Onko kokemusta kampaamoista Pärnussa? Mihin kannattaisi mennä? Paljonko siellä maksaa naisten pitkän tukan värjäys leikkaus? Entä saako aikaa varattua vasta paikanpäälle päästyä (muutaman päivän reissu) vai täytyykö yrittää etukäteen kysellä ja varata?
Kampaamoon Pärnussa?
3
1265
Vastaukset
- kesaska
Olen käyttänyt Pärnussa hotellin kampaamoa. Majoituimme Estonia-hotellin Puistotaloon, josta löytyy kauneushoitola. Sinne ainakin on saanut helposti ajan jo seuraavalle päivälle. En muista tarkkoja hintoja, koska itsellä lyhyet hiukset, mutta huomattavan paljon edullisempaa kuin Suomessa(itsellä maksoi viime kesänä lyhyet hiukset n.16e, lapsen hiusten leikkuu n.5e, miehen tänä kesänä n.10e..) Keskustassa on myös paljon kampaamo-liikkeitä, varmasti pääsee!
- Virossa asunut
Moikka !
Olen Virossa käynyt usein kampaamoissa, viimeksi Pärnussa Strand-hotellin kampaamossa, Terviksen kampaamossakin joskus ennen.
Olen huomannut että ovat erittäin hyviä leikkaamaan hiuksia, minulla nimittäin lyhyt tukka ja vaikeat pyörylät niskassa. Olen aina ottanut leikkauksen, värin ja raidat, hinta ollut nykyään Tallinnassa ja Pärnussa vähän yli 40 euroa.
Yleensä aikoja saanut aika helposti, mutta nyt taitaa olla sesonkiaika, joten tilaa etukäteen, jos vaan pystyt.
Kivaa lomamatkaa !!!! - lseh
siinä kävelykadun (Rüütlin) Helle & Helenissä, miesten hiustenleikkaus ja värjäys oli reilut 20e. Ajan sai seuraavaksi päiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101641- 1691594
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681485Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231298Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146953- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759