Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ?

Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa eikä yritä olla ketään tai mikään muu.

10

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

Kokonaisuus !!!

• joku vaan

Tapsassa parasta on tietysti Tapsa itse. Se siis kattaa äänen ja kaiken muun.

• ...ei

Voi luoja noita sinun lapsellisia kysymyksiäsi!
      Jos olisi pakko valita joku hyvä asia Tapsukassa niin sitä ei kertakaikkiaan olisi mahdollista löytää.

• toivon todella

että löytäisit itsellesi ihan oikean elämän. Miesystävän, perheen, lapsia jne.. ettei tarvisisi roikkua kaiken aikaa jonkun vanhan ukkelin lumoissa.

Juttusi alkavat olevan jo yhtä naiveja kuin 7 päivää lehden lööpit. Ei millään pahalla .....

• Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.

• ja vapaa
        Justiinax kirjoitti:

Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
        Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
        Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.

Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.

• ja vapaa kirjoitti:

Kyllä minäkin olen villi ja vapaa mutta en voisi ikinä olla tuollaisessa hurmoksessa jonkun papparaisen vuoksi kuin sinä. Kun minulla on sitä muutakin elämää.

Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.

• Justiinaxu
        Justiinax kirjoitti:

Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.

Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.

tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?

• Justiinaxu kirjoitti:

tulossa huomenna sieltä Tavastehus:sta Nokialle Tapsaa katsomaan?

Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.

• aina lähdettyä,
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.

mutta harvoin kumikaupunkiin! Tule sinne vaan, niin on jotain uutta kerrottavaa. Mistäs sut tuntee? Tuskin kaulimesta, heh heh?
        Tapsalla muuten 5. kerta ko festtivaaleilla, siis mun laskujen mukaan! Kerranhan se Tapsa avasikin noi juhlat, itse asiassa yhdessä Edvardin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      126
      10832
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      109
      6186
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      163
      5507
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      55
      5376
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      70
      4329
    6. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      115
      4246
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      24
      3797
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3791
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      13
      3466
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      78
      3062
    Aihe