www.terveysmehu.fi
Mangosteenista valmistettu, antioksidanttipitoinen tuote, jonka vaikutukset on nyt suomessakin nähty,
mehua suosituksen mukaan 30-90 ml vuorokaudessa, ja voit käyttää mehua suoraan iholle, imeytyessään auttaa kutinaan, ja ihon nopeaan uusiutumiseen,
tämä toimii !
Kokeilkaa tätä
7
717
Vastaukset
- Rike
Voisihan sen testata. Mistä tätä ihmejuomaa saa? Rike
- minähän se olen
katso sen linkin kautta yhteystiedot, sieltä vaan soittamaan niin asiat järjestyy,
- nyt vaan
uskoko...näitä kaupustelijoita aina piisaa ja rahat menee
- ihan
tavallista eri marjoistaja hedelmistä tehtyä mehua. Eikös se auta kun syö noita marjoja ja hedelmiä? Kaikkia on saatavissa kaupasta ja metsästä.
Mehu sisältää: Mangosteenhedelmä kokonaisuudessaan:
Päärynää, mansikkaa, omenaa, mustikkaa, karpaloa, vadelmaa, kirsikkaa sekä viinirypälettä, vettä vain 1 %.- mahtaa tulla
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
- minäkin kokeilin
mahtaa tulla kirjoitti:
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon ! - ei todista
minäkin kokeilin kirjoitti:
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !sitä, että mehusi olisi auttanut psoriin. tarvitaan aina kaksoissokkotutimus, jotta voidaan näyttää aineen teho. siis humpuukia kyseiset liemet. älkää hyvät ihmiset ostako.. heikkouskoisia on helppo jymäyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565433- 874213
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722490Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 25764
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52759