Kampaamoon Pärnussa?

Suortuvat ojoon

Onko kokemusta kampaamoista Pärnussa? Mihin kannattaisi mennä? Paljonko siellä maksaa naisten pitkän tukan värjäys leikkaus? Entä saako aikaa varattua vasta paikanpäälle päästyä (muutaman päivän reissu) vai täytyykö yrittää etukäteen kysellä ja varata?

3

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesaska

Olen käyttänyt Pärnussa hotellin kampaamoa. Majoituimme Estonia-hotellin Puistotaloon, josta löytyy kauneushoitola. Sinne ainakin on saanut helposti ajan jo seuraavalle päivälle. En muista tarkkoja hintoja, koska itsellä lyhyet hiukset, mutta huomattavan paljon edullisempaa kuin Suomessa(itsellä maksoi viime kesänä lyhyet hiukset n.16e, lapsen hiusten leikkuu n.5e, miehen tänä kesänä n.10e..) Keskustassa on myös paljon kampaamo-liikkeitä, varmasti pääsee!

• Virossa asunut

Moikka !

Olen Virossa käynyt usein kampaamoissa, viimeksi Pärnussa Strand-hotellin kampaamossa, Terviksen kampaamossakin joskus ennen.

Olen huomannut että ovat erittäin hyviä leikkaamaan hiuksia, minulla nimittäin lyhyt tukka ja vaikeat pyörylät niskassa. Olen aina ottanut leikkauksen, värin ja raidat, hinta ollut nykyään Tallinnassa ja Pärnussa vähän yli 40 euroa.

Yleensä aikoja saanut aika helposti, mutta nyt taitaa olla sesonkiaika, joten tilaa etukäteen, jos vaan pystyt.

Kivaa lomamatkaa !!!!

• lseh

siinä kävelykadun (Rüütlin) Helle & Helenissä, miesten hiustenleikkaus ja värjäys oli reilut 20e. Ajan sai seuraavaksi päiväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe