jyrski on teistä paras ja mikä huonoin? Mun mielestä marsu on paras ja huonoin rotta. vaihtoehdot:
Gerbiili
Hamsteri
Hiiri
Rotta
Kani
Marsu
Maaorava
Chinchilla
Degu
Puskahäntä
Crasus
Jirdi
Perpallidus
Jos tiedät lisää niin sano!
Mikä?
7
202
Vastaukset
- kuikui
ehdottomasti marsu on paras, omistan itekki 3 ja on vaan nii söpöjä ja ihania. Jos pakko valita huonoin, niin hamsteri, koska elää tosi vähän aikaa ja on muutenkin yöeläin. Kania en varmaan tähän listaisi, koska sehän on jäniseläin, ei siis jyrsijä :)
- Aloittaja
kanikin kuuluu tavallaan jyrskeihin.
- kuikui
Aloittaja kirjoitti:
kanikin kuuluu tavallaan jyrskeihin.
Oon itekki joskus luullu, et kani kuuluu jyrsijöihin, mut sit joku sano, ettei kuulu. En sit tiiä, miksei
- kuuluu tavallaan
kuikui kirjoitti:
Oon itekki joskus luullu, et kani kuuluu jyrsijöihin, mut sit joku sano, ettei kuulu. En sit tiiä, miksei
jäniseläinten lahkoon, mutta kyllä sitä mustakin voi sanoa jyrsijäksi, kyllähän sekin jyrsii. :)
- vaan
että toi kani ei kyl kuulu jyrsijä listaan se ei ole jyrsijä
- kuulu
tohon listaan!!!ei se nyt hengen vaarallist oo jos sen laittaa mut ärsyttää joskus ku sanotaa vaan et se ois jyrsijä :D
- aloittaja
suosikki on kani, laitoin sen tohon siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778