Jälki-istunnossa rehtorin kanssa

frostice

Istun eturivin pulpetissa ja tuijotan siihen kaiverrettuja kuvioita ja nimikirjaimia. Jälki-istunto on kestänyt jo ties kuinka kauan, eikä loppua näkynyt. Edessäni, opettajanpöydän takana istui herra Korpi, kavereiden kesken pelkkä Kari, siististi tummaan pukuun pukeutuneena. Mies oli pienen yläasteemme liikunnanopettaja ja rehtori. Olin tuijottanut häntä ennenkin, useita kertoja liikuntatunnilla, kun hän saattoi vain yhtäkkiä vaihtaa roolia tuomarista pelaajaksi ja uppoutua mukaan joukkuepeleihin. Ja joskus koripallossa saatoin päästä aivan lähelle häntä ja tuntea voimakkaan hien hajun ja ruumiinlämmön, joka säteili hänen lihaksikkaasta vartalostaan. Joskus minun oli pakko jäädä liikuntatunnin jälkeen viimeiseksi pukuhuoneeseen, että saatoin mennä yksin suihkuun ja runkata siellä opettajaani ajatellen.

Muistot suihkuista ja liikuntatunneista saivat kyrpäni hiljalleen kovettumaan. Korpi ei tätä huomannut, sillä hän oli uppotunut lukemaan kirjaa pöydän takana, jalat pöydän puulevylle nostettuina. Vilkaisin miestä vielä kerran, ennen kuin vein käteni salaa housuilleni ja siihen muodostuvalle kohoumalle. Puraisin alahuultani hieman, kun hieroin itseäni housujen kankaan läpi. Tämä ei tosin helpottanut oloani lainkaan vaan sai kyrpäni innostumaan entisestään. Sormeni koskettelivat housujeni vetoketjua, mutta niin täydellisessä hiljaisuudessa en uskaltanut sitä avata.

“Mitä sinulla siellä on?”

Säpsähdin ja nostin katseeni Korpeen, joka yhä vain tuijotti kirjansa sivuja. Minä avasin suuni ja suljin sen saman tien. “Ei mitään.”

Korpi nosti katsettaan hieman ja tuijotti minua suoraan silmiin. Niiden silmien tuima katse iski sähkövirran suoraan vartaloni läpi kovaan kyrpääni. Tuijotimme toisiamme, kunnes Korpi heitti kirjansa opettajanpöydälle ja nousi ylös. Minä säikähdin ja otin paremman asennon tuolissa, yrittäen saada seisokkini piiloon pulpetin alle. Tunsin kuinka se raapi vasten pulpetin alalevyä.

Korpi käveli viereeni ja tuijotti tyhjiä käsiäni, jotka puristivat pulpetin reunoja, pitäen pienen pöydän itseni suojana. Tiesin, etten selviäisi tästä ja mietin jo kauhuissani jotakin tekosyytä. Korpi potkaisi pulpetin edestäni ja jäin istumaan paikoilleni, kyrpäni housuissa pullottaen. Kasvot punoittaen odotin, että Korpi tajusi, mitä tuijotti.

“Kuules, minä en tiedä, mitä koulun säännöt sanovat runkkaamisesta tunnilla, mutta minä olen aika varma, ettei se ainakaan sallittua ole.” Korven ääni oli enemmänkin huvittunut, kuin aidosti nuhteleva. Minä en kyennyt sanomaan mitään. Korven huomio vain pahensi tilannetta. “No, hoidahan se pois, niin voimme jatkaa tätä istumista”, Korpi käski ja jäi seisomaan paikoilleen, kädet puuskassa.

Nostin katseeni mieheen hämmästyneenä. “Mitä?”

“Niin että runkkaa tuo pois. Ei jälki-istunnon ihan noin mukavaa kuulu olla.”

Laskin katseeni syliini ja hieman jäykin liikkein avasin housujeni napin ja sitten vetoketjun. Kyrpäni pullisteli alushousuissani ja arastellen otin sen ulos. Terskani pää kiilsi jo nesteestä ja Korpi naurahti selkäni takana, kun otin varrestani lujan otteen. Ehdin runkata vasta muutaman vedon, kun Korpi käveli luokan ovelle ja lukitsi oven. Sen jälkeen hän käveli takaisin luokseni ja laski katseensa kyrpääni. Hän ei sanonut mitään, kun käveli eteeni ja avasi omat housunsa, ottaen ison kyrpänsä esille ja työntäen sen melkein kiinni kasvoihini.

5

11563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frostice

      “Ota se suuhun”, hän käski ja minä lopetin itseni runkkaamisen hetkeksi. Otin toisella kädellä kiinni rehtorin pehmeästä munasta ja aloin nuolla sitä. Se oli ensimmäinen kerta, kun olen ottanut mieheltä suihin ja tiesin heti, että siitä tulisi tapa. Nuolin ja vetelin kyrpää, kunnes rehtori oli täysin kova ja huohotti minulla olevan ihana pojan suu. Hän tarttui hiuksiini lujaa ja nussi suutani liiankin kovakouraisesti. Korpi murahteli ja kirosi ja nussi minua syvälle kurkkuuni, kunnes tunsin sperman iskevät suuni takaosaan. Nielin sen minkä ehdin, ennen kuin Korpi veti kyrpänsä ulos ja otti kädellään kiinni leuastani, pakottaen suuni auki. Osa spermasta valui suustani leualle ja rehtori tuijotti sitä kiimaisesti.

      “Ota housusi pois”; mies käski jälleen ja minä nousin nopeasti, repien housuni lattialle. Korpi työnsi minut vasten opettajan pöytää ja painoi minut vasten sen pintaa. Vahvat kädet levittivät persettäni ja sormet hieroivat tiukkaa persereikääni voimakkaasti. Huokailin vasten opettajanpöytää ja pyysin miestä nussimaan minua nopeasti.

      Hän ei kuitenkaan tehnyt niin, vaan polvistui taakseni ja levitti pakarani levälleen. Hänen kielensä alkoi nuolla reikääni, työntyen välillä sisälle tiukkaan neitsyenreikääni. Levitin jalkojani ja koetin saada mahdollisimman paljon lisää kieltä sisälleni. Rehtori lipsutti persereikääni kielellään ja alkoi jälleen hieroa reikääni sormillaan.

      Rehtori työnsi etusormeaan hitaasti reikääni ja minä huudahdin uudesta tunteesta, kun jotakin työnnettiin perseeseeni. Se tuntui paremmalta kuin mikään koskaan ja rukoilin ääneen, että rehtori olisi jo antanut minulle kyrpäänsä. Korpi suoristautui ja käski minun sormetella itseäni. Vein käteni pakaroideni väliin ja etsin syljestä liukkaan ja himokkaan persereikäni. Työnsin heti kaksi sormea sisälleni ja rehtorin käskystä nussin itseäni niin syvälle kuin pystyin. Rehtori vei oman kätensä reiälleni myös ja yhdessä nussimme reikääni sormillani, kunnes hän käski minun lopettaa.

      Minut nostettiin kokonaan opettajanpöydälle, jalat levällään kuin huoralla ja perse tarjolla. Rehtorin kovan ja paksun kyrvän pää työntyi persereikääni ihanan hitaasti ja täytti minut kokonaan. Reikäni venyi kyrvän ympärillä ja minä aloin runkkaamaan itseäni. Hitaiden työntöjen jälkeen Korpi alkoi kiihdyttämään tahtiaan ja nussi minua nopeammin. Persereikääni poltteli, mutta samalla se tuntui uskomattoman hyvältä. Mies kouri pakaroitani ja läimäisi niitä pari kertaa, ennen kuin aloitti armottoman nussimisen. Aloin huutamaan sekä kivusta että nautinnosta ja rehtorin oli pakko peittää suuni, etten olisi paljastanut meitä muille. Tunsin kuinka rehtorin kyrpä venytti minua äärimmilleen ja kuinka se hankasi minua sisältä päin. Kiihdytin runkkaamiseni tahtia ja tulin voimalla vasten rehtorin lukeman kirjan kantta. Huusin ja purin hänen kättään voimalla. Anukseni voimakas supistelu oli saanut myös rehtorin huippuunsa ja hän murahteli ja huohotti vasten niskaani. Tunsin miehen hampaat olkapäässäni, kun hän alkoi purkaa spermaansa syvälle sisälleni.

      Hetken aikaa tasasimme hengitystämme, ennen kuin rehtori vetäytyi minusta irti ja päästi sperman valumaan ulos perseestäni. Aloimme molemmat pukea vaatteita takaisin päällemme.

      “En tiedä, voitko istua enää jälki-istuntoasi loppuun, mutta voinhan minä sinua seisottaakin”, rehtori myhäili vyöttäessään housujaan kiinni.

      • eki-poika

        Kumpa mullekin ois tapahtunut noin..
        voimmeko yhdessä kokeilla...


      • dhk

        lol : DD


      • mies71gt

        Kangistava kertomus! ;-)


    • Ahh___

      Ahh.. Lisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe