jyrski on teistä paras ja mikä huonoin? Mun mielestä marsu on paras ja huonoin rotta. vaihtoehdot:
Gerbiili
Hamsteri
Hiiri
Rotta
Kani
Marsu
Maaorava
Chinchilla
Degu
Puskahäntä
Crasus
Jirdi
Perpallidus
Jos tiedät lisää niin sano!
Mikä?
7
226
Vastaukset
- kuikui
ehdottomasti marsu on paras, omistan itekki 3 ja on vaan nii söpöjä ja ihania. Jos pakko valita huonoin, niin hamsteri, koska elää tosi vähän aikaa ja on muutenkin yöeläin. Kania en varmaan tähän listaisi, koska sehän on jäniseläin, ei siis jyrsijä :)
- Aloittaja
kanikin kuuluu tavallaan jyrskeihin.
- kuikui
Aloittaja kirjoitti:
kanikin kuuluu tavallaan jyrskeihin.
Oon itekki joskus luullu, et kani kuuluu jyrsijöihin, mut sit joku sano, ettei kuulu. En sit tiiä, miksei
- kuuluu tavallaan
kuikui kirjoitti:
Oon itekki joskus luullu, et kani kuuluu jyrsijöihin, mut sit joku sano, ettei kuulu. En sit tiiä, miksei
jäniseläinten lahkoon, mutta kyllä sitä mustakin voi sanoa jyrsijäksi, kyllähän sekin jyrsii. :)
- vaan
että toi kani ei kyl kuulu jyrsijä listaan se ei ole jyrsijä
- kuulu
tohon listaan!!!ei se nyt hengen vaarallist oo jos sen laittaa mut ärsyttää joskus ku sanotaa vaan et se ois jyrsijä :D
- aloittaja
suosikki on kani, laitoin sen tohon siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55940- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v242912Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749