Nyt on

zisel

rahaa. Kävin ostaa valkkaria tietenkin ja nyt oon juonut tollasesta puolen litran muovituopista melkein kaikki ja alkaa olee hyvä fiilis :D Aattelin ilmottaa kun mun "nollasaldo-valitus" meinas viimeyönä ajaa palstalaiset jo joukkoitsarin partaalle että NYT sitä rahaa ON! :D

Mutta sitten toinen juttu. Tein joskus.... 3 vuotta sitten tällasen kun "ei ollut muutakaan puuhaa". Olin siis 15v. Tota videoo en tosiaan ole tehnyt niin että "teenpäs muuten mahdollisimman hienon ja hyvän videon" vaan kun nyt joutessani kikkailin jotain. Oon sen joillekkin palstalaisille näyttänytkin jo, mutta aattelin pistää sen nyt julkiseksi. Turha sanoa että "vittu mitä paskaa" koska en ole edes yrittänyt sillon vuosia sitten tehdä jotain hienoa.

http://www.youtube.com/watch?v=AcF6rKqjb0o

10

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Dark Knight tuli ensi-iltaan tasan vuosi sitten, ja promokuva Ledgerin Jokerista oli liikkeellä korkeintaan vuotta aiemmin

• zisel

video?? Mä en nää sitä!

Jaa, no ei siitä sitten 3 vuotta olekkaan... Sori jos on ajantaju päin helvettiä... *blush*... Mä ihmettelinkin että kun oon tehnyt ton videon jo ajat sitten että on siitä AINAKIN 3 vuotta jo...

• zisel

edelleen olen sitä mieltä että tosta on 3 vuotta aikaa nyt kun rupesin ite kattoo sitä videoo ja miettii... No jos ei 3v niin sitten 2v. En ollut montestakaan kuullutkaan kun ton tein.

• Sulla on kuvantajua ja rytmitajua. Oletko koskaan ajatellut hakea opiskelemaan media-alalle? Musta tuntuu, että sulla vois olla lahjoja:)

• ziselin..........

kannattaisi suunnata kirjoittamisen puolelle, rytmitajusta ja kuvallisesta ajattelusta on siinäkin hyötyä

• zisel

paljon :) Vaikka ite sanonkin niin jotkut videot joita oon tehnyt on hyvin onnistuneita ja hienoja mutta toi on OIKEESTI täysin paska mun mielestä :D Mutta jos tykkäsit kuitenkin niin kiva :)

Mulle on ehdotettu että menisin radioon duuniin mutta enpä taida :D Nuoriso-ohjaajan ala mua kiinnostais :)

• ziselin.......... kirjoitti:

kannattaisi suunnata kirjoittamisen puolelle, rytmitajusta ja kuvallisesta ajattelusta on siinäkin hyötyä

yhdistyy kirjoittaminen ja kuva:)

• zisel

aivan :D

• .

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      655
      3420
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2708
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1711
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1530
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1520
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      358
      1458
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1349
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1243
    Aihe