Urheiluseuraa (itsellä selkeä tähtäin)

Nainen 31v / Pirkanmaa

Olen urheillut menneisyydessä aika paljon ja joskus ollut jopa hyvässä kunnossa. Nyt olen päässyt viimeisenä parina vuonna ns. lösähtämään töistä johtuvan ajanpuutteen vuoksi, eikä kuntokaan ole enää kuin välttävä, joten tarkoitus on nyt töiden vaihduttua alkaa treenaamaan aktiivisesti. Itseasiassa oma tarkoitukseni on päästä hyvään kuntoon tarkoitushakuisesti.

Urheilu on joskus yksinäistä puurtamista ja kun oma ohjelmani muodostuu ajan kanssa sen verran raskaaksi, niin olisi kiva jos saisin edes jotain kuntoiluseuraa. Minulla on selkeä tavoite treenaamisessani ja sitä varten minun on tehtävä töitä. Minulla on vajaa vuosi päästä kuntoon ja siitä eteenpäin haluan ylläpitää sitä. Saisit siis minusta myös pidempiaikaista kuntoiluseuraa.

Olen harrastanut vähän kaikenlaista menneisyydessä ja olen avoin uusille ideoille. Juoksu / hölkkäily ovat ainoat lajit joista en välitä, koska polveni eivät niitä kestä edes pehmeällä maalla. Ohjelmani edellyttää ainakin pitkiä reippaita kävelylenkkejä, pyörälenkkejä, uimista, sulkapalloa, hiihtoa, skike-/rullaluistelulenkkejä, mäkien ja portaiden tarpomista, maastossa liikkumista, lihaskuntoharjoittelua, jumppaamista ym. Olen myös avoin kaikenlaisille muillekin lajeille niiden kuormittavuudesta riippumatta.

Etsinkin siis nyt liikuntaseuraa joko yhdessä kokonaisvaltaiseen treenaamiseen, tai sitten edes joihinkin noista lajeista (ja muistakin). Kuntoni on tosiaan aika huono nyt, mutta eiköhän se vuoden vaihteessa ala viimeistään olemaan jo ihan kohtalaisella tolalla. Aluksi tahti on rauhallinen, mutta tehoa pitäisi lisätä tasaiseen tahtiin.

3

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikkumaan

      Moi,

      Missä päin Pirkanmaata liikuskelet: länsi, etelä, itä, pohjoinen?

      • Se sama

        ...vartin matkan päässä Treelta. Minulla on myös auto käytössäni, joten pääsen siirtymään pidemmällekin jos kimpassa lähdetään liikkeelle. Käyn myös päivittäin Treella töissä. Fiksumpaahan olisi toki esim. fillaroida Treelle, mutta aloittelen vähän pehmeämmin..

        Entäs itse?


      • Varattunimimerkki

        on:
        [email protected]

        Laita viestiä niin katsotaan tarkemmin mitä voisi tehdä ja missä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe