Mikä on rivoin tai törkein ehdotus mitä olet kuullut vastakkaiselta sukupuolelta? Itselle muistuu mieleen kun työkaveri (seksikäs misu) kuiskasi pikkujouluissa vaimon istuessa vieressä, että voin ottaa suihin vessassaXD Valitettavasti en kyennyt vastaamaan myöntävästi, kun tilanne oli mikä oli.:(
Rivoin ehdotus
42
1263
Vastaukset
on törkein jonka olen saanut
- sehän ei
ole törkeä. Se on klassikko.
- .äo
sehän ei kirjoitti:
ole törkeä. Se on klassikko.
riitä käsittämään
- kehtoo
.äo kirjoitti:
riitä käsittämään
vehtoo.
Ei minulle ole mitään ehdotettu.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
:-(
Ja epäinhimillistä, ihan tyhjän takiako maksan palkastani minimisumman Amnestylle?
DorkaM kirjoitti:
Ja epäinhimillistä, ihan tyhjän takiako maksan palkastani minimisumman Amnestylle?
vähän nostaa summaa;)
tiedä, mutta viimeisin oli jotenkin hupaisa. Tästä on itseasiassa ihan vähän aikaa. Humalainen, tuntematon mies: "ei taida olla mitään mahiksia päästä läpsimään sun peppua?" Ennen kuin ehdin avata suutani, hän vastasikin itse:" okei, ei taida. Morooo." Heh.
- ihan.......
petezxr:ltä
- dayum
monte24 kirjoitti:
vittu! moroo!
mullekin pete mieleen.
ihan....... kirjoitti:
petezxr:ltä
että se oli Pete:) Se oli alle 30v. kalju ja parrakas. Olisi se voinut odottaa kuitenkin vastausta;)
sapelihammas kirjoitti:
Melrosen konserttiin.. Ilma on tosin huono:(
merimies! Haluut sä tulla seilaa mun Bermudan kolmiolle?"
- vänksy
Et varmaan helpolla pystynyt tosta kieltäytymään.. :)
vänksy kirjoitti:
Et varmaan helpolla pystynyt tosta kieltäytymään.. :)
enää muista ihan tarkkaan, mitä mä siin unessa sanoin.
- vänksy
Einsten1 kirjoitti:
enää muista ihan tarkkaan, mitä mä siin unessa sanoin.
No mutta jos tosielämässä nainen kysyis noin, niin pystyisitkö kieltäytymään?
vänksy kirjoitti:
No mutta jos tosielämässä nainen kysyis noin, niin pystyisitkö kieltäytymään?
toisessa elämäntilanteessa, kysyjä olisi ainakin varastanut huomioini.
- ole...
koskaan rivo tai törkeä...
se on vaan huonolla huumorintajulla väärin tulkittu vitsi - vänksy
rivoa tai törkeeä ehdoteltu koskaan. Tai no, pidän normi seksiedotustakin törkeänä jos se tulee ihan ventovieraalta ihmiseltä, koska mua ärsyttää se joidenkin miesten oletus, että kaikki naiset ois "otettavissa". Multa menee maku mieheen kyllä heti, jos se tekee omassa päässään jotain oletuksia siitä mitä mä haluan ja mitä oon vailla.
- kinky????
sähän tykkäät ku mies vaan ottaa????uuuh...eiks kaikki naiset sun mielest ole otettavissa jos miestä panettaa????kyllä ne äijät tietää eikä se ole kuin hetki vaan ihana pano ku mies tulee ja aaahhhh!!!!!!!!vähän sattuu mut ei se mitää ainaki omat lapset on elossa.
- tykkää
kinky???? kirjoitti:
sähän tykkäät ku mies vaan ottaa????uuuh...eiks kaikki naiset sun mielest ole otettavissa jos miestä panettaa????kyllä ne äijät tietää eikä se ole kuin hetki vaan ihana pano ku mies tulee ja aaahhhh!!!!!!!!vähän sattuu mut ei se mitää ainaki omat lapset on elossa.
seksistä oman miehensä kanssa. varmaan rajummastakin seksistä. niin tai miehen kanssa, johon hänellä on tunteita. siinä se oleellisin ero. Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää!?
- kun se sano
tykkää kirjoitti:
seksistä oman miehensä kanssa. varmaan rajummastakin seksistä. niin tai miehen kanssa, johon hänellä on tunteita. siinä se oleellisin ero. Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää!?
että raiskaus on vaan seksiä ja hetken juttu niin mitä se vikisee et miehet luulee naisten olevan otettavissa. eikö se ole ihan ok juttu tolla teorialla????? vai luuleeks se et vaan omat miehet voi raiskata???? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! DORKA!!!!!
- olet nautrettavan
kun se sano kirjoitti:
että raiskaus on vaan seksiä ja hetken juttu niin mitä se vikisee et miehet luulee naisten olevan otettavissa. eikö se ole ihan ok juttu tolla teorialla????? vai luuleeks se et vaan omat miehet voi raiskata???? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! DORKA!!!!!
tyhmä :DD
- vänksy
tykkää kirjoitti:
saa ehdottaa rivouksiakin ilman, et pidän niitä törkeinä. :)
- zisel
olet nautrettavan kirjoitti:
tyhmä :DD
ollut kyllä minä.
- persona-non-grata
saanut yhtään rivoa tai törkeää ehdotusta päästä pöksyihini. Muuten kyllä on yritetty hieroa lähempää tuttavuutta enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi eri keinoin ;).
- Ob.Server
ehdotuksia. Rivointa oli, kun yksi naisihminen ei kapakassa uskonut kieltoa, vaan tuli koko ajan iholle ja yritti kouria munia. Lopulta sanoin portsarille. Eukkoa ei heitetty ulos ja loppuillan hän kiersi kyselemässä ihmisiltä, että olenko minä homo, kun ei tavara kelpaa.
- silloin kun
olin just 15 täyttänyt ja odottelin kaupan pihalla kaveriani. Noin 40-vuotias mies tuli kysymään, että pääsiskö panemaan 500 markalla. Sain kakisteltua, että ei todellakaan onnistu niin mies vielä siihen että pakko on välillä saada vierasta..
- täräytti suoraan
että haluaisinko panna peppuun. Lisäs vielä että tykkää samalla pyöritellä vibraa pillussaan.
Olin pitkäksi menneen illan jälkeen aurinkokannella istumassa... istumapaikat oli aika täynnä ja molemmilla puolilla oli perheellisiä ihmisiä istumassa. Mulla oli aurinkolasit päässä, kun aurinko paistoi aikasen kirkkaasti ja väsyneenä istuin vain paikallani.
Sitten vasemmalla puolella ihossa kiinni istunut miehensä ja lapsensa kanssa liikkeellä ollut nainen alkoi kurkistella minua ja sitten jo tuijotella. Kysyi yhtäkkiä, että "voisitko sä avata tän juomatölkin mulle"?
Se, miksi tän asian otin tähän, oli se, että mies ja lapsi olivat lähettyvillä ja ainakin lapsi ja naisen ystävätär näkivät, mitä tapahtui. Unohtumaton heitto kuitenkin. Ite olin 20-vuotias ja nainen ehkä 28.että vastaavanlaisia on toki ollut humalassakin, mutta toi oli jotenkin röyhkeydessään merkillepantava.
- dayum
Miehessäkö vika kun saan vaan antiehdotuksia tyyliin "siis en minä ole mitään Sellaista vailla" tai "en minä seksiä ole hakemassa vaikka..." tai "en minä oo sinua iskemässä" tai "et sinä saa multa.../en minä anna sulle..."
"en mä sulle aio antaa" sitten... hetken hiljaisuuden jälkeen... "en mä kyllä voi olla antamattakaan".
- dayum
dazu kirjoitti:
"en mä sulle aio antaa" sitten... hetken hiljaisuuden jälkeen... "en mä kyllä voi olla antamattakaan".
Itse asiassa noinhan se mennyt. Eri sanoin tosin.
- En minä anna sulle.
- *hymähdys* Vai niin...
- Hei, minä käyn tuolla (naapuripöydässä).
- No käyhän.
- Muistahan pitää puolesi ettet jää ilman.
- Joo, joo...
Lopulta eksynyt lammas on takaisin lähtökuopissaan.
- zisel
on vissiin sellanen kun mulle joku mies ehdotti että hän köyttäis mut sänkyyn kiinni makaa selälleen ja hänen vaimo/tyttöystävä tms tulis istuu mun naaman päälle ja tää mies panis mua samalla ja suutelis siinä muijansa kanssa.
...että mulle ois koskaan ehdoteltu mitään rivoja.
Ehdotukset ovat olleet sellaisia "lähdetäänkö panemaan"-tyylisiä jotka mun mielestä ei oo mitenkään rivoja.
Yks mieleen jääneistä ehdottelijoista kömpi ojasta (ilmeisesti juuri herännyt) ja laukoi ihan suoraan, että lähdetäänkö panemaan, en lähtenyt. Oli tullut jo paneskeltua sinä päivänä kiintiö täytee ja lisäksi oli kaamea laskuhumala päällä.
Aika ja paikka: Rantarock, Vaasa. 1996"kömpi ojasta (ilmeisesti juuri herännyt) ja laukoi ihan suoraan, että lähdetäänkö panemaan, en lähtenyt. Oli tullut jo paneskeltua sinä päivänä kiintiö täytee ja lisäksi oli kaamea laskuhumala päällä. "
Pitääks tää nyt tulkita siten, että ojasta ryömiminen ei olisi esteenä? :DDorkaM kirjoitti:
"kömpi ojasta (ilmeisesti juuri herännyt) ja laukoi ihan suoraan, että lähdetäänkö panemaan, en lähtenyt. Oli tullut jo paneskeltua sinä päivänä kiintiö täytee ja lisäksi oli kaamea laskuhumala päällä. "
Pitääks tää nyt tulkita siten, että ojasta ryömiminen ei olisi esteenä? :DIhan oli nätti tyttö ja ulkoisesti ihan kuosissa, jos ei oteta huomioon about 3 promillen känniä. Toisaalta jos samainen tyttö ois kömpiny ojasta keskellä viikkoa keskellä kylää/kaupungia, niin se olisi ollut este...
...ja suurin este tais olla kyllä se, että olin onnellisessa parisuhteessa silloin. Poikamiehenä oisin varmaan antanut sille sen mitä se halusi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243