Kuka ostaa marjoja?

Poimija

Kertokaapa paikka joka ostaa marjoja täällä Oulun seudulla, hillaa, mustikkaa ja puolukkaa? Entä onko tämän vuoden hintatasosta tietoa?

15

5557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika visu

saat 10 senttiä litralle hillasta, kun en itse kehtaa lähtee paarmojen ja hyttysten syötäväksi ja käärmeiden pisteltäväksi. Eikös se ole ihan hyvää suolarahaa siihen eläkkeen päälle verottomana?

• jamu

taiappa olha vitsikhäs homo ethelästä..

• aika visu
        jamu kirjoitti:

taiappa olha vitsikhäs homo ethelästä..

Mehän sun eläkeet maksetaan.

• pylhistelen
        aika visu kirjoitti:

Mehän sun eläkeet maksetaan.

konthioissa hiki persheessä niin pithäs munhaa saahha!!

• arvomarjaa!

Etelässä maksavat puhdistetusta mustikasta 4 Euroa litralta. Hilla on moninkerroin arvokkaampaa! Älä myy poimimiasi hilloja pilkkahinnalla!
      Etelän turistit maksavat niistä hyvin!
      10 Euroa vähintään!
      Pistä ilmoitus vaikkapa kaupunkikirppariin!
      http://www.kaupunkikirppari.net/

• puolestasi:

1.8.2009 klo 10:11:13
        Myydään - Palvelut
        Myydään hilloja/muitakin tuoreita marjoja
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8329570
        Nimi:
        Puhelin:
        Email:
        Kaupunki: Oulu

http://www.kaupunkikirppari.net/preview.php

Älä myy marjojasi liian halvalla!

Rakkaudella!
        Yx minä vaan!

• kai etelässä?

Hillojen kanssa tekee jo huvimatkan Helsinkiin Linnanmäelle, kun itse menee sinne myymään niitä.
      Jos on paljon, niin ota yhteyttä suurimpiin firmoihin.
      Hilla menee aina kaupaksi!
      Jopa 20-30 Euroa litralta etelässä!
      Tuoreet marjat, varsinkin hillat, kaukaa tienvarsilta (kuvatodisteet!) poimitut, menevät aivan varmasti kaupaksi!
      Jos on paljon, niin kannattaisi ehkä pakastaa!
      Se on taito sekin!
      Haluatko neuvoa?
      Kuvatodisteet, etteivät ole tienlaidalta (muutkin löytävät kuvien perusteella marjapaikkasi!)poimittuja! Kuvaa marjamättäikköjä, älä tunnistettavaa maisemaa!
      Älä halvalla myy hillojasi!
      Ota selvää hinnoista!
      Kalliita ovat!
      Jos itse viet hillasi etelään, sen sijaan että myyt ne siellä pohjoisessa, saat ehkä "ilmaisen" huvimatkan itsellesi!
      Mieti/pohdi!
      Ota selvää, mitä hillat Hesassa, tai Turussa maksavat!
      Punnitse ne valmiiksi pusseihin, esim. 100, 200 ja/tai 500 g, ja myy ne "torimaksujen" ulkopuolella!
      Kerro miten kävi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hilloja

HILLOJAKO?!?

• terveiset etelästä

Lapinlisää voi hilloihin laittaa, mutta myymättä jäävät. Ei pääkaupunki seudulla syntyneet välttämättä arvosta hillaa. Mansikkaa ja mustikkaa enemmän. Maalaiset eivät taas maksa yli hintaa.

• Lapin poika

Moi
        Ei kannata tuudittautua hinnan olettamuksiin. Stokkalta Hesassa maksaa 16€
        Kuvilla ei Hilloja myydä, laatu ratkasee, kuumassa autossa Helsinkiin vietynä ei taida marjoille ostajaaa löytyä. Oulussa saa 8-12 kg

• Anonyymi

Hillaa tänäpoimintakautena yli tarpeen yksityis henkiöiden kannattaa omaan tarpeeseen pakastaa marjaa .seo osa on pois marjamarkkinoilta ja antaa tilaa teollisuus marjan tarvihtioille joppareille ,miljoonien eurojen markkinat tuo myös työtä sitä tarviseville ,

• Anonyymi

Minkä verran hillakulolta nyt kesällä 2020 jopparit maksaa poimijalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä verran hillakulolta nyt kesällä 2020 jopparit maksaa poimijalle?

Vain 10€ per kilo ja kaupassa myydään 20€ per kilo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain 10€ per kilo ja kaupassa myydään 20€ per kilo.

Cittarissa hillat maksaa 24,50€ per kilo eli kauppa vetää välistä suurimmat voitot.

• Anonyymi

Kesää odotellessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe