Red Hot Chili Peppers on ehkä parhainta ikinä pajapäissä... (testattu tietty vaan damissa) pajari tarkoittaa siis pössyä pössistä eli siis pudia elikkäs suomeksi kannabista.
RHCP:n biiseissä tiivistyy kaikki tarvittava... RHCP:n kokelma levy "Greatest Hits (2003)" soimaan ja eikun leijumaan ;)
Käy kaikki mielentilat loistavasti läpi. Suosittelen kaikille potheadeille ja vähän vähemmän. kalahtelee ihan selvänäki =)
Parasta Pajari Musaa
3
2019
Vastaukset
- nolla!
Vittu näitä pössytteliöitä riittää.,siitä se narkkaaminen lähtee!!Onnee vaan!!
- Jusanteriouz
itse olen poltellut nyt reilun 17- vuotta enkä ole koskenut vahvempiin. Jos haluaa olla sekaisin niin silloin cannabis varmaan on se porttihuume.. mutta pelkille pajauttelijoille riittää kyllä varmasti pelkkä cannabis, johon muuten on kuollut jo herranjestas 0 ihmistä! :D Suosittelen lämpimästi, että katsot faktat läpi pariin kertaan ennkuin rupeat höpöttämään koulu propagandasta yleisesti (ei toimi kovin hyvin enää nykyään). Other people have fun, enjoy your life and remember, everyday is a holy day! =)
- ........
Jusanteriouz kirjoitti:
itse olen poltellut nyt reilun 17- vuotta enkä ole koskenut vahvempiin. Jos haluaa olla sekaisin niin silloin cannabis varmaan on se porttihuume.. mutta pelkille pajauttelijoille riittää kyllä varmasti pelkkä cannabis, johon muuten on kuollut jo herranjestas 0 ihmistä! :D Suosittelen lämpimästi, että katsot faktat läpi pariin kertaan ennkuin rupeat höpöttämään koulu propagandasta yleisesti (ei toimi kovin hyvin enää nykyään). Other people have fun, enjoy your life and remember, everyday is a holy day! =)
kai noi kasari levyt ja blood sugar sopii parhaiten näihin meininkeihin.
kokoelma on kuitenkin lähinnä btw:n ja californicationin tiivistelmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599