Wincapitalaiset, tulkaa kuulemaan totuus!
Liekkimies
www.sanomat24.fi
23
1074
Vastaukset
- niin tulen satujasi
kuuntelemaan!
- Liekkimies
Liekkikatu 1
00007 Liekkila
[email protected]
- omaisuus on tallessa, kukaan ei ole menettanyt mitaan
- Liekkimies ei pala tulessakaan - Tarkoittanee,,,,,
Liekkimies kirjoitti:
Liekkikatu 1
00007 Liekkila
[email protected]
- omaisuus on tallessa, kukaan ei ole menettanyt mitaan
- Liekkimies ei pala tulessakaanLäppäri, pari kännykkää ja kovalevy jossa jäljellä jotain ohjelmistonpätkää.
Tämä omaisuus on tallella krp:ssä.
Mitään rahoja ei ole tallella missään. Kysykää eok:lta.
Ainoa capitan kautta tehty toiminta oli jäsentenvälistä lisenssien vaihtoa.
Tuota nyt vain yritetään kääntää vastikkeelliseksi toiminnaksi.
Sijoituksista ei enää puhettakaan.
Tuottoja saaneet yrittävät vielä näin saada pitää itsellään osan
huijaamistaan rahoista. - Liekkimies
Tarkoittanee,,,,, kirjoitti:
Läppäri, pari kännykkää ja kovalevy jossa jäljellä jotain ohjelmistonpätkää.
Tämä omaisuus on tallella krp:ssä.
Mitään rahoja ei ole tallella missään. Kysykää eok:lta.
Ainoa capitan kautta tehty toiminta oli jäsentenvälistä lisenssien vaihtoa.
Tuota nyt vain yritetään kääntää vastikkeelliseksi toiminnaksi.
Sijoituksista ei enää puhettakaan.
Tuottoja saaneet yrittävät vielä näin saada pitää itsellään osan
huijaamistaan rahoista.Jos wincapita tuomitaan pyramidi tai laboranttihuijaukseksi, olen pahoillani ja myonnan olleeni vaarassa. Jos mitaan valuuttakauppaa ei ollutkaan ja Hannu julkisesti myontaa huijanneensa niin alan vouhkaamaan etta suurslontsorit palauttakaa vaarin ansaitsemanne rahanne. Tuskin kukaan haluaa pitaa huijattuja rahoja...yksittaiset venkulat ehka. Kylla ne korppien lausunnot ja ns. naytot jonkun pyramidihuijauksen puolesta on mulle heikompia kuin miten ymmarsin wincapitan toimivan.
Kaikki merkit viittaa kuitenkin ettei ole mitaan huijausta. En mina tieda missa ne rahat on, mutta merkit viittaa siihenkin etta sita on ja paljon. Viranomaisrikolliset ei vaan loyda niita eika saa tietoa niista. Ei se eokookaan taida tietaa missa ne rahat, jos tietavat, eivat kerro ettei nekin joudu mielivaltaisesti jaadytettavaksi. Omaisuudesta sen verran etta mulle riittaisi jo etta rubluutti tallessa ja se saadaan viela joku kaunis paiva rubluuttamaan...
Jos olet jasen ja et saanut euroakaan ulos, olen pahoillani, totuus tulee julki sulle ja mulle. Kehottaisin katsomaan pelin loppuun asti. Jos olet vaan joku ulkopuolinen hossottaja niin vaitellaan vaikka jigikalastuksesta sitten..
Liekkimies - ei taida,,,,
Liekkimies kirjoitti:
Jos wincapita tuomitaan pyramidi tai laboranttihuijaukseksi, olen pahoillani ja myonnan olleeni vaarassa. Jos mitaan valuuttakauppaa ei ollutkaan ja Hannu julkisesti myontaa huijanneensa niin alan vouhkaamaan etta suurslontsorit palauttakaa vaarin ansaitsemanne rahanne. Tuskin kukaan haluaa pitaa huijattuja rahoja...yksittaiset venkulat ehka. Kylla ne korppien lausunnot ja ns. naytot jonkun pyramidihuijauksen puolesta on mulle heikompia kuin miten ymmarsin wincapitan toimivan.
Kaikki merkit viittaa kuitenkin ettei ole mitaan huijausta. En mina tieda missa ne rahat on, mutta merkit viittaa siihenkin etta sita on ja paljon. Viranomaisrikolliset ei vaan loyda niita eika saa tietoa niista. Ei se eokookaan taida tietaa missa ne rahat, jos tietavat, eivat kerro ettei nekin joudu mielivaltaisesti jaadytettavaksi. Omaisuudesta sen verran etta mulle riittaisi jo etta rubluutti tallessa ja se saadaan viela joku kaunis paiva rubluuttamaan...
Jos olet jasen ja et saanut euroakaan ulos, olen pahoillani, totuus tulee julki sulle ja mulle. Kehottaisin katsomaan pelin loppuun asti. Jos olet vaan joku ulkopuolinen hossottaja niin vaitellaan vaikka jigikalastuksesta sitten..
LiekkimiesJuuri kukaan tuottoja saaneista palautella vapaaehtoisesti huijattuja rahoja.
Palauttaisitko itse ensinmäisenä ???
Rahat on joka tapauksessa jo käytetty johonkin. Kesämökkiin, autoon, ulkomaanmatkailuun jne.
Mistäs sitten niitä äkkiä revit ?
Kuten sanoit, kaikki on vain LUULON varassa, mitään ei tiedetä.
Mainitsemasi"kaikki merkit viittaa" , on sitä LUULOA.
Palauttaisiko hannu keissin jälkeen vapaaehtoisesti piilossa olevia rahoja ?
En usko.
Jos jotain olisi vielä piilossa, vain hannu tietäisi sen ja pitäisi ne hiljaa itse.
Wincapita ei enää missään tapauksessa voisi toimia niinkuin ennen.
Kyllä ne rahat ovat jo jaettu ja menneet.
Sillä Sipuli - Liekkimies
ei taida,,,, kirjoitti:
Juuri kukaan tuottoja saaneista palautella vapaaehtoisesti huijattuja rahoja.
Palauttaisitko itse ensinmäisenä ???
Rahat on joka tapauksessa jo käytetty johonkin. Kesämökkiin, autoon, ulkomaanmatkailuun jne.
Mistäs sitten niitä äkkiä revit ?
Kuten sanoit, kaikki on vain LUULON varassa, mitään ei tiedetä.
Mainitsemasi"kaikki merkit viittaa" , on sitä LUULOA.
Palauttaisiko hannu keissin jälkeen vapaaehtoisesti piilossa olevia rahoja ?
En usko.
Jos jotain olisi vielä piilossa, vain hannu tietäisi sen ja pitäisi ne hiljaa itse.
Wincapita ei enää missään tapauksessa voisi toimia niinkuin ennen.
Kyllä ne rahat ovat jo jaettu ja menneet.
Sillä SipuliKaikki voittorahat jos jos jos jos ulkopuolista rahanlahdetta ei ole ollut...
KRP ja media on edelleenkin sinun tajuntaasi iskostanut etta pyramidihuijaus, onhan se helpompaa sisaistaa asia niin..kehoitan sinuakin katsomaan jutun loppuun ja avartamaan nakokantaasi asiaan.
Oliko se nyt niin sitten etta 2250 ihmiselta huijattiin, 7750 jai voitolle, vai onko 2250 ihmista tajunnut etta oli pyramidihuijaus ja 7750 on wc lahkolaisia? vai miten se meni....onneksi 7750 ihmiselle on keretty selittaa asiat miten se nyt meni.
2250 ihmista , tulkaa peurungalle!!!! ja vois ne 7750 tulla niin jo alkais tapahtumaan...
Liekkimies
Nyt Turkuun! ja ruottiin
ps. hoitakaahan ne liekit roihuamaan ettei jaa tehtava suorittamatta
- Turmellusta
Ja moraalin rappiota...sensijaan että häpeäisitte ja katuisitte mm. pattayan elosteluanne te kehtaatte niskotellla esivaltaanne vastaan. Jos 92v ikäni sallii niin tulen kokoukseenne heinäseipään ja 74v poikani kanssa ja annamme heinäseipäiden tanssahdella syntisissä selkänahoissanne niin eiköhän ala kunnioitusta esivaltaanne kohtaan löytymään!
- SUURSPONSORI
Minäkin sponsoroin 23 henkilöä mukaan ja jo sponsorituotot olivat todella muhkeita.
Tulimme juuri Malagasta ihan omasta kämpästä. Kävimme sukeltelemassa.
Kämpä on hankittu rehellisillä Wincapitatuotoilla.
Kuukausitulot olivat jo vuoden ajan viisinumeroisia.
Terveisin ERITTÄIN TYYTYVÄINEN JA ERITTÄIN REHELLINEN CLUBILAINEN. - etäänpänä!!
SUURSPONSORI kirjoitti:
Minäkin sponsoroin 23 henkilöä mukaan ja jo sponsorituotot olivat todella muhkeita.
Terveisin ERITTÄIN TYYTYVÄINEN JA ERITTÄIN REHELLINEN CLUBILAINEN.Pysykää etäänpänä! Täällä haisee trolli.
- Liekkimies
etäänpänä!! kirjoitti:
Pysykää etäänpänä! Täällä haisee trolli.
Milta se trolli tuoksuu?
www.eok.fi
Liekkimies - Liekkimies
Mika on pitkan ikasi salaisuus?
Minka ikainen muori sinulla on?
Liekkimies - hukassa...
Liekkimies kirjoitti:
Milta se trolli tuoksuu?
www.eok.fi
LiekkimiesLiekkimies se ei tajua omaa etuaan.
- Liekkimies
hukassa... kirjoitti:
Liekkimies se ei tajua omaa etuaan.
Kylla ma aika itsekas loppupelissa olen. Yhteisen hyvaksi haluan kylla etta todellinen totuus tulee ilmi case capitasta.
Liekkimies - kun varoitetaan
Liekkimies kirjoitti:
Kylla ma aika itsekas loppupelissa olen. Yhteisen hyvaksi haluan kylla etta todellinen totuus tulee ilmi case capitasta.
LiekkimiesJoojoo, mutta jos sinua varoitetaan pysymään etäänpänä trollinhajun vuoksi, niin ei silloin tulla nenä nuuskuttaen ihmettelemään että miltä trolli haisee. Kaikki muut osasivat kyllä pysyä loitolla, vain sinun piti tulla paikalle pällistelemään.
- Liekkimies
kun varoitetaan kirjoitti:
Joojoo, mutta jos sinua varoitetaan pysymään etäänpänä trollinhajun vuoksi, niin ei silloin tulla nenä nuuskuttaen ihmettelemään että miltä trolli haisee. Kaikki muut osasivat kyllä pysyä loitolla, vain sinun piti tulla paikalle pällistelemään.
Nyt, juuri nyt, Liekit roihuaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sitten jatkuu
Liekkimies kirjoitti:
Nyt, juuri nyt, Liekit roihuaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ne loppuun palaaaa...
- Diver..
SUURSPONSORI kirjoitti:
Terveisin ERITTÄIN TYYTYVÄINEN JA ERITTÄIN REHELLINEN CLUBILAINEN.on keskiluokkaiset sinunkin lomailut, Malaga ja varsinkin sukeltelu välimeressä.Eikö sitten ollut varaa hankkia kunnon asunto, kunnon paikasta ja kunnon sukelluspaikat..
Terveisin RAHALLA SAA, EIKÄ TARVITSE EDES AUTOA AJAA.....
- Liekit kovaakin
Peurungalla?
- Liekkimies
Peurungan liekeista en tieda, m utta taalla lepattaa liekit kohta ja kovaa..
Valitettavasti en kerkea peurungalle, jotuu ihan ruottin risteilylle lahtea tanaan..Turguusta laiva lahtoo..lauantai iltana ehkapa peurungalle jalkipyykin pesuun..
Liekkimies
- JUSU"F"
Ei kai Capitaanojen päässä tänä päivänä pyöri enää muut kuin silmät!
JUSU
"Vatustaja vuodesta 2005"- Liekkimies
etta silmat pyorii kuin tapittaisi vaan?
Mikas sut Jusu on saanut jo 2005 niin wincapitan vastustajaksi?
Liekkimies - Liekkimies
Liekkimies kirjoitti:
etta silmat pyorii kuin tapittaisi vaan?
Mikas sut Jusu on saanut jo 2005 niin wincapitan vastustajaksi?
LiekkimiesLiekkeja kehiin nyt!
- Liekkimies
etta 750 jasenta tulin paikalle, seuraavaan tapahtumaan tulee jo sitten yli 1000!
Ai mika ihana liekkijono!
Liekkimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939