Kokeilkaa tätä

tuotteen käyttäjä

www.terveysmehu.fi

Mangosteenista valmistettu, antioksidanttipitoinen tuote, jonka vaikutukset on nyt suomessakin nähty,

mehua suosituksen mukaan 30-90 ml vuorokaudessa, ja voit käyttää mehua suoraan iholle, imeytyessään auttaa kutinaan, ja ihon nopeaan uusiutumiseen,

tämä toimii !

7

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rike

Voisihan sen testata. Mistä tätä ihmejuomaa saa? Rike

• minähän se olen

katso sen linkin kautta yhteystiedot, sieltä vaan soittamaan niin asiat järjestyy,

• nyt vaan

uskoko...näitä kaupustelijoita aina piisaa ja rahat menee

• ihan

tavallista eri marjoistaja hedelmistä tehtyä mehua. Eikös se auta kun syö noita marjoja ja hedelmiä? Kaikkia on saatavissa kaupasta ja metsästä.

Mehu sisältää: Mangosteenhedelmä kokonaisuudessaan:
      Päärynää, mansikkaa, omenaa, mustikkaa, karpaloa, vadelmaa, kirsikkaa sekä viinirypälettä, vettä vain 1 %.

• mahtaa tulla

näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.

• minäkin kokeilin
        mahtaa tulla kirjoitti:

näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.

www.terveysmehu.fi

Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi

takaisin.

Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
        käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !

• ei todista
        minäkin kokeilin kirjoitti:

www.terveysmehu.fi

Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi

takaisin.

Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
        käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !

sitä, että mehusi olisi auttanut psoriin. tarvitaan aina kaksoissokkotutimus, jotta voidaan näyttää aineen teho. siis humpuukia kyseiset liemet. älkää hyvät ihmiset ostako.. heikkouskoisia on helppo jymäyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1122
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe