Kysyttävää Epipenistä

varautuja

Heissan, muutama kysymys Epipenistä olisi... Vuosikausiin en sitä ole hankkinut, mutta nyt tulevalle matkalle ostan mukaan.
1) Kuinka paljon suurin piirtein maksaa?
2) Onko sen säilyvyys edelleen noin vuosi?
3) Matkakohteeni jonne menen on lämmin, eli 30-40, miten säilyvyys? Hotellihuoneessa ilmastointi ja jääkaappi, jääkaappi ilmeisesti liian kylmä. Mutta kannattaako sitä kuljettaa mukanaan siellä helteessä?

Jos joku osaa vastauksia antaa, olisin iloinen :)

6

6514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain osviittaa..

katselin tuosta omasta epipen pakkauksesta vähän tietoja..

1) tästä hinnasta en ole nyt varma kun on aikaa kun ostin, mutta pakkauksessa lukee 115,54 josta lähtee kuitenki vielä pois... öö.. jotain.. :) mutta siinä main.

2) on

3) käyttöohjeessa lukee että "säilytä alle 25 asteessa, älä säilytä kylmässä, ei saa jäätyä. Pidä pakkaus ulkopakkauksessa. Herkkä valolle. Adrenaliini pilaantuu nopeasti altistuessaan ilmalle tai valolle ja muuttuu silloin vaaleanpunaiseksi tai ruskeaksi."

Mutta että... kyllä mäki sitä joudun koko ajan kuljettamaan mukanani oli sitten helle tai pakkanen. Eikä oman kokemuksen mukaan o mitenkä pahaks menny.. mutta pohdi itse :)

Toivottavasti autto jotain :) Hyvää matkaa!

• varautuja

Kiitos! Jos sinä uskallat (kuljettaa helteestä ja pakkasesta huolimatta), niin enköhän minäkin! Kunhan vaan huolehdin siitä et olisi mahdollisimman sopiva se lämpötila...

kallistahan tuo on, mutta halpa henkivakuutus jos sattuu tarviimaan.

• hinta
        varautuja kirjoitti:

Kiitos! Jos sinä uskallat (kuljettaa helteestä ja pakkasesta huolimatta), niin enköhän minäkin! Kunhan vaan huolehdin siitä et olisi mahdollisimman sopiva se lämpötila...

kallistahan tuo on, mutta halpa henkivakuutus jos sattuu tarviimaan.

Katsoin tuota Epipenin hintaa ostamastani Epipenistä ja siinä luki että hinta on 57,98. Ja apteekissahan ei joudu tuota koko hintaa maksamaan kun näyttää kela-kortin. Sitä en muista paljon jouduin maksamaan kun ei ole kuittia tallella.

• varautuja
        hinta kirjoitti:

Katsoin tuota Epipenin hintaa ostamastani Epipenistä ja siinä luki että hinta on 57,98. Ja apteekissahan ei joudu tuota koko hintaa maksamaan kun näyttää kela-kortin. Sitä en muista paljon jouduin maksamaan kun ei ole kuittia tallella.

Tuli maksamaan noin 32 euroa, eli ei nyt niin kamalasti mitä kuvittelin. Tietysti jos tulee tilanne et joutuu sen käyttämään, niin halvalla saa säästettyä hengen!

• jotain osviittaa..
        varautuja kirjoitti:

Tuli maksamaan noin 32 euroa, eli ei nyt niin kamalasti mitä kuvittelin. Tietysti jos tulee tilanne et joutuu sen käyttämään, niin halvalla saa säästettyä hengen!

Määhä kattelin kahden piikin hintaa tuossa satasessani.. hupsis.. no hyvä että korjasitte :)

• täältä.........
        jotain osviittaa.. kirjoitti:

Määhä kattelin kahden piikin hintaa tuossa satasessani.. hupsis.. no hyvä että korjasitte :)

http://www.yliopistonapteekki.fi Huomioi laskuri!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe