Missä koirien trimmausta ja kynsien leikkuuta

Muttukka

Missä ja ketkä tekevät koirien trimmausta Vaasassa? Tällä hetkellä eniten kiinnostaa kynsien leikkuu.

37

6221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haufen

      leikkaa esim. kaikki eläinlääkärit.

    • dlsd w

      Kauppapuistikolla Makuunia vastapäätä on paikka. Trimmaa, pesee jne.

      • muttukka

        Hei, löytyykös henkilöiden/paikkojen nimiä ketkä ja missä trimmaillaan koiria. En löytänyt Makuunia vastapäätä mistään mitään paikkaa. Mutta kai niitä Vaasassa useampia luulisi olevan. Tarttis kipeästi löytää hyvä trimmaaja joka nyppisi meidän hauvan turkin.


      • 65230
        muttukka kirjoitti:

        Hei, löytyykös henkilöiden/paikkojen nimiä ketkä ja missä trimmaillaan koiria. En löytänyt Makuunia vastapäätä mistään mitään paikkaa. Mutta kai niitä Vaasassa useampia luulisi olevan. Tarttis kipeästi löytää hyvä trimmaaja joka nyppisi meidän hauvan turkin.

        Mustin&Mirrin ilmoitustaululla Pukinkulmassa oli viimeksi trimmaajien ilmoituksia eli käys siellä.

        ps. Ei millään pahalla mutta eikö kannattais opetella koirien kynsien leikkuu itse? Tiedän että jotkut nelijalkaiset ei oikein tykkää siitä mutta kyl kaikki tottuu siihen pikkuhiljaa.


      • Aussi 60
        65230 kirjoitti:

        Mustin&Mirrin ilmoitustaululla Pukinkulmassa oli viimeksi trimmaajien ilmoituksia eli käys siellä.

        ps. Ei millään pahalla mutta eikö kannattais opetella koirien kynsien leikkuu itse? Tiedän että jotkut nelijalkaiset ei oikein tykkää siitä mutta kyl kaikki tottuu siihen pikkuhiljaa.

        Hei!

        Kyllä Kauppapuistikolla Makuunia vastapäätä on koiratrimaamo Hund Susanna Wendell (os. Heinonen), olitkohan väärän Makuunin luona (ei se makuuni joka on lähellä City Markettia). p. 041 4988 311
        Muita trimaajia tiedän ainakin Vaasassa (Karperö) Eija Kirvesoja p. 0500 660 985.
        Vaasassa (Kotiranta) Teija nimisen p. 040 5958 638, se ainakin osaa hyvin nyppiä koirien turkkeja.

        T: Aussin omistaja (Vaasa)


      • kouru 80
        Aussi 60 kirjoitti:

        Hei!

        Kyllä Kauppapuistikolla Makuunia vastapäätä on koiratrimaamo Hund Susanna Wendell (os. Heinonen), olitkohan väärän Makuunin luona (ei se makuuni joka on lähellä City Markettia). p. 041 4988 311
        Muita trimaajia tiedän ainakin Vaasassa (Karperö) Eija Kirvesoja p. 0500 660 985.
        Vaasassa (Kotiranta) Teija nimisen p. 040 5958 638, se ainakin osaa hyvin nyppiä koirien turkkeja.

        T: Aussin omistaja (Vaasa)

        Kävin cottonin kanssa Teijan luona, olen tosi tyytyväinen.


      • Haukku 70
        kouru 80 kirjoitti:

        Kävin cottonin kanssa Teijan luona, olen tosi tyytyväinen.

        Teija on ihana trimmaaja :)


      • näin on nyt
        Aussi 60 kirjoitti:

        Hei!

        Kyllä Kauppapuistikolla Makuunia vastapäätä on koiratrimaamo Hund Susanna Wendell (os. Heinonen), olitkohan väärän Makuunin luona (ei se makuuni joka on lähellä City Markettia). p. 041 4988 311
        Muita trimaajia tiedän ainakin Vaasassa (Karperö) Eija Kirvesoja p. 0500 660 985.
        Vaasassa (Kotiranta) Teija nimisen p. 040 5958 638, se ainakin osaa hyvin nyppiä koirien turkkeja.

        T: Aussin omistaja (Vaasa)

        kirvesoja ei trimmaa enää säännöllisesti, ja teija ei terriereitä.


      • borderin omistaja
        näin on nyt kirjoitti:

        kirvesoja ei trimmaa enää säännöllisesti, ja teija ei terriereitä.

        Hei!

        Kyllä Teija trimmaa terrierejä riippuu rodusta. Kannattaa kysyä :) minun borderia ja aussia ainakin trimmaa :)


      • Havanna80
        Haukku 70 kirjoitti:

        Teija on ihana trimmaaja :)

        Teija on huippu mukava ihminen :)


    • Koira 88

      Tunnen kolme trimmaajaa eli:
      Susanna Wendell (Kauppapuistiko 29 trimmausliike HUND) p. 041 4988 311.

      Eija Kirvesoja (Karperö, Sandvägen 28) p. 0500 660985.

      Teija Kosola (Kotiranta, Vaasa) p. 040 5958 638.

      • Cotonia

        Trimmaavatko nämä henkilöt vielä? :) 7kk vanha Coton de Tulear tyttö olisi ensimmäisen trimmauksen tarpeessa..


      • Koira74
        Cotonia kirjoitti:

        Trimmaavatko nämä henkilöt vielä? :) 7kk vanha Coton de Tulear tyttö olisi ensimmäisen trimmauksen tarpeessa..

        Kaikki trimmaa edeleen. Wendell on muuttanut trimmauspaikkaa Helsinbyhyn.


    • pettymys asenteesta

      Varokaa, yksi noista ei ole asiakaspalveluhenkinen.... :( !!!!!

    • Ei sinne

      Älkää koskaan menkö Wendellille.....
      En ole koskaan pahempaa kohtelua saanut.

      • huonoja kokemuksia

        En suosittele wendelliä vein koirani tänää trimmaajalle ja huonoa kohtelua siellä koiralle ja minulle. Jälkikään ei ole hyvää!!


      • Anonyymi

        yes


    • rikki+

      Wendell on töykee meille ihmisille, mutta koira saa hyvää kohtelua. Se on mun kokemus hänestä. Meidän koissu on aina hyvän näköinen kuin tulee Susannen luota. Palveluhenkisyyttä siis ei omista laisinkaan. Mutta en todellakaan koe että se koskee haukkuja, vaan ihmisiä

    • jotakin rajaa..

      Ensimmäisen kerran kun kävin Wendelillä, niin ajattelin että oli viimeinen kerta! Itkien jätin koirani sinne trimmattavaksi. Haukkui minut ihan alimpaan H*lvettiin koiran omistajana. En kuulemma ollut osannut hoitaa koiraani oikein, vaikka minulla on ikäni ollut koiria ja tälläkin hetkellä meiltä löytyy kolme koiraa ja voin luvata, että hoidamme koiriamme erittäin hyvin!!
      Sanat kosketti kauan ja kun mainitsin muutamille kaverilleni tälläisestä käytöksestä, oli todella yllättävää kuulla. että on kaikille samanlainen!!

      Hän ei siis ole mikään palveluhenkinen ja sain jopa hänen mieheltään sellaiset huudot, kun astuin autostani ulos (kesähelteellä), kun olisi pitänyt odottaa kuumassa autossa..

      Olen nyt neljä kertaa käyttänyt koiraani siellä, mutta nyt kun tiedän muitakin vaihtoehtoja,niin taidan jättää tämän Wendelin laskuista pois. Huvittavinta on lukea hänen trimmaussivujaan, missä ystävällisesti pyytävät jopa apua koiranhoitoihin :D minä kun luulin, että saan rahani edestä vain moitteita ja haukkumisia :P

      • jotakin rajaa..

        "..ystävällisesti kertovat antavansa apua koiranhoitoihin".

        Häneltä en kyllä uskaltaisi kysyä mitään :D koiran käsittelyyn olen ollut tyytyväinen, mutta kuinka kohtelee minua ja päästää tulemaan ihan mitä sattuu, niin sitä en maksavana asiakkaana aina jaksa sulattaa.


    • vali vali

      Antaa kaikkien kukkien kukkia, erikoinen susanna on , mutta hyvä trimmaaja, miksi pitää aina nuolla omistajien persettä?
      eikö ole pääasia että työ on hyvää.

      • rohkeesti vaan

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Susanna tekee hyvää työtä ja se on pääasia.
        Sanoo kyllä ihan suoraan mitä mieltä on esim. koiran hoidosta/hoitamatta jättämisestä ja varmasti usein ihan aiheesta .


    • snoopy1

      Paljonko trimmaus edellämainituilla henkilöillä maksaa ja löytyykö esim kotisivuja/hinnastoa?

      • Itse maksan mielellä

        Soita reippaasti ja kysy. Yleensä trimmaus hinnastot ovat samoja läpi Suomen olen ainakin huomannut. Toki riippuu koiran turkin kunnosta (takut ym.) ja koiran käytöksestä. Tuskin kukaan likaista ja takkuista ja purevaa koiraa muutamalla kympillä trimmaa :)
        Ainahan voi itsekin saman homman tehdä jos sormet kestää 2 tunnin nyppimistä tai ostaa 100-200e trimmikoneen ja siihen 40e terän.


      • tunnen tyypit

        Heips!

        Ainakin omat kenneleiden kotisivut ovat netissä (kasvattavat itse koiria)
        Eija Kirvesoja (Kennel Seladys, rotuna keskikokoinen snautseri)
        Susanna Wendell (Kennel Solvargens, rotuna Keeshond)
        Teijalla ei ole kenneliä harrastaa aktiivisesti näyttelyssä koirien kanssa käyntiä (terrierit, villakoirat)


      • ei enää ikinä
        tunnen tyypit kirjoitti:

        Heips!

        Ainakin omat kenneleiden kotisivut ovat netissä (kasvattavat itse koiria)
        Eija Kirvesoja (Kennel Seladys, rotuna keskikokoinen snautseri)
        Susanna Wendell (Kennel Solvargens, rotuna Keeshond)
        Teijalla ei ole kenneliä harrastaa aktiivisesti näyttelyssä koirien kanssa käyntiä (terrierit, villakoirat)

        wendell tekee silloin hyvää työtä koirien suhteen jos on sillä tuulella, kiva kattoo aina kun´menee sinne millä tuulella rouva on... ... oon kyl lopettanut nyt siel käynnit. en kestä kuulla ainaisia valituksia kuinka turkki on mennyt huonnon kuntoon mutta sitte seuraavalla kerralla ylistää maasta taivaaseen!! höh sanon minä, pitäis ist suunsa kiinni ja olis edes asiallinen. Mun koira ei suostu itte tulee edes autos ulos siinä pihassa, miettikääs sitä. Ja koira inhoo olla autossa!


      • Elämän realiteetti
        ei enää ikinä kirjoitti:

        wendell tekee silloin hyvää työtä koirien suhteen jos on sillä tuulella, kiva kattoo aina kun´menee sinne millä tuulella rouva on... ... oon kyl lopettanut nyt siel käynnit. en kestä kuulla ainaisia valituksia kuinka turkki on mennyt huonnon kuntoon mutta sitte seuraavalla kerralla ylistää maasta taivaaseen!! höh sanon minä, pitäis ist suunsa kiinni ja olis edes asiallinen. Mun koira ei suostu itte tulee edes autos ulos siinä pihassa, miettikääs sitä. Ja koira inhoo olla autossa!

        Heips!

        En usko että kukaan koira menee häntää heiluttaen trimmaukseen. Sen verran koiraa ottaa päähän seistä pöydällä 1-3 tuntia. Kuinka moni ihminen menee hammaslääkäriin riemusta kiljuen vaikka tietää ettei satu se vaan on yksinkertaisesti piinaa istua siinä penkillä paikoillaan.....


    • näin on

      mutta ei se koira heti voi tietää missä ollaan niin ettei ulos suostu ees autosta koska tosiaankin inhoo ja pelkää autoo!!

    • rajansa kaikella!

      Mielestäni, jos on itse valinnut kyseisen ammatin (palveluammatti), niin pitäisi vähän osata miettiä mitä suustansa päästää.
      Maksavana asiakkaana ihmettelen paljon hänen käytöstään.

      Kolme kaveriani on käyttänyt hänellä koiriaan ja minua VAROITELTIIN hänen käytöksestään. Aina sanavalmiina ihmisenä nauroin näille puhuille, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni olin ihan hiljaa ja kuuntelin, kun toinen haukkuu minulle MINUN koiraani! Tuli erittäin selväksi, että minun ei ikinä olisi saanut hankkia itselleni tälläistä rotua, kun en itse osaa sitä hoitaa! Ja minä kun luulin, että sen takia näitä trimmauspalveluja on, että niitä saa käyttää!!!

      Sama asia, kuin parturissa käynti! Maksan siitä, että osaava parturi leikkaa hiukseni, ilman että saan haukut siitä, kuinka olen taas päästänyt hiukseni liian pitkälle kasvamaan. Tai käyn koulut siihen, että alkaisin parturiksi sen takia, että voin leikata omat hiukseni!

      Minä otin sen verran itseeni tuosta ensimmäisestä sekä varmasti VIIMEISESTÄ käynnistä, että annan mielelläni rahat toiselle trimmajalle -kyllä näköjään niitä hyviä ja osaavia on muitakin täällä Vaasan aluella.

      En voi suositella paikkaa, ellei halua maksaa siitä, että saa kuunnella, kuinka huonosti on koiraa hoidettu! Mitä ihmettelen myös suuresti, kuinka näin voi sanoa ihmiselle, jota ei tunne eikä todellisuudessa tiedä koti oloja!
      Aivan sama asia, jos lääkäri / opettaja alkaa aina ensimmäiseksi haukkumaan teidän lapsianne! Nielettekö vain kommentit ja annatte vieraan ihmisen haukkua omaa lastanne?

      • Elämää 1980

        Lukekaapa Seppätuvan tarinoita maanantai 15. heinäkuuta 2013 (suursnautserin trimmaus: suurta vääryyttä). Siinä kerrotaan omistajan trimmaus kertomus oman snautserinsa trimmauksesta. On miettimisen aihetta kuinka koirat voivat inhota paikallaan oloa vaikka läsnä on sille kaikkein tärkein ihminen.
        Tuohon ylläolevaan kommenttiin minä ainakin tiedän etten ole mikään kummoinen lasten tai koirien kasvattaja. Mutta ruodussa lapseni ja koirani pidän niin ettei niitä vain lellitä pilalle ja paijata. Jotkut asiat elämässä pitää suorittaa ja tehdä vaikka ne ei niin mieluisia olisikaan. Kaikki ei selviä paijaamalla ja taputtamalla elämässä valitettavasti. Sekä lapset että koirat tarvitsevat tietyn järjestyksen ja kurin (säännöt) omaan toimintaansa. Jos koira puree kun kynsiä leikataan sitä vaan ei voi sallia. Jos lapsi kiroilee opettajalle sitä ei voi sallia.


    • ythgnbewdscx

      utjgvnwzmi

    • Aba7

      Vieläkö Teija trimmaa?

      • Aussi80

        Kyllä trimmaa :) :)


      • Anonyymi

        Trimmaa kyllä :) Kotirannalla


    • peltiseppässä

      Peltisakset ovat hyvät

      • Anonyymi

        missä on kissojen desifiointi polttouunissa


    • Anonyymi

      kuka se trimmaaja olikaan täällä huutoniemellä ,käyntikortti hukas !?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe