kutsui aina tytöksi, ei eisnimellä, melkein viisikymppisenäkin olin vielä hänen tyttönsä.
Siitä olin ylpeä, olin esikoinen ja perheen ainoa tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646