Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ennätyskalani tälle kesälle:

Lohi-Jussi

Lohi 12,2kg
Taimen 6,4kg
Kuha 8,3 kg
Hauki 13,4 kg
Ahven 1,7 kg

Nämä kaikki heittämällä. Koittakaapa päästä samaan.

37

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohijussille

      olla haastajia. On nuo sen verran kovia kilomääriä. Lohijussi on mestari.

    • kalastusosiolla

      jossa ei muuta puhuta kuin paskaa tuo on helppo lyödä.

      Lohi 18.62kg
      Taimen 8.41kg
      Kuha 9.38 Kg
      Hauki 22.25 kg
      Ahven 1.98 Kg

      • Taimen-Timo

        Lohi 24,1kg
        Taimen 9,6kg
        Kuha 9,65kg
        Hauki 24,3kg
        Ahven 1,99kg

        Täkykalat
        Salakka 56g
        Silakka 96g
        Kuorre 76g
        Muikku 126g


      • sitäkalaatullut
        Taimen-Timo kirjoitti:

        Lohi 24,1kg
        Taimen 9,6kg
        Kuha 9,65kg
        Hauki 24,3kg
        Ahven 1,99kg

        Täkykalat
        Salakka 56g
        Silakka 96g
        Kuorre 76g
        Muikku 126g

        Lohi 25,1kg
        Taimen 10,4kg
        Kuha 9,9kg
        Hauki 25,6kg
        Ahven 2,34kg
        Muikku 0,5kg
        Lahna5,3kg


      • mutta mä olen
        sitäkalaatullut kirjoitti:

        Lohi 25,1kg
        Taimen 10,4kg
        Kuha 9,9kg
        Hauki 25,6kg
        Ahven 2,34kg
        Muikku 0,5kg
        Lahna5,3kg

        saanut kaikki nuo lajit ja tasan puolkiloo suurempina. Lisäksi on tullut kuuden kilon ankerias.


      • Isojako
        Taimen-Timo kirjoitti:

        Lohi 24,1kg
        Taimen 9,6kg
        Kuha 9,65kg
        Hauki 24,3kg
        Ahven 1,99kg

        Täkykalat
        Salakka 56g
        Silakka 96g
        Kuorre 76g
        Muikku 126g

        Vaimo 64 kg
        Naapurin rouva 58 kg


      • haukiuistin
        mutta mä olen kirjoitti:

        saanut kaikki nuo lajit ja tasan puolkiloo suurempina. Lisäksi on tullut kuuden kilon ankerias.

        Suomen ennätys on 4,1


    • Mestarikalastaja turisti

      sain tänä kesänä myös suuria kaloja. Onnea sullekin hienosta saaliista. katoppa tätä mun listaa

      Lohi 31 kg Teno
      Järvitaimen 11,5 kg Kuolanniemimaa
      Rautu 7,3 kg Kuolanniemimaa
      Kuha 11,3 kg Kangasala
      Hauki 14,7 Kokemäenjoen jokisuu
      Ahven 1.9 kg Lokka
      Harjus 2,2 kg Utsjoki
      Ainoastaan uistattelemalla tuli lohi ja kuha mahtavia saaliita nuo voi veljet.

      • Lohi-Jussin kalat

        kun listaa lukee, mulla on tammukkaki kolmekilonen, muita en viitsi tähän edes laittaa, ovat niin isoja ettei kukaan uskoisi olevankaan.


      • Lohi-Jussi

        että kateus iskee. Minä olen oikeasti saanut nuo kalat ja kesää on vielä jäljellä. Kilot senku suurenee kohdallani syksyä kohden. Sinä olet nähnyt unissasi leuhkimisiasi kaloja. Esim. Tenolta saamasi lohi (31kg) oli todennäköisesti lapsesi, joka oli joutunut veden varaan juopotellessasi. Kuhaa tuskin olet edes koskaan maistanut. Haukea et edes uskalla pyytää, koska ajattelet, että se voi purra. Rautua ja harjua et ole koskaan nähnyt.


      • eikjöhän vaan
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        että kateus iskee. Minä olen oikeasti saanut nuo kalat ja kesää on vielä jäljellä. Kilot senku suurenee kohdallani syksyä kohden. Sinä olet nähnyt unissasi leuhkimisiasi kaloja. Esim. Tenolta saamasi lohi (31kg) oli todennäköisesti lapsesi, joka oli joutunut veden varaan juopotellessasi. Kuhaa tuskin olet edes koskaan maistanut. Haukea et edes uskalla pyytää, koska ajattelet, että se voi purra. Rautua ja harjua et ole koskaan nähnyt.

        suosiolla ristitä sut Pikkukala-Jussiksi, sulla kuitenki pienimmät kalat mitä kellään.


      • mestarikalastaja
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        että kateus iskee. Minä olen oikeasti saanut nuo kalat ja kesää on vielä jäljellä. Kilot senku suurenee kohdallani syksyä kohden. Sinä olet nähnyt unissasi leuhkimisiasi kaloja. Esim. Tenolta saamasi lohi (31kg) oli todennäköisesti lapsesi, joka oli joutunut veden varaan juopotellessasi. Kuhaa tuskin olet edes koskaan maistanut. Haukea et edes uskalla pyytää, koska ajattelet, että se voi purra. Rautua ja harjua et ole koskaan nähnyt.

        paljon harreja ja rautuja enemmän kun sie koko elämäsi aikana. Taidat olla etelästä. Kyl uskon olet tänä kesänä saanut "suuria kaloja" ja ehkä saanut 3 kilon tammukan. Itse olen saanut 1.5 kilon tammukan pikkujoessa, ei järvitaimen.

        Sulla on suuret puheet, arvaan et ole saanut kaikkia kaloja virvelillä.

        Kun poikasena olin oli päässyt suuri hauki, että veti soutuvenettä jonkun matkaan saakelin umpikelan jarru oli jumissa sillä seurauksena siima meni poikki mieti kuinka suuri hauki oli siiman päässä?


      • mestarikalastaja
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        että kateus iskee. Minä olen oikeasti saanut nuo kalat ja kesää on vielä jäljellä. Kilot senku suurenee kohdallani syksyä kohden. Sinä olet nähnyt unissasi leuhkimisiasi kaloja. Esim. Tenolta saamasi lohi (31kg) oli todennäköisesti lapsesi, joka oli joutunut veden varaan juopotellessasi. Kuhaa tuskin olet edes koskaan maistanut. Haukea et edes uskalla pyytää, koska ajattelet, että se voi purra. Rautua ja harjua et ole koskaan nähnyt.

        puhumaan kalavaleita. Kaikki muka heittämällä, sanon sulle näet unias. Ehkä olet saanut verkolla tai isisi sai ne.


      • Lohi-Jussi
        eikjöhän vaan kirjoitti:

        suosiolla ristitä sut Pikkukala-Jussiksi, sulla kuitenki pienimmät kalat mitä kellään.

        aamulla tämän kesän mahtavin kuha. Se on 16,6 kg. Parin tunnin uuvutustaistelun jälkeen minä selvisin voittajaksi. Kyllä tulee nyt valtava satsi makoisaa kuhakeittoa.


      • kun uskotte Jussin
        mestarikalastaja kirjoitti:

        puhumaan kalavaleita. Kaikki muka heittämällä, sanon sulle näet unias. Ehkä olet saanut verkolla tai isisi sai ne.

        saaneen kalaa, ei hän ole mikään kalastaja. Kunhan höpäjää joutessaan.


      • Lohi-Jussi
        kun uskotte Jussin kirjoitti:

        saaneen kalaa, ei hän ole mikään kalastaja. Kunhan höpäjää joutessaan.

        isoisäni olivat kalastajia. Isäni ja minä olemme kalastajia ja pojastani ja pojanpojastani tulee kalastajia. Kukahan tässä siis oikeasti voi sanoa olevansa kalastaja.


      • joka oikeesti
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        isoisäni olivat kalastajia. Isäni ja minä olemme kalastajia ja pojastani ja pojanpojastani tulee kalastajia. Kukahan tässä siis oikeasti voi sanoa olevansa kalastaja.

        onkin pikkukla-jussi. Kukaan ammattikalkastaja ei viitsi töidensä jälkeen enää vatkuttaa millään heittovälineillä, joten panehan suuta supummalle siitä kalastajuudesta, pösilö.


      • Lohi-Jussi
        joka oikeesti kirjoitti:

        onkin pikkukla-jussi. Kukaan ammattikalkastaja ei viitsi töidensä jälkeen enää vatkuttaa millään heittovälineillä, joten panehan suuta supummalle siitä kalastajuudesta, pösilö.

        laitani suutani vaan isommalle. Sen verran monia tuhansia ja tuhansia kiloja olen eläissäni ammattivehkeillä kalaa merestä ja järvistä nostanut, että on mulla vara vähä levennelläki. Jos ajatellaan viidessä sukupolvessa perheeni saamaa kalasaalista niin siitä tulee jo iso vuori, ei mikään mäennyppylä. Että tukehuhan sinä vaan mato-ongella saamasi pikkuahvenen ruotoihin, senki harrastelija.


      • noihin juttuihin
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        laitani suutani vaan isommalle. Sen verran monia tuhansia ja tuhansia kiloja olen eläissäni ammattivehkeillä kalaa merestä ja järvistä nostanut, että on mulla vara vähä levennelläki. Jos ajatellaan viidessä sukupolvessa perheeni saamaa kalasaalista niin siitä tulee jo iso vuori, ei mikään mäennyppylä. Että tukehuhan sinä vaan mato-ongella saamasi pikkuahvenen ruotoihin, senki harrastelija.

        ei kukaan usko, kuhasi kokokin osoitti ettet ole edes kuhaa koskaan nähnytkään.


      • Lohi-Jussi
        noihin juttuihin kirjoitti:

        ei kukaan usko, kuhasi kokokin osoitti ettet ole edes kuhaa koskaan nähnytkään.

        harrastelija. Meilläpäin on aina verrattu lohen ja hauen painoa kuhan painoon. Ne vastaavat toinen toistaan. Jos sinä et saa jättikuhaa, niin älä tule tänne viisastelemaan sellaisten kanssa, jotka oikeasti syövät kuhaa nälkäänsä ja jopa myyntitarkoituksessa.


      • tuskin olet kalassa
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        harrastelija. Meilläpäin on aina verrattu lohen ja hauen painoa kuhan painoon. Ne vastaavat toinen toistaan. Jos sinä et saa jättikuhaa, niin älä tule tänne viisastelemaan sellaisten kanssa, jotka oikeasti syövät kuhaa nälkäänsä ja jopa myyntitarkoituksessa.

        käynytkään, säälittävä otus joka ensin tutkii kalalajien painoja joita heittää kehiin, kun jää niillä hännille niin yrittää nokittaa kuin pokerissa. Aivan avuton bluffi, mitätön mies.


      • Lohi-Jussi
        tuskin olet kalassa kirjoitti:

        käynytkään, säälittävä otus joka ensin tutkii kalalajien painoja joita heittää kehiin, kun jää niillä hännille niin yrittää nokittaa kuin pokerissa. Aivan avuton bluffi, mitätön mies.

        pelle vaan tonnikalasäilykkeitä. Minä en ole ikinä syönyt muuta kuin itse (tai isäni tai isoisäni) pyytämääni kalaa. Minä en käykään kalassa, vaan suoranaisesti olen kalassa lähes jatkavasti. Harrastelijat ne tosiaan "käväsee" kalassa.


      • tuo nimi
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        pelle vaan tonnikalasäilykkeitä. Minä en ole ikinä syönyt muuta kuin itse (tai isäni tai isoisäni) pyytämääni kalaa. Minä en käykään kalassa, vaan suoranaisesti olen kalassa lähes jatkavasti. Harrastelijat ne tosiaan "käväsee" kalassa.

        Pikkukala-Jussi on huono, parempi on Nokala-Jussi, kaikenlaisin wannabee hörhöjä sitä onkaan.


      • Lohi-Jussi
        tuo nimi kirjoitti:

        Pikkukala-Jussi on huono, parempi on Nokala-Jussi, kaikenlaisin wannabee hörhöjä sitä onkaan.

        taas kalassa ammattivehkeillä. Tulikin ahvenia ja siikoja satoja kiloja ja nämäkään kalat eivät ole sieltä pienimmästä päästä. Jos Lohi-Jussi ei sulle kelpaa niin käviskö sitten vaikka Kuningaskalastaja Jussi? Kyllä minä ainakin sinuun verrattuna olen Kunkku kalastushommissa.


      • Panna
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        taas kalassa ammattivehkeillä. Tulikin ahvenia ja siikoja satoja kiloja ja nämäkään kalat eivät ole sieltä pienimmästä päästä. Jos Lohi-Jussi ei sulle kelpaa niin käviskö sitten vaikka Kuningaskalastaja Jussi? Kyllä minä ainakin sinuun verrattuna olen Kunkku kalastushommissa.

        Paremmaksi.

        Made 15,2kg
        Lahna 6,85kg [ > ]

        Sit viel sain 11kg hauen ja 1,8kg ahvenen, mut nehän on kovin pieniä tällä sivustolla ;););).


      • Tuli
        Panna kirjoitti:

        Paremmaksi.

        Made 15,2kg
        Lahna 6,85kg [ > ]

        Sit viel sain 11kg hauen ja 1,8kg ahvenen, mut nehän on kovin pieniä tällä sivustolla ;););).

        UL-välineillä.


      • Lohi-Jussi
        Tuli kirjoitti:

        UL-välineillä.

        etten oikeesti ole mitään kalaa saanut, mutta mieli tekisi ja iskä onkin luvannut viedä minut klaan kunhan saadaan onget ostetuksi.


    • Jussin ihailija

      sanoa, että lohijussi on kaikista paras ja sillä on isoimmat kalat. Valtavia vonkaleita nuo jussin kalat. On siinä pikkupojilla ihmettelemistä.

      • Jussihan tuossa

        avautui lopuksi ja tunnusti ettei ole edes kalassa käynyt. Ja muiden yllä olevien kalansaaliiden rinnalla Jussin kuviteltukin saalis vallan kalpenee, pieniä olivat nuo kuvitteellisetkin kalat. Hyvä kun kirjoitit tuon jussin pienellä kirjaimella, koska pikkupoikahan jussi näkyy olevan.


      • Jussin ihailija
        Jussihan tuossa kirjoitti:

        avautui lopuksi ja tunnusti ettei ole edes kalassa käynyt. Ja muiden yllä olevien kalansaaliiden rinnalla Jussin kuviteltukin saalis vallan kalpenee, pieniä olivat nuo kuvitteellisetkin kalat. Hyvä kun kirjoitit tuon jussin pienellä kirjaimella, koska pikkupoikahan jussi näkyy olevan.

        JUSSI, bravo JUSSI. JUSSi, JUSSI bravo JUSSI. Lohi-Jussi kun kalastaa, niin isot kalat koukkuun takertuu. Pikkupojat piipittää, mutta Jussi se vaan kaikki kalat nappaa.


      • Lohi-Jussi
        Jussin ihailija kirjoitti:

        JUSSI, bravo JUSSI. JUSSi, JUSSI bravo JUSSI. Lohi-Jussi kun kalastaa, niin isot kalat koukkuun takertuu. Pikkupojat piipittää, mutta Jussi se vaan kaikki kalat nappaa.

        hieno runo. Sustahan tulisi hyvä apupoika kalastusreissuilleni. Minä todellakin nappaan suurimmat kalat.


      • Lohi-Jussi
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        hieno runo. Sustahan tulisi hyvä apupoika kalastusreissuilleni. Minä todellakin nappaan suurimmat kalat.

        en ole vielä maininnutkaan, että myöskin vetouistelussa olen mestari. Minulla on yleensä kolmisenkymmentä siimaa vedessä hienon veneeni perässä. Voitte vain kuvitella saamaani kalamäärää päivän oltuani vesillä. Ja minä kun en käytä mitään pikku uistimia. Teen monesti itse uistimet, koska kaupasta ei löydy tarpeeksi suuria minulle.


      • rapala...
        Lohi-Jussi kirjoitti:

        en ole vielä maininnutkaan, että myöskin vetouistelussa olen mestari. Minulla on yleensä kolmisenkymmentä siimaa vedessä hienon veneeni perässä. Voitte vain kuvitella saamaani kalamäärää päivän oltuani vesillä. Ja minä kun en käytä mitään pikku uistimia. Teen monesti itse uistimet, koska kaupasta ei löydy tarpeeksi suuria minulle.

        Honkkarista löytyy sellainen rapalan 50 cm pitkä jättivaappu. Tuskin suomen vesistä löytyy edes niin isoa kalaa, että siihen nappaisi.


      • Lohi-Jussi
        rapala... kirjoitti:

        Honkkarista löytyy sellainen rapalan 50 cm pitkä jättivaappu. Tuskin suomen vesistä löytyy edes niin isoa kalaa, että siihen nappaisi.

        tarkemmin mikä honkkari ja mistä se löytyy. Juuri tuollaista vaappua minä tarvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe