tavataan 15.8. Katri Helna on siellä Jari Sillanpään kanssa perätysten keikalla, liput siis edulliset kun pääsee normaalihintaisella kahteen konserttiin. Viimekertainen parisen vuotta sitten täpötäydellä Mölijällä oli uskomaton elämys.
Tai Möljällä, täällä Pölijälässä voi sanoa sen nimen monella tavalla :=)
Oulun Toppilan Mölijällä
7
623
Vastaukset
- yksinkertaisesta
asiasta vaikea. Kyllä se kirjoitetaan, että Möljä.
Sano toki Mölijäksi, jos niin haluat. Mutta täällä kuitenkin kommunikoidaan kirjoittamalla.- kyllä se on
mölijä
- t ä n ä ä n
ihqua
- r.moore
Se on niin "salaisuus", sitä on niin vaikea pukea edes sanoiksi. Itse se on kuultava. Nimittäin että Katri Helena on uudistunut täysin ja millä upealla tavalla vielä. Hänen äänensä soi paremmin kuin koskaan ja se saa iän myötä useampia sävyjä joita hän sitten käyttää viruoosimaisesti kuten tuttujen biisien lattaroinneissa tai ilmeisesti tulevan levyn? jazzahtavissa mutta silti iskelmällisissä soundeissa. Arttu Takalan orkesteri antaa uutta särmää Diivalle, siellä on puukitaraa,selloa ja ennen kaikkea viulua, ja mitä muuta vielä. Seuraava superhitti on "Salaisuus". Olen onnellinen kuulemastani....niin onnellinen
- Katrin kuuntelija
Kiitos raportistasi, kuulostaapa hyvältä konsertilta. Kyllä se kai pitää mennä katsomaan, kun paikkakunnalle saapuu.
- jaskan kaveri
molemmilla niin Jarilla mutta ennen kaikkea Katri oli parhaimmillansa ja kun lauloi vaikkapa
"Sä kerroit salaisuuden vain hiljaa kuiskaten
Sä kerroit kuinka haaveilemalla saada voi kaiken sen
Kyyhkyn siivet kyllä kantaa, jos vain lentoon uskaltaa
Kun rakkautta antaa, niin rakkautta, rakkautta saa
Nyt kerron salaisuuden, vain hiljaa hyräillen
Jos kuuntelet niin tuulissa taivaan kuulla voit sen sävelen"
(Hannu Risku)- likka 55
Oli todella ihana konsertti Oulussa- olen vieläkin aivan onnesta sekaisin - kyllä kun oikein kuuntelee laulut ja ne iskee suoraan sydämeen jari oli todella ihana
ja katri säteili kaiken tapahtuneen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607