Hei!
Suunnittelen Turkuun muuttoa Ugista, pikkukaupungista. Onko Turussa vielä asuntoalueita, joita kannattaa välttää, jos tavoitteena on löytää rauhallinen ja siisti vuokra-asuntoalue Turun länsipuolelta?
Rauhattomat alueet Turussa
14
1067
Vastaukset
- paskaa puhuvat
Nostan ylös hyvän esimerkin. Olen asunut 6 vuotta Turun Lausteella, ennen kuin muutin tänne niin monet ystävät yms sanoivat että lauste on aivan karmiva paikka. Onhan tuo osaksi totta siinä mielessä että varattomat ryystävät kaljaa keskusaukiolla ja ulkomaalaisia pentuja vilisee jonkun verran, mutta olen saanut itse olla rauhassa. Ensimmäisen kerran kuuteen vuoteen minulle sattui jotain. Polkupyöräni varastettiin pihalta, joten luonnehtisin tämän rauhalliseksi paikaksi.
Jos itse saisin päättää niin muuttaisin Port Arthuriin, Kähäriin taikka Nättinummeen.- äaksäafa
Kiitos vastauksesta. Totta on, että joka kaupungissa ja vuokralähiöissä on ne omat ääriryhmänsä. Minulle sopii kyllä se, kunhan itse saan olla turvassa. Kokemusta minulla on Turussa asumisesta Majakkarannassa ja Juhannuskukkulalla, hyviä alueita molemmat.
- katuja,paikkoja
äaksäafa kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Totta on, että joka kaupungissa ja vuokralähiöissä on ne omat ääriryhmänsä. Minulle sopii kyllä se, kunhan itse saan olla turvassa. Kokemusta minulla on Turussa asumisesta Majakkarannassa ja Juhannuskukkulalla, hyviä alueita molemmat.
sinulle Turusta.Nättinummi,Majakkaranta,Uittamo.Välttele Suovantietä,Raunistulan puistotietä,Puutarhakadun satan puoleinen osa,Linnankatu satamanpuoleinen osa.
- ei ole
katuja,paikkoja kirjoitti:
sinulle Turusta.Nättinummi,Majakkaranta,Uittamo.Välttele Suovantietä,Raunistulan puistotietä,Puutarhakadun satan puoleinen osa,Linnankatu satamanpuoleinen osa.
kuin joitakin yksityisten omistamia vuokra-asuntoja.Nättinummi on omistusasuntoja ja siisti sekä rauhallinen paikka.Myöskin Nättinummen alueen asukkailla on oma taloyhtiön uimahalli.
- asunnon
ei ole kirjoitti:
kuin joitakin yksityisten omistamia vuokra-asuntoja.Nättinummi on omistusasuntoja ja siisti sekä rauhallinen paikka.Myöskin Nättinummen alueen asukkailla on oma taloyhtiön uimahalli.
haltijat ovat todella törkeitä määrääjiä ja tosi kyyliä,omistan itse asuntoni mainitulla alueella.
- on vikana?
katuja,paikkoja kirjoitti:
Katoin kartast, et mis päi Turkua se on ja turkulaisena tiedän, et sehän on ainakin suurelt osalt vanhoja omakotitaloja täynnä, mut ei sit vissii siit huolimat oo rauhallist?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
rauhattomii aluei on paattinen, kakskerta, auvainen, littoinen, ja taas rauhallisii aluei on Varissuo, Perno, Pansio, Lauste ja Moisio.
- akjaöjaäas
Vai niin, asiahan on täysin toisin päin, mutta huvinsa kullakin avuliaalla. Olen asunut Moisiossa, siellä oli, niin rauhallista landee, että kyllästyin.
- häh?
Yritit olla kai vitsikäs? En kyllä sanoisi Moisiota rauhattomaksi, ei ole edes yhtään kerrostaloa...
- PT
Vai Paattinen on rauhaton aluea elä puhu omias olen asunut Paattisilla yli 20 v muuttanut muualta enkä lähtis täältä pois , Paattinen on rauhallinen paikka asua mistä lienet temmannut moisen mielipiteen.
- hulvatonta menoa!
PT kirjoitti:
Vai Paattinen on rauhaton aluea elä puhu omias olen asunut Paattisilla yli 20 v muuttanut muualta enkä lähtis täältä pois , Paattinen on rauhallinen paikka asua mistä lienet temmannut moisen mielipiteen.
Näinköhän tuo ihminen sitten muutti v. 2009. Turha sitä on neuvoja enää 2011 jaella.
Runosmäkeä ei voi suositella kenellekään! Taitaa olla homeen ja lahovian tärväämiä taloja enemmänkin, keväisin vesijohtovesi maistuu suolta ja on kloorilla myrkytetty. Kakarat ovat kurittomia, aikuiset ovat sitä mieltä, ettei kakaroista saa panna kiusattaviksi, ittehän kakaransa panevat eivätkä huolta pidä. Useampi kuin yks asunto taitaa olla siinä kunnossa, että vuokravälittäjä voi vain todeta ikään kuin pienenä vihjeenä että kylpyhuone oli rempattava ennen kuin saatoimme asuntoa pistää edes vuokralle. Hulvaton meno jatkuu. - runosmäkisten älyttö
hulvatonta menoa! kirjoitti:
Näinköhän tuo ihminen sitten muutti v. 2009. Turha sitä on neuvoja enää 2011 jaella.
Runosmäkeä ei voi suositella kenellekään! Taitaa olla homeen ja lahovian tärväämiä taloja enemmänkin, keväisin vesijohtovesi maistuu suolta ja on kloorilla myrkytetty. Kakarat ovat kurittomia, aikuiset ovat sitä mieltä, ettei kakaroista saa panna kiusattaviksi, ittehän kakaransa panevat eivätkä huolta pidä. Useampi kuin yks asunto taitaa olla siinä kunnossa, että vuokravälittäjä voi vain todeta ikään kuin pienenä vihjeenä että kylpyhuone oli rempattava ennen kuin saatoimme asuntoa pistää edes vuokralle. Hulvaton meno jatkuu.Runosmäessä taitavat asua seutukunnan katonkorjaajatkin. Sitä vaan, että hölinät ovat ihan runosmäkisten luokkaa ja yhtä älyvapaita! Kyllä on pojilla jutut ja muna taitaa seistä kun pääsee älyttömyyksiään huutelemaan!
Ei se mitään nuoresta se täytyy jo aloittaa se älyttömyyksien viljely, vai mitä: Isommat kuin kesämökit ja paremmat kuin isovanhempien taloyhtiöt on runosmäkisten penikoilla! Ja vielä siihen sellaisetkin ihmeellisyydet kuin laulavat pölynimurit!
Runosmäkisillä menee kovaa! Taitaa olla ihan niitten lahojen ja homeisten kämppienne syytä - vai imppaatteko te jotain muutakin!
Ei saa panna lapsia kiusattaviksi!!!!! - kyllä on!
runosmäkisten älyttö kirjoitti:
Runosmäessä taitavat asua seutukunnan katonkorjaajatkin. Sitä vaan, että hölinät ovat ihan runosmäkisten luokkaa ja yhtä älyvapaita! Kyllä on pojilla jutut ja muna taitaa seistä kun pääsee älyttömyyksiään huutelemaan!
Ei se mitään nuoresta se täytyy jo aloittaa se älyttömyyksien viljely, vai mitä: Isommat kuin kesämökit ja paremmat kuin isovanhempien taloyhtiöt on runosmäkisten penikoilla! Ja vielä siihen sellaisetkin ihmeellisyydet kuin laulavat pölynimurit!
Runosmäkisillä menee kovaa! Taitaa olla ihan niitten lahojen ja homeisten kämppienne syytä - vai imppaatteko te jotain muutakin!
Ei saa panna lapsia kiusattaviksi!!!!!IRC-galleria!
- kehuvat vielä.
Kyllä toi runski on kuiteskii - ne on niin ylpeitä ittestään, hyväkäytöksisiä. Emännätkin kehuu, vaikka huoltomies istuis ulko-oven eessä vetämässä posket lommollaan sätkää ja oven vieressä on tupakointikieltomerkki. Mutta ei se mitään, hyvät on tavat ja käytökset. Huoltomieheltäkin tais jäädä prillit sinne terassin pöydälle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637