joku puska väittää että se on yleinen toive, mie oikeesti haluun vielä käydä täällä.please antakaa mun ja ziselin käydä jookos?
pitääkö mun oikeasti poistua palstalta lopullisesti
26
246
Vastaukset
.
Luovuta :)
.- monte24/7
ole vaha tyhma. sina ei tieda millo hyva olla hilja.
- töihin!
!
- ........
nartusta eikun narusta vetäminen ei oikein sovi sulle
- kirpela
tietystikään.
- To4D
ehkä kohtuullista, että teiltä molemmilta otettaisiin pois lupa tehdä omia aloituksia.:) Käytöstavoissakin olisi kohentamista, mutta siitä huolimatta juuri teitä vartenhan tämä palsta on olemassa.
- olemiseen lupaa
tarvita. Kuinka paljon tarvitset hyväksyntää herneneniltä? Lähteköön ne, joille seura ei tasapuolisesti kelpaa. Ei ole varmaan yhtä asiaa, mistä kaikki palstalaiset olisivat yhtä mieltä. Kaikilla tuppaa olemaan omansa ja sitten on se porukka, joiden mielipiteet eivät koskaan ole myönteisiä. Revi siitä sitten jotain hyväksyntää.
oletin että päätös on yksimielnen, mut sainkin lisäaikaa ziselin kanssa.
ISO KIITOS ;)Epäreilua miten sinua karkotetaan ja toiset jätetään osattomiksi.
Ei niiden kanssa saa edes riitaa aikaan.Tässä onkin isompi juju takana.
Olenhan sentään Galaktinen Sankari
*ylpeilee vaatimattomuudellaan*- Mene harrastaa
buddy-love kirjoitti:
Epäreilua miten sinua karkotetaan ja toiset jätetään osattomiksi.
Ei niiden kanssa saa edes riitaa aikaan.välillä vaikka liikuntaa. Tekis hyvää sunkin pääkopalle olla ajattelmatta liikaa.
Ps. Ei tunteita, ei huomiota. Mene harrastaa kirjoitti:
välillä vaikka liikuntaa. Tekis hyvää sunkin pääkopalle olla ajattelmatta liikaa.
Ps. Ei tunteita, ei huomiota.Ole tunteita. Biossiin ei ole kirjoitettu.
On yksinkertaisesti niin, että sitä ei koskaan saa mitä tilaa ja tämä lausunto on puolestaan kasoishämäys, jolla juonin puskat aloittamaan tehokarkotuksen.
Ihan simppeli taktiikka.Tai sitten et vain ole myöntänyt olevasi itsekin Galaktinen Sankari.
*soittaa galaktiseen komentokeskukseen fotoniparipuhelimella*
- Jazuli
...pysy siin...=o)
- Jazuli
monte24 kirjoitti:
mun pitäis löytää töitä ihan mopon kiilto silmissä
..etee osuu mehukas työpaikkahaku...mihikä sitte pääset töihi..=o)
..saisit nuo mopoaskat kuntoo sii samal kertaa..
http://www.youtube.com/watch?v=Yt-KMPvgKPo
aamuksi muzakkii..jotta starttaa käyntii..bhuuh..onneks on perjantai kun nii on töihi meno ko tikkuja työntäsi kynsien alle tänäpänä..=o(
..mul viel sulku..
=o{-..
..*syviä huokauksia*..
hassu..
- sirpamaikkarilta
et ollaan kavereita! Daaaaa!!!!!
ottakaamme toisiamme kädestä kiinni ja lauletaan yhdessä
http://www.youtube.com/watch?v=vo9AH4vG2wA- sirpamaikkarilta
monte24 kirjoitti:
ottakaamme toisiamme kädestä kiinni ja lauletaan yhdessä
http://www.youtube.com/watch?v=vo9AH4vG2wAArvaa vaa mikä kappale soi nyt loppupäivän päässä...
Mut mä laitoin tän taustalle soimaan. Nyt on paljo parempi mieliki.
http://www.youtube.com/watch?v=2jSXuB-v3Uw
- .
.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243