www.terveysmehu.fi
Mangosteenista valmistettu, antioksidanttipitoinen tuote, jonka vaikutukset on nyt suomessakin nähty,
mehua suosituksen mukaan 30-90 ml vuorokaudessa, ja voit käyttää mehua suoraan iholle, imeytyessään auttaa kutinaan, ja ihon nopeaan uusiutumiseen,
tämä toimii !
Kokeilkaa tätä
7
765
Vastaukset
- Rike
Voisihan sen testata. Mistä tätä ihmejuomaa saa? Rike
- minähän se olen
katso sen linkin kautta yhteystiedot, sieltä vaan soittamaan niin asiat järjestyy,
- nyt vaan
uskoko...näitä kaupustelijoita aina piisaa ja rahat menee
- ihan
tavallista eri marjoistaja hedelmistä tehtyä mehua. Eikös se auta kun syö noita marjoja ja hedelmiä? Kaikkia on saatavissa kaupasta ja metsästä.
Mehu sisältää: Mangosteenhedelmä kokonaisuudessaan:
Päärynää, mansikkaa, omenaa, mustikkaa, karpaloa, vadelmaa, kirsikkaa sekä viinirypälettä, vettä vain 1 %.- mahtaa tulla
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
- minäkin kokeilin
mahtaa tulla kirjoitti:
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon ! - ei todista
minäkin kokeilin kirjoitti:
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !sitä, että mehusi olisi auttanut psoriin. tarvitaan aina kaksoissokkotutimus, jotta voidaan näyttää aineen teho. siis humpuukia kyseiset liemet. älkää hyvät ihmiset ostako.. heikkouskoisia on helppo jymäyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715