Yritän tulostaa valmiille 10 kertaa 15 cm valokuvapaperille koneella olevaa valokuvaa.Mutta vaikka asetukseksi on valittu ko.kuvakoko niin kuva tulostuu miten sattuu,valokuva paperin reunat jäävät valkoiseksi ja tulostuu pieni präntti tulostettavasta kohteesta.Olen kaikkia asetuksia yrittänyt säätää sopivaksi että kuva oikein tulostuisi
Tulostin canon pixma mp 620 käyttis vista home premium
Onko jotain ohjelmaa muuta kuin tuo canonin mukana tullut jolla simppelisti saisi kuvat tulostettua oikealaisena
Kiitos
Valokuvan tulostus ongelma
3
696
Vastaukset
- lueppa..
ne käyttöohjeet viellä kerran ja ajatuksen kanssa.
- autocadi
Yksi ohjelma jonka olen todennut aika hyväksi kuvankatseluohjelmaksi on IrfanView.
Se on ilmainen, kevyt ja ainakin minun mielestä on ollut aika simppeli käyttää ja ominaisuuksia on ollut riittävästi, ainakin jos ei hirveästi halua muokata, siihen kun sillä ei ole oikeastaan mitään, mitä nyt perus säätöominaisuudet, joista tosin mainittakoot että automaattisäädöillä olen muutaman melkein täysin mustaksi jääneen kuvan onnistunut pelastamaan.
Tulostukseen olen useimmiten tosin käyttänyt muita ohjelmia, oikeastaan lähinnä siksi että minulla on erilliset tulostusohjelmat joilla saa kätevästi useampia kuvia arkille. Mutta sen perusteella mitä olen kokeillut, niin tuon IViewin tulostuspuoli näyttää ihan pätevältä, sieltä löytyy selkeät toiminnot kuvakoon muuttamiseen, ja kuvasuhteiden säilytys onnistuu automaattisella toiminnolla, ja taisipa siinä sivussa olla pieni esikatseluruutukin, josta näkee heti miten asetusten muuttaminen vaikuttaa tulosteeseen - tulostimeesi
VISTA-AJURIT ja asenna niillä tulostin uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759