Kokeilkaa tätä

tuotteen käyttäjä

www.terveysmehu.fi

Mangosteenista valmistettu, antioksidanttipitoinen tuote, jonka vaikutukset on nyt suomessakin nähty,

mehua suosituksen mukaan 30-90 ml vuorokaudessa, ja voit käyttää mehua suoraan iholle, imeytyessään auttaa kutinaan, ja ihon nopeaan uusiutumiseen,

tämä toimii !

7

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rike

Voisihan sen testata. Mistä tätä ihmejuomaa saa? Rike

• minähän se olen

katso sen linkin kautta yhteystiedot, sieltä vaan soittamaan niin asiat järjestyy,

• nyt vaan

uskoko...näitä kaupustelijoita aina piisaa ja rahat menee

• ihan

tavallista eri marjoistaja hedelmistä tehtyä mehua. Eikös se auta kun syö noita marjoja ja hedelmiä? Kaikkia on saatavissa kaupasta ja metsästä.

Mehu sisältää: Mangosteenhedelmä kokonaisuudessaan:
      Päärynää, mansikkaa, omenaa, mustikkaa, karpaloa, vadelmaa, kirsikkaa sekä viinirypälettä, vettä vain 1 %.

• mahtaa tulla

näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.

• minäkin kokeilin
        mahtaa tulla kirjoitti:

näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.

www.terveysmehu.fi

Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi

takaisin.

Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
        käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !

• ei todista
        minäkin kokeilin kirjoitti:

www.terveysmehu.fi

Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi

takaisin.

Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
        käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !

sitä, että mehusi olisi auttanut psoriin. tarvitaan aina kaksoissokkotutimus, jotta voidaan näyttää aineen teho. siis humpuukia kyseiset liemet. älkää hyvät ihmiset ostako.. heikkouskoisia on helppo jymäyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2697
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1987
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      36
      1392
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1133
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1050
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      966
    Aihe