Hei!
Ajattelin nyt kysyä ensiksi täältä kun tälläisen palstan löysin juuri äsken. Toivottavasti aiheesta ei ole montaa juttua.
Toivottavasti joku osaisi auttaa sillä en haluaisi mennä aiheesta puhumaan lääkärille kun en edes ole aloittanut vielä seksielämää ja alapäätä pitäisi varmaan näyttää sitten.
Mutta sen verran luin, että kondylooma aiheuttaa kutinaa. Tärkein kysymys olisi siitä se, että voiko minulla olla sukupuoli tauti jos en ole harrastanut toisen kanssa minkäänlaista koskettelua. En suun enkä käsien kautta. Jos nyt tervehtimistä ei lasketa:D
Tämä vaiva tuli minulle talvella. Ensiksi oli runsasta tahmeaa valkovuotoa joka kyllä haisi, mutta ei mitenkään kauhean pahalle. Muutenkin alushousut likaantuvat joka käytön jälkeen ja haisevat. Ihmetten usein, että kun sanotaan ettei emättimen kuuluisi haista miltään. Kyllä minulla vain haisee, silakoilta:D Vaikka käyn pesulla joka päivä ja käytän käsisuihkuakin aina väleissä.
Mutta siis oireet ovat nyt tälläiset. Minua ei syhytä laisinkaan sieltä emättimen reiästä vaan häpyhuulteen molemmin puolin siis niin kuin ulkopuolelta. Niin ja se valkovuoto on runsasta ja siellä häpyhuulteen ulkopuolella on ihan pientä näppyä tai siis sellaista kuin iho menee kananlihalle niin sellaista.
Ikinä ei ole kutittanut sieltä sisästä.
Noin pari kuukautta sitten ostin hiivatulehdukseen lääkkeen ja käytin sen ohjeen mukaan. No en oikein muista, mutta eipä ainakaan kutissut vähään aikaan. Tämä kun on siitä outoa, että menee joskus ihan viikkoja kun ei kutise yhtään ja sitten taas kutisee todella paljon jonkun tietyn aikaa.
Voisiko tämä johtua siitä, että talvella aloin ajelemaan alapään karvoja pois jättäen sinne vain vähän. Voisiko olla, että karvojen kasvu aiheuttaa kutinaa siellä sisällä sillä minulla kasvaa karvoja sielläkin hieman siis sisimmäisten häpyhuulien vieressä. Kutina ei kyllä ole sellaista mitä välillä siis aiheutuu tuohon ihan näkyville karvojen ajelusta.
Mitä minun kannattaisi kokeilla näin aluksi?
Sitä piti vielä mainita, että yleensä kutina tulee kävellessä ja kun istun vaikka sohvalla tai tässä koneella niin ei kutise yhtään. Äskön lenkillä taas alkoi kutisemaan ihan hirveästi ja piti aina jossain puiden takana alkaa raapimaan:D
Toivottavasti joku osaisi auttaa minua edes vähän sillä lääkäriin en ole valmis ainakaan heti lähtemään ennen kuin olen kokeillut, muuta kuin tuota hiiva lääkitystä vai voisiko se uusia näin pian?
Vielä yksi mahdollisuus tuli mieleen, että jos on sormettanut itseään joskus likaisilla käsillä vaikka olen kyllä ainakin vuoden yrittänyt huolehtia hyvin hygieniasta, mutta pienempänä asiaa ei edes ajatellut.
Emätintä kutittaa hirveästi, apua!
4
1938
Vastaukset
- sokeria
Sokerin syönti kaikissa muodoissaan aina uusii hiivan, koska hiiva syö sitä.Joudut ostamaan uuden canesten combin´, se on paras.On naisia, joilla aina hiiva uusii, syynä liiallinen peseminen, siteiden liikakäyttö ja hautuminen.Syynä on sinulla varmaan liika peseminen.
- hiivakuuri
ja älä ajele niitä karvoja ,itselläni ainakin alkaa hirvee kutina,kun ajan karvoja pois häpyhuulten reunoilta/sisältä.Sitten kun ne kasvavat, niin sänkikin kutisee,musta tuntuu ,että sun vaivat häviää,kun annat niiden karvojen kasvaa :))
Normaali alapääpesut...
Itse nukun ilman pikkareita ja pikkuhousunsuojia käytän vain tarvittaessa eli aika harvoin.
Anna tilantee rauhottua,vaikka se vaikeaa onkin,äläkä pese liikaa,ja jos käytät pesuainetta,niin intiimihygieniaan tarkoitettua,eikä sitäkään joka kerta.
Jostain luin,kun gyne suositteli nukkumaan ilman pikkareita, että paikat saa ilmaa,itse aloin nukkumaan alasti ja suosittelen sitä muillekin,kuukautisten aikaan tosin tartee sit pikkareitakin ja siteitä.
Ihanaa sujahtaa viileisiin lakanoihin :))) - Korhosen täti
Mene nyt hyvä tyttö käväisemään lääkärissä, niin on yksinkertaisinta! Ei se lääkäri sinua elävältä syö, vaan on aivan asiallinen.
Häpeillä ei tarvitse ollenkaan.
Naisena joudut kuitenkin tottumaan käymään lääkäreissä alapään takia ennemmin tai myöhemmin.
Joku sieni-infektiokin voi sinua vaivata, ei se saata hiivaa olla. Lääkäri pystyy arvioimaan paremmin kuin me täällä virtuaalisesti netin kautta. Sitäpaitsi olemme maallikoita ja neuvot voivat olla tuulesta temmattuja.
Jos se on sieni-infektio, et pääse vaivastasi eroon kuin oikealla lääkärin määräämällä lääkkeellä.
Nyt rohkeasti lääkäriin, kerta se on ensimmäinenkin.
Kun tulet tähän ikään, 50 , olet jo niin parkkiintunut, että lääkärisedät ei pelota yhtään, eikä hetkauta alapäänsä näyttäminen.
Sama kuin näyttäisi uudet keittiönverhonsa!
Ja lääkäreitä ei taas hetkauta senkään vertaa nähdä esim Korhosen tädin alakerta. Tohtoreille tuo naisen alapää on sama kuin joulutorttu meille muille.
He ovat jo opiskeluaikanaan nähneet ihmisruumiin eri osat kaunistelemattomina, nimenomaan ruumiin, sisältä ja ulkoa, hajuineen, repaleineen, kaikkineen.
Joten nyt mars, mars lekurinaikaa tilaamaan. Rohkeutta peliin, Harry Potterkin oli erittäin rohkea, jos nyt jonkin esikuvan haluat.
Käskee Korhosen täti - apuvaa
alapäätä kutittaa....oon 13 vee ja samalla tavalla aloin ajelemaan karvoja pois häpyhuulten läheltä jne...nyt kutittaa iha vietävästi emätintä ja perä aukkoa.....ei mul kyl oo kihomatoja, koska matoja ei näy kakassa, eikä kynsien alla mtn..yölläkään ei kutise hirveästi, vaan kutina on enemmänkin pistelevää ja ärsyttävää :/ auttakaa joku! :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740