Olen tässä juuri tutustunut mieheen joka vaikuttaa kaikinpuolin ihanalta ja tässä mietinkin tulevaisuutta.. minulla kaksi koiraa ja hän hiukan allerginen.. mitä nyt ollaan tapailtu niin minusta ei saa eikä vaatteista mitään reaktioita eikä autossani olosta, vaikka koiria paljonkin kuljetan autolla.. nyt kuitenkin pitäisis miettiä sitä et kun tulee mun luo kylään.. pidän yleensä aina asunnon siistinä ja tuuletan paljonkin, kun itsellänikin vuosien varrella ilmennyt hiukan nuhaisuutta koirista.. mitä niksejä teillä olisi asunnon siivousta varten.. minulla on onneksi se mahdollisuus että saan aina koirat hoitoon toiseen paikkaan jos tarvetta ja eihän tässä mekään mitään vakavaa olla miettimässäkään vielä, mutta sitä ei koskaan tiedä..
allergia
Anastacia83
1
390
Vastaukset
- siivoilu juurikaan
auta tai se että viet koirat hoitoon. Sitä allergiaa aiheuttavaa epiteeliä on koko huushollisi täynnä.
Me allergiaperheenä emme voisi kuvitella edes muuttavamme sellaiseen asuntoon jossa olisi meitä ennen asunut perhe jolla karvaisia eläimiä. Toki täysremontin jälkeen tilanne olisi toinen.
Kai sinä tiedät etteivät ne sitten ole ne koirien karvat jotka sitä allergiaa aiheuttavat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713941Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813129Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242176Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472155Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?561941TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768