mikä vikana trimmeris? lähtee käyntiin hyvn, kaasutoimii (ääni kuuluu mutta trimmerin pää ei rupea pyörimään nopeampaa) eli siima pää pyörii niiku tyhjäkäynnillä, kaasua ku antaa nii ei muutosta mutta kone tietysti huutaa. jos joku osaa neuvoa niin ISO KIITOS!
trimmeri rikki
9
5322
Vastaukset
- Kolme trimmeriä
Et kertonut, onko kyseessä sähköllä käyvä, akkutrimmeri-vai polttomoottori.
Itsellä on ollut kaikki kolme.
Polttomomoottopritrimmerissä oli tuontapainen vika, syynä oli se, että liitin varressa oli löysä, ei pyörittänyt kelaa, piti viedä liikkeeeseen korjattavaksi koska siinä oli takuu voimassa ja se olisi mennyt jos olisi itse avannut. Oli jäänyt tehdasvika.- että tuota
juu ihan bensalla ja 2-t oljyllä käyvä, on ollu vähäisessä käytössä kolmena kesänä.
- taitaa vain
että tuota kirjoitti:
juu ihan bensalla ja 2-t oljyllä käyvä, on ollu vähäisessä käytössä kolmena kesänä.
luistaa
- jonserea
joo eli merkki on jonsered se-561 82 , huskvarna, sweden. mitäs toi luistaa niiku käytännössä tarkottaa? mite saa selville? kiitos
- hurraaa
jonserea kirjoitti:
joo eli merkki on jonsered se-561 82 , huskvarna, sweden. mitäs toi luistaa niiku käytännössä tarkottaa? mite saa selville? kiitos
Merkki voi olla jonssi, mut tuollasta mallia ei oo olemassakaan! :D
- vielä kokeilla
moottori sammuneena, että pyöriikö siimapää käsin kevyesti. Jos ei, niin siellä on jotain välissä.
- on
testattu on, hyvin pyörii eli vaijeri varres ei oo poikki, pitää hakee trimmeri mökiltä kotiin ja tutkii paremmin ja ehtii vika.
- +Jozzu!
Onko sulla siin oikeen se siima?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243