Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ?

Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa eikä yritä olla ketään tai mikään muu.

10

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

      Kokonaisuus !!!

    • joku vaan

      Tapsassa parasta on tietysti Tapsa itse. Se siis kattaa äänen ja kaiken muun.

    • ...ei

      Voi luoja noita sinun lapsellisia kysymyksiäsi!
      Jos olisi pakko valita joku hyvä asia Tapsukassa niin sitä ei kertakaikkiaan olisi mahdollista löytää.

    • toivon todella

      että löytäisit itsellesi ihan oikean elämän. Miesystävän, perheen, lapsia jne.. ettei tarvisisi roikkua kaiken aikaa jonkun vanhan ukkelin lumoissa.

      Juttusi alkavat olevan jo yhtä naiveja kuin 7 päivää lehden lööpit. Ei millään pahalla .....

      • Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.


      • ja vapaa
        Justiinax kirjoitti:

        Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.

        Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.


      • ja vapaa kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.

        Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

        Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.


      • Justiinaxu
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

        Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.

        tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?


      • Justiinaxu kirjoitti:

        tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?

        Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.


      • aina lähdettyä,
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.

        mutta harvoin kumikaupunkiin! Tule sinne vaan, niin on jotain uutta kerrottavaa. Mistäs sut tuntee? Tuskin kaulimesta, heh heh?
        Tapsalla muuten 5. kerta ko festtivaaleilla, siis mun laskujen mukaan! Kerranhan se Tapsa avasikin noi juhlat, itse asiassa yhdessä Edvardin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe