Paras rakastelupaikka?

rekyyli-61

Mikä on erikoisin tai eksoottisin paikka, jossa olet rakastellut?

Itsellä Mombasan hiekkaranta auringonlaskun jälkeen:

Valtameren aaltojen rytmiin
meri kohtaa maan
minä tulen sinuun
tähtitaivaan valossa
yön kuumuudessa

97

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .
      Oma sänky.

Hiekalla on kyllä romanttisuus kaukana vaikka se voi ajatuksena olla romanttinen.

Mulla ei taida mitään eksoottista tai erikoista paikkaa ollakkaan. Käviskö Shotsi -90 ja juoppojen suomituristien möykkä ja riehunta naapurihuoneesta tunnelmamusiikkina??
      .

• rekyyli-61

tai paremminkin tunnekysymys tuo hiekkarannalla rakastelu. Omasta mielestäni varsin mukavaa ja romanttista. Riippuu tietenkin tosi paljon kaverista.

Shotsi ei ollut kokemuksena varmaan mitenkään mieltänostattava? Tunnen vastenmielisyyttää kaikkea neukkuvaltioihin liittyvää kohtaan. En edes koskaan suostu matkustamaan Venäjälle.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tai paremminkin tunnekysymys tuo hiekkarannalla rakastelu. Omasta mielestäni varsin mukavaa ja romanttista. Riippuu tietenkin tosi paljon kaverista.

Shotsi ei ollut kokemuksena varmaan mitenkään mieltänostattava? Tunnen vastenmielisyyttää kaikkea neukkuvaltioihin liittyvää kohtaan. En edes koskaan suostu matkustamaan Venäjälle.

.
        Se on eksoottista :)
        .

• kirpela

Seitseminen ;D

• rekyyli-61

kun en ymmärrä mikä on seitseminen?

• ...
        rekyyli-61 kirjoitti:

...

• kirpela
        rekyyli-61 kirjoitti:

entisessä Kurussa, nykyisin Ylöjärveä. Ikimuistoinen kokemus

*viikon luontoääni*

• rekyyli-61
        kirpela kirjoitti:

entisessä Kurussa, nykyisin Ylöjärveä. Ikimuistoinen kokemus

*viikon luontoääni*

luonnonhelmassa on aivan oma tunnelma. Yhdyn mielipiteesi täysin, vaikka seitsemässä en koskaan ole kokeillutkaan. Seurasaaressakin tuntui tosi upealta.

• kirpela
        rekyyli-61 kirjoitti:

luonnonhelmassa on aivan oma tunnelma. Yhdyn mielipiteesi täysin, vaikka seitsemässä en koskaan ole kokeillutkaan. Seurasaaressakin tuntui tosi upealta.

niitä paikkoja moniakin,mutta tuohon liittyy toinen asia, mikä antaa extrapojot ;)

• kirpela

poikkeuksellinen paikka (tuli mieleen tosta jazun hytistä) on lastauslaituri *heh*

• kirpela kirjoitti:

niitä paikkoja moniakin,mutta tuohon liittyy toinen asia, mikä antaa extrapojot ;)

harrastaa seksiä... tällainen platoninen kommentti tähän väliin. Mies häätää susia ympäriltä välillä...

• kirpela
        dazu kirjoitti:

harrastaa seksiä... tällainen platoninen kommentti tähän väliin. Mies häätää susia ympäriltä välillä...

Ai sitäkö se olikin ;)

• scale

mutta mieleenpainuvin oli Norjassa erään putouksen lähellä. Hyttysiä oli niin helkkaristi ja ainakin miljoona niistä söi mun persettä.

• rekyyli-61

hyttysiä on paljon kannattaa olla vapaaehtoisesti se alimmainen, tietysti muurahaiset on se toinen vitsaus.

• scale
        rekyyli-61 kirjoitti:

hyttysiä on paljon kannattaa olla vapaaehtoisesti se alimmainen, tietysti muurahaiset on se toinen vitsaus.

raavittuani pari päivää persuksiani, opin että mukana mettäpanolla pitää olla offia.

• ..paikka lienee kyllä se sänky.

Mutta eksoottisin paikka missä touhua on tullut harrastettua on varmaankin kuljetuskopterissa, Lähi-Idässä, kopterin siis ollessa ilmassa! ;)

• rekyyli-61

matkalla Miamista takaisin Helsinkiin on kokemusta, ei helikopterista mutta varmaan jytinä on tehnyt lisäpotkua touhuun? Pirun pieniä ne vessat, melkein takaapäin ainoa mahdollisuus hoitaa homma.

• rekyyli-61 kirjoitti:

matkalla Miamista takaisin Helsinkiin on kokemusta, ei helikopterista mutta varmaan jytinä on tehnyt lisäpotkua touhuun? Pirun pieniä ne vessat, melkein takaapäin ainoa mahdollisuus hoitaa homma.

..meinaa lentokoneessa mahtua edes yksin WC:hen...saati jos siellä pitäisi alkaa touhuamaan jotain! XD

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..meinaa lentokoneessa mahtua edes yksin WC:hen...saati jos siellä pitäisi alkaa touhuamaan jotain! XD

hyvä mies alas; muija syliin ja menoksi...

• kirpela kirjoitti:

hyvä mies alas; muija syliin ja menoksi...

..jos on lihasmassaa ja leveyttä sen verta ku mulla, ni se ei oikeesti ole ihan niin helppoa (yli 120kg). X)

Sama ongelma junissa ja busseissa...

Mutta pitkänmatkan lentokoneiden 1. luokassa homma onnistuu jo varsin luontevasti. ;)

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..jos on lihasmassaa ja leveyttä sen verta ku mulla, ni se ei oikeesti ole ihan niin helppoa (yli 120kg). X)

Sama ongelma junissa ja busseissa...

Mutta pitkänmatkan lentokoneiden 1. luokassa homma onnistuu jo varsin luontevasti. ;)

sinne ainakin 187/118 ja mie :D

• kirpela kirjoitti:

sinne ainakin 187/118 ja mie :D

..lähellä.. ;)

Toki ne naisenkin mitat on "iso" tekijä siinä...

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..lähellä.. ;)

Toki ne naisenkin mitat on "iso" tekijä siinä...

olen jokseenkin iso :/

Jotta eiku lennolle ;D

• kirpela kirjoitti:

olen jokseenkin iso :/

Jotta eiku lennolle ;D

..on tullut kyllä "hommat hoidettua". ;)

Mutta kuten jo sanoin, ni se oli 1.luokassa, ni ei päässyt klaustrofobia iskemään. X)
        Toista vois olla turistiluokassa...sen kokemuksen taidan passata ihan suosiolla...

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..on tullut kyllä "hommat hoidettua". ;)

Mutta kuten jo sanoin, ni se oli 1.luokassa, ni ei päässyt klaustrofobia iskemään. X)
        Toista vois olla turistiluokassa...sen kokemuksen taidan passata ihan suosiolla...

se vahvistaa. Ja jos miun nuttura on kiree nii jesusauta, joillain se vasta onkin *nauraa* ja vielä muiden takia.

• kirpela kirjoitti:

se vahvistaa. Ja jos miun nuttura on kiree nii jesusauta, joillain se vasta onkin *nauraa* ja vielä muiden takia.

..sattuu vaan ihan vitusti! XD

Ei sentään ihan kipua kivun tähden...ei ainakaan mulle kiitos! ;)

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..sattuu vaan ihan vitusti! XD

Ei sentään ihan kipua kivun tähden...ei ainakaan mulle kiitos! ;)

siinä nyt sitten sattus...paitsi jos niskat menee...ja *höh* sopivasti nipistävä...heh. Miehet on monesti kipuherkkiä, ihan vakasti puhuen,mut eihän se sattua saa, menee tunnelma. Tai sit ei... Ompas vaikeata tämä naimisen pohtiminen :o

• kirpela kirjoitti:

siinä nyt sitten sattus...paitsi jos niskat menee...ja *höh* sopivasti nipistävä...heh. Miehet on monesti kipuherkkiä, ihan vakasti puhuen,mut eihän se sattua saa, menee tunnelma. Tai sit ei... Ompas vaikeata tämä naimisen pohtiminen :o

..että jos tietää, et joku paikka on OIKEESTI (siis fyysisesti) hankala, ni miks on pakko kiksauttaa just siellä?!
        Turha tehdä siitä nautinnosta väen väkisin vaikeaa....olen harrastanut seksiä pitkällä lennolla myös ihan matkustamossa. ;)
        Varsinkin yölennolla suurin osa nukkuu ja asiakkaille jaetaan huovat...ei muuta ku nainen syliin vaan ja huopa päälle...fiilis on melkonen ku matkustajia on vieressä, edessä ja takaa... ;D

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..että jos tietää, et joku paikka on OIKEESTI (siis fyysisesti) hankala, ni miks on pakko kiksauttaa just siellä?!
        Turha tehdä siitä nautinnosta väen väkisin vaikeaa....olen harrastanut seksiä pitkällä lennolla myös ihan matkustamossa. ;)
        Varsinkin yölennolla suurin osa nukkuu ja asiakkaille jaetaan huovat...ei muuta ku nainen syliin vaan ja huopa päälle...fiilis on melkonen ku matkustajia on vieressä, edessä ja takaa... ;D

luulin olevani aivan kamala akka kun kattovat nii pahast ku isomman hädän kävin poistamassa ;D Sentää oven takana *siveydensipuli* ja kiltisti nukkunu vaa pää rakkaani sylissä *kun ne muutkin kerran nukkui* Kyllä olet ihan kamala, hyi sua :D

Ai nii se oikeesti hankala... Todistaakseen,että "On suuri ero lauseiden "en voi tehdä sitä" ja "en tahdo tehdä sitä" välillä. Tavallisesti tarkoitetaan jälkimmäistä."? :O

• kirpela kirjoitti:

luulin olevani aivan kamala akka kun kattovat nii pahast ku isomman hädän kävin poistamassa ;D Sentää oven takana *siveydensipuli* ja kiltisti nukkunu vaa pää rakkaani sylissä *kun ne muutkin kerran nukkui* Kyllä olet ihan kamala, hyi sua :D

Ai nii se oikeesti hankala... Todistaakseen,että "On suuri ero lauseiden "en voi tehdä sitä" ja "en tahdo tehdä sitä" välillä. Tavallisesti tarkoitetaan jälkimmäistä."? :O

..toki siihen 4.asteen kama-sutra asentoon trapetsin päälläkin voi koittaa vääntäytyä jos se nyt on toiselle joku tärkeä fantasia... X)
        Mut jos ei, ni mielummin ei... ;)

PS. eihän sille mitään voi jos hätä iskee! ;D

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

..toki siihen 4.asteen kama-sutra asentoon trapetsin päälläkin voi koittaa vääntäytyä jos se nyt on toiselle joku tärkeä fantasia... X)
        Mut jos ei, ni mielummin ei... ;)

PS. eihän sille mitään voi jos hätä iskee! ;D

pitääkö miun hankkia jokin sivistävä teos

*ei taitas mennä verovähennyksiin*

vaikka siä ois tietysti se köysi valmiina *pohtii otsa kurtussa*

• kirpela kirjoitti:

pitääkö miun hankkia jokin sivistävä teos

*ei taitas mennä verovähennyksiin*

vaikka siä ois tietysti se köysi valmiina *pohtii otsa kurtussa*

...ehkä on parempi pysyä sellaisissa asennoissa missä ei tarvi spottaajia aktin aikana! XD

Tai tietty enhä voi tietää sun tai kumppanisi mieltymyksiä.. X)

• kirpela
        TheOne kirjoitti:

...ehkä on parempi pysyä sellaisissa asennoissa missä ei tarvi spottaajia aktin aikana! XD

Tai tietty enhä voi tietää sun tai kumppanisi mieltymyksiä.. X)

juu,mieluusti ilman yleisöä,kiitos :)

Ja ois liian rankkaa heille kannatella tämmösiä massoja liikkuvina *ajattelee muita*

• scale

mutta mieleenpainuvin oli Norjassa erään putouksen lähellä. Hyttysiä oli niin helkkaristi ja ainakin miljoona niistä söi mun persettä.

• Ob.Server

on Punainen meri Eilatissa keskellä päivää myöhästyneellä häämatkalla.
      Kymppitonnin kerhoon liittyminen oli myös mieliinpainuva juttu.

• rekyyli-61

tämä Punainen meri se suolajärvi, minkä pinnalla pystyy melkein kävelemään? Erikoista tosiaan jos ei meinaa päästä veden alle piiloon.

Ai, sinäkin olet tehnyt lentokoneessa muutakin kuin katsellut elokuvia. Kokeilemisen arvoinen tapaus. Samoin junan vessassa ja olen minä yhden kerran kokeillut myös ravintolassa. Iltapäivästä, kun ei ollut montaa asiakasta, neito meni edeltä naisten vessaan ja minä perässä...

• Korkeamoraalisimpana jäsenenä minulla ei ole tähän aiheeseen mitään sanottavaa ja se kaipaakin tähän juuri tämän tyyppisen monisanaisen ilmoituksen.

• .

   

• Paras rakastelupaikka?
      - Noo, sänky on kivan pehmeä paikka. Siellä ei olosuhteet pääse rajoittamaan itse toimintaa....

Mikä on erikoisin tai eksoottisin paikka, jossa olet rakastellut?

..öö..tuota...minkähän mä tähän tällä kertaa heittäisin...tuossa jonkin aika sitten muistui mieleen eräs "erikoinen" paikka missä on tullut ko. toimintaa harrastettu. On tullut harrastettua aktia sellaisessakin paikassa, ku nuoriseuran diskosalin tanssilattialla. Toi menee kyllä sarjaan erikoinen, koska eksotiikka oli siitä tilanteesta kaukana.

• rekyyli-61

tanssilattialla en ole koskaan kokeillut. Tämä oli ehdottomasti korvan taakse laitettava erikoinen kokemus. Mutta jotten jää kakkoseksi, kerron harrastaneeni aktia sellaisessakin paikassa kuin pankkisalin asiakaspenkillä.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tanssilattialla en ole koskaan kokeillut. Tämä oli ehdottomasti korvan taakse laitettava erikoinen kokemus. Mutta jotten jää kakkoseksi, kerron harrastaneeni aktia sellaisessakin paikassa kuin pankkisalin asiakaspenkillä.

...että sä et murtautunut sinne tuon aktin takia ;)

• rekyyli-61
        Richartti kirjoitti:

...että sä et murtautunut sinne tuon aktin takia ;)

murtautunut, vaan olin kesätöissä pankissa ja mulla oli sinne avaimet. Oli pakko kokeilla.

Ei siellä nuorisoseurantalollakaan ollut enää muita ihmisiä vai oliko?

• rekyyli-61 kirjoitti:

murtautunut, vaan olin kesätöissä pankissa ja mulla oli sinne avaimet. Oli pakko kokeilla.

Ei siellä nuorisoseurantalollakaan ollut enää muita ihmisiä vai oliko?

Sen verran tuli siellä luvallisillakin asioilla oltua, että tiesin jipot millä sinne pääsi ns. toimistoajan ulkopuolella. Kerran sit oli sellainen sauma että kaikki muu natsas kohdalleen, mutta paikkaa vaan ei ollut...piti käyttää nuoren miehen luovaa mielikuvitusta "sopivan" paikan järjestämiseen.

• irtohiekka

haittaa mitään?

• ...jos liikaa innostuu ja unohtaa varoa "hiekkakontaktia" kesken touhujen. Viltit yms. kannattaa huolella puistella ennen touhuja :)

• kirpela

tunnelmasta, eiköhän se yleenä lähinnä naurata jälkikäteen?

• rekyyli-61

Se oli lähes satiininpehmeää, lähes puuterimaisen pehmeätä hiekkaa. Onnistuu myös Yyterin hiekkarannalla, ei irtohiekka haittaa.

• kirpela
        rekyyli-61 kirjoitti:

Se oli lähes satiininpehmeää, lähes puuterimaisen pehmeätä hiekkaa. Onnistuu myös Yyterin hiekkarannalla, ei irtohiekka haittaa.

on tosi likainen hiekka, lasia ja tumppeja ylettömästi :(

• rekyyli-61
        kirpela kirjoitti:

on tosi likainen hiekka, lasia ja tumppeja ylettömästi :(

allekirjoitan kirjoittamasi. Kaikkien siellä järjestettyjen tapahtumien myötä ranta menee kokoajan huonompaan suuntaan. Suomen hienoin hiekkaranta se on silti ehdottomasti.

• kirpela
        rekyyli-61 kirjoitti:

allekirjoitan kirjoittamasi. Kaikkien siellä järjestettyjen tapahtumien myötä ranta menee kokoajan huonompaan suuntaan. Suomen hienoin hiekkaranta se on silti ehdottomasti.

osaa:D Se on sitä myös talviloma-aikaan. Mahtava paikka, mutta se likaisuus kesällä. Ilmeisesti siä ei ole puhdistuskonetta :(

• rekyyli-61
        kirpela kirjoitti:

osaa:D Se on sitä myös talviloma-aikaan. Mahtava paikka, mutta se likaisuus kesällä. Ilmeisesti siä ei ole puhdistuskonetta :(

olen jo myöntänyt itselleni raumalaisten olevan paljon fiksumpia, heh. Ei siellä Yyterissä mitään puhdistuskoneita ole, ihan käsipelillä roskia siivotaan, se mitä siivotaan. Isompien tapahtumien jälkeen seuraporukat tekevät talkoovoimin siivoustöitä. Olen ollut siellä ensikertaa 2 vuotiaana, joten aika muistorikas paikka minulle, pidän.

• kirpela
        rekyyli-61 kirjoitti:

olen jo myöntänyt itselleni raumalaisten olevan paljon fiksumpia, heh. Ei siellä Yyterissä mitään puhdistuskoneita ole, ihan käsipelillä roskia siivotaan, se mitä siivotaan. Isompien tapahtumien jälkeen seuraporukat tekevät talkoovoimin siivoustöitä. Olen ollut siellä ensikertaa 2 vuotiaana, joten aika muistorikas paikka minulle, pidän.

mikää häpee olla upee...

• kuumaahiekkaa
        rekyyli-61 kirjoitti:

Ihan kivaa. Katsojiakin liikkui vai mitä hiippareita li olla. Naiseni sai yhtenään orkkuja.

• no se erikoisin vois olla semmonen ku lehtikoppa. :D siis just sellanen isohko kannellinen jonne ne kaikki heitetään. puistoki jääny silleen hyvällä tavalla mieleen mutta ei niitä viitsi tavallaan sanoa mikä on "paras" jne, kaikki on omalla tavallaan parhaita.

• rekyyli-61

tätä en ole koskaan kokeillut. Lehtilaatikoita on monessa paikassa, mutta ehkä nuoruudessa niistä haetut onkimadot on estäneet.

*miettii*

Ei, kyllä mä voisin ihan hyvin kokeilla lehtikoppaa. Lähden ehdottamaan rouvalla, meillä on omakotitalon takapihalla sellainen ja siellä on pehmeitä pensasaidan lehtiä.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tätä en ole koskaan kokeillut. Lehtilaatikoita on monessa paikassa, mutta ehkä nuoruudessa niistä haetut onkimadot on estäneet.

*miettii*

Ei, kyllä mä voisin ihan hyvin kokeilla lehtikoppaa. Lähden ehdottamaan rouvalla, meillä on omakotitalon takapihalla sellainen ja siellä on pehmeitä pensasaidan lehtiä.

se aika valskia hommaa varsinki jos ei oo vielä mistään pienimmästä päästä kumpikaan mutta kokeilun arvosta kyllä!

• tarkoitin sitte sanomalehtikoppaa ja kaikkiahan kiinnostaa tietty.

• rekyyli-61
        LaRito kirjoitti:

tarkoitin sitte sanomalehtikoppaa ja kaikkiahan kiinnostaa tietty.

ihmettelinkin, kun emäntä suuttui niin vimmatusti ja ilmoitti, ettei varmaan suostu. Sanomalehtikoppahan on aivan eri asia...

*lähtee taas kysymään*

• Mahtaako kysymyksen aihepiiriin liittyä se miten aikanaan puhelinkopeissa oli usein kumma haju?

• rekyyli-61

puhelinkopit oli sopivasti jäässä, joten ulkopuoliset eivät nähneet kaikkea. Uskon monen elämän olevan pantu alulle puhelinkopissa.

• kiropraktikkoni

kanssa naiminen hoitohuoneen hoitopöydällä. Erikoiseksi sen teki lähinnä se, ettei siitä ollut etukäteen sovittu. Oli täysin spontaania toimintaa erään hoitokerran yhteydessä. Jälkeenpäin ajateltuna sekin olisi saanut jäädä tekemättä ;). Mitäs sitten vielä ... hiekkarannalla, uimakopissa, hississä, porttikongissa, elokuvateatterissa, puisessa soutuveneessä, teltassa metsän helmassa, jne.

• rekyyli-61

et ollut mennyt saamaan apua selkääsi nikamanniksauttajalta? Olet käyttänyt mukavasti mielikuvitusta rakastelupaikkojen valinnassa. Miehenä kiinnostaisi tietää kumman merkkinen olet?

• apua huimaukseen
        rekyyli-61 kirjoitti:

et ollut mennyt saamaan apua selkääsi nikamanniksauttajalta? Olet käyttänyt mukavasti mielikuvitusta rakastelupaikkojen valinnassa. Miehenä kiinnostaisi tietää kumman merkkinen olet?

kiropraktikolta. Siitä sitten vaan kehkeytyi jännästi jotain ihan muuta. Sen jälkeen sain muutaman hoitokerran ilmaiseksi ;).

Ja olen nainen.

• nusuttelija

Enkä mä nyt mitään erityisen eksoottista tähän viitti vetää, mutta vessassa nusuttelu sillonku lapset pelaa pleikkaria on aika kova juttu. Samoin on kova juttu nusutella anoppilassa kun sängynpääty hakkaa seinään ja tietää, että anoppi on seinän toisella puolella.

• rekyyli-61

olen noudattanut. Lapset nukkuvat, kun aikuiset lempivät. Sukulaiset sitten taas saavat, vaikka vähän epäilläkin.

• höpöt :)

Hypäytät naisen trampoliinilla ilmaan ja jäät itse keppi tanassa odottamaan sen laskeutumista.

• kamala ajatus. :(

• paskapuska

hyppytorni.

• kokemuksia muusta, kuin siitä hyppyrinnokalta, mutta kyse oli toki masturboimisesta.

• paskapuska
        dazu kirjoitti:

kokemuksia muusta, kuin siitä hyppyrinnokalta, mutta kyse oli toki masturboimisesta.

ja miehiä jotka uneksivat siitä.

• paskapuska kirjoitti:

ja miehiä jotka uneksivat siitä.

Niin varmasti! Kumpi nyt sitten mukavemmalta tuntuukaan. :D

• rekatut ry

aivan oma tunnelma :)

• pieni hiiri

Sopii varmaan niille palstan kahdelle nilviäiselle?

hihi :)

• on ihan sika hyvä rakastelemaan. Yks eksoottisimmista duunausmestoista oli Vesuviuksen juurella, tulivuoren purkautuessa romanttisesti taustalla.

Vaikka laavaa sataa naamaan,
      se ei estä mua muijaa tuikkaamast haaraan.
      Yht aikaa orkut saaraan,
      ja sitten äkkiä juostaan kaaraan,
      koska ei ole järkeä altistua vaaraan!

VROOOMMMMM!!!

• puolivallatonta

kommenttia odotin myös ziseliltä, mutta jostain syystä hän on nyt vaiti :=)

Oliko aihe liian vaikea vai kokemukset liian vähissä?

• orpogimma

kiinan muuria :D:D

• ehdoton,

hurjimmat suihinotot moottoritiellä, vauhtia joku 120. Muita paikkoja.. noh.. onhan noita, melkoinen valikoima, tässä matkan varrella kerennyt. nim.merk. seksiä jo vuodesta 1974 :D

• oletko?

hieman lapsellinen?

• ai että et rakastan bensan ja öljyn hajua, voiko olla mitään niin kiihoittavaa???

• kovin korkea-

tasoinen olla seuralaisesi :)
        Hieno nainen ei lähde nussimaan öljymonttuun.

• ja on
        kovin korkea- kirjoitti:

tasoinen olla seuralaisesi :)
        Hieno nainen ei lähde nussimaan öljymonttuun.

vielä ulkomaalaistaustainen, ei taida olla suomityttöjen kestosuosikki.

• Ananasvakuuttaja

Paras paikka Lapissa, kun on paras sääskiaika. Taivas mustana sääskistä ja rakastella niiden joukossa. Voiko ihanampaa hetkeä olla?

• eksoottisin ei välttämättä tarkoita paras. Eikä mulla taida olla eksotiikasta kokemusta. Ihan näitä tavallisia autoja, kylppäreitä ja metsiä vaan...

Kylpyhuoneesta tuli mieleen se, kun Matti Nykäsellä hajosi aikoinaan hotellihuoneessa vessan lavuaari "halaustilanteessa". Kannattaa olla varovainen:)

• ziselin kaveri

siellä oli papukaijoja ja etanoita ja me vaan pantiin menemään tyhjässä leijonahäkissä. Kaveri anto mulle läppärin ja 50€, tosi kliffaa. ;))

• Hehee

zisel

• Timppa.

Erikoisin: Eräässä uimahallin hyörysaunassa on tullut pantua useasti omaa kultaani saunan ollessa tyhjä. On tosi kiihottavaa, kun saa jännittää, että tuleeko ovesta muita saunaan. Meikä tulee varmaan minuutissa siellä...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      700
      3743
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2788
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1771
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1662
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1641
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1603
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      376
      1573
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1389
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1303
    Aihe