Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ?

Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa eikä yritä olla ketään tai mikään muu.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

Kokonaisuus !!!

• joku vaan

Tapsassa parasta on tietysti Tapsa itse. Se siis kattaa äänen ja kaiken muun.

• ...ei

Voi luoja noita sinun lapsellisia kysymyksiäsi!
      Jos olisi pakko valita joku hyvä asia Tapsukassa niin sitä ei kertakaikkiaan olisi mahdollista löytää.

• toivon todella

että löytäisit itsellesi ihan oikean elämän. Miesystävän, perheen, lapsia jne.. ettei tarvisisi roikkua kaiken aikaa jonkun vanhan ukkelin lumoissa.

Juttusi alkavat olevan jo yhtä naiveja kuin 7 päivää lehden lööpit. Ei millään pahalla .....

• Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.

• ja vapaa
        Justiinax kirjoitti:

Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.

Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.

• ja vapaa kirjoitti:

Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.

Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.

• Justiinaxu
        Justiinax kirjoitti:

Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.

tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?

• Justiinaxu kirjoitti:

tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?

Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.

• aina lähdettyä,
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.

mutta harvoin kumikaupunkiin! Tule sinne vaan, niin on jotain uutta kerrottavaa. Mistäs sut tuntee? Tuskin kaulimesta, heh heh?
        Tapsalla muuten 5. kerta ko festtivaaleilla, siis mun laskujen mukaan! Kerranhan se Tapsa avasikin noi juhlat, itse asiassa yhdessä Edvardin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe