Kilpatanssia III

Teinityttö

Tämä nyt ei sijoitu kouluelämään, mutta on jatkoa edellisille tarinoille koulumaailmasta.



Reissu Kreikkaan peruuntui ja reksi lähti lomalleen pariksi viikoksi. Harmitti vietävästi, mutta jotain hommaa oli keksittävä.

Sain kesätyön yhdeltä lomamökkikompleksilta. Alueella oli neljä mökkiä, niitä piti siivota ja pitää kahviota.

Pari päivää oli rauhallista kunnes paikalle rämähti kaksi autollista polttariporukkaa. 8 miestä oli varannut isoimman mökin käyttöönsä viikoksi. Osa porukasta oli jo hyvässä menossa keskellä päivää. Pomoni piti baaria mun tarjoillessa juomat pöytiin.

Pari kaveria porukasta oli maksamassa mökkiä muiden tilaillessa juotaviaan. Miehet vilkuilivat estottomasti vartaloani ja puhelivat todennäköisesti rivoja olemuksestani. Ei meillä mitään työvaatteita sinänsä ollut, mulla oli oma kesämekko päällä.

Viedessäni juomia pöytään yksi miehistä nousi takanani, lähti vessaan ja hipaisi etumuksellan peppuani. Tunsin kovaa peppuani vasten. Mies pyysi anteeksi jos vahingossa tönäisi.

Olin lähinnä huvittunut miesten huomiosta. Tiesinhän minä, että vauhti oli päällä ja miesten mielikuvitus laukkasi.

Pomo huikkas mua luokseen ja pyysi opastamaan miehet perille taaimmaisella mökille. Matkaa oli jotain alle kilometri. Yksi miehistä lupasi tuoda mut takaisin.

Istuin hienoon mersuun etupenkille ja lähdimme polkua mökille. Pääsimme mökin pihaan toisen auton seuratessa. 8 miestä keräili kamojaan ja pörräsi ympärilläni ihastellen kaunista järveä ja rauhallista sijaintia. Näytin saunan, veneet, puuladon, mökin sisätilat.

Porukka oli 40- vuotiaita, pääasiassa liikemiehiä tai jotain myyntiporukkaa Hesasta. Miehet ehdottelivat keittäjänvirkaa, selänpesijänvirkaa, siivoojanvirkaa työasussa. Vastineeksi herrat lupasivat hyvää palkkaa kahdesta viikosta. Kiitin tarjouksista, mutta sanoin olevani jo töissä. Lisäksi olisin tuntenut itseni joksikin maksulliseksi naiseksi. Rahaa olisi tullut kyllä enemmän kuin tarpeeksi, 1000 euroa kahdelta viikolta.

Pomoni soitti kännykkääni ja sanoi mun voivan pitää loppupäivän vapaata. Mökkini oli sadan metrin päässä miesten mökistä. Hienoa, kello oli vasta kolme iltapäivällä.

Yksi miehistä tarjosi mulle olutta ja päätin kumota pullon kuumuuden kunniaksi. Miehet olivat lämmittäneet saunankin alkutöiksi ja hyppivät veteen laiturilta grillin kuumetessa.

Ei miehillä mitään uikkareita ollut ja vehkeet heiluen he hyppivät laiturilta. Parilla miehistä oli melko kookkaat elimet ja vähän vahingossa jäin katselemaan niitä.

Kalja nousi päähän ja lämmitti sisällä. Olo oli rento ja päätin lähteä mökilleni auringonpalvontaan. Sanoin tulevani siivoamaan huomenna.

Pääsin mökkiini sisälle, aloin riisumaan mekkoani ja alusvaatteitani. Etsin pienimmät bikinit ja aurinkorasvan sekä pullon vettä. Asetuin laiturille makaamaan ja otin rintsikat pois. Aurinko lämmitti ihanasti vartaloa ja varsinkin tissejä. Rasvasin ihoni aurinkorasvalla ja tunsin kovat nännini sormillani rasvatessani tissejä.

Miesten kuumat katseet olivat kiihottaneet mua. Istuin viltillä rasvaten kuumaa ihoani kun huomasin parin miehen kiikaroivan minua miesten mökiltä. Vatsassani lenteli perhoset. Pitäsikö suuttua vai pelata mukana.

Mullakin oli kiikarit mökissä ja kävelin peppu keinuen mökkiin. Katsoin kiikareilla toisesta huoneesta salaa miehiin päin ja näin neljä miestä vetelevän esinahkaansa kiikaroidessaan. Kaikilla oli omat kiikarit!

Tulin takaisin laiturille ja peppu miehiin päin riisuin alaosan hitaasti vitkutellen. Aloin itsekin kiihottua miesten huomiosta ja heidän kiimastaan. Otin rasvan ja levitin sitä pakaroille ja jaloille. Nostin toisen jalan kaiteelle näyttääkseni notkeuteni miehille. Aloin olla jo aika kiimassa ja kostea.

Istuin alas ja levitin jalkani lukeakseni lehteä.
Voin kuvitella kuinka miehet zoomasivat paljaaseen alapäähäni. Osalla oli varmaan jo tullut. Käännyin vatsalleni ja heiluttelin tyttömäisesti jalkojani. Levitin hieman jalkojani, että miehet saisivat katsoa pientä tiukkaa peppuani ja pakaroiden väliäni.

Puhelimeni soi, pomoni pyysi palvelusta. Saisin kuulemma huolehtia vain siitä polttarimökistä. Olivat kuulemma rikkaita ja kävivät usein.
Puhuin puhelimeen hitaasti nousten peppu pitkällä.
Jäin kontalleni peppu miehiin päin ja lueskelin muka lehteä jutellessani puhelimeen. Miehet maksaisivat mulle lisäksi omaa palkkaa. Jaahas..

Puhelun katkettua nousin ylös ja otin bikinit penkiltä. Puin ne laiturilla ylleni. Hyppäsin veneeseen ja lähdin soutamaan miesten mökille.

Miehet auttoivat mut rannalle avuliaasti lantiosta ja käsistä nostaen. Hetken jutustelun jälkeen miehet tarjosivat palkaksi 1500 euroa viikon huolenpidosta.

"Pidittekö niin kovasti näkemästänne?", kysyin suoraan.
"Ai, sä huomasit. No, pojat vähän innostuivat."

Paikalla oli vain neljä miestä ja yksi tarjosi mulle lasin kossua ja kokista.

"Ai vähän innostuivat...", sanoin katsoen miesten etumuksia pyyhkeiden alla. Samalla join lasia tyhjäksi yrittäen rentoutua tilanteessa.

"Kai sä oot tietoinen sun vartalostasi? Sehän on aivan jumalainen. Pitkät jalat, pieni tiukka peppu, hoikka lantio ja naiselliset rinnat."

Mies astui lähemmäs pyyhkeen tippuessa maahan.
"Ja melko paljas pillu..."
Mies nosti mut syliinsä ja kova elin sojotti pakaroitteni väliin.
"Käydäänkö suihkussa?", mies kysyi ja lähti kantamaan mua.

Mies työnsi mua sylissään seinää vasten avasi lämpimän suihkun.
"Älä pelkää, ei me mitään pahaa tehdä ja sä voit lähteä heti kun haluat. Sä tienaat tästä melkein koko kouluajan tienestit..." Se lohdutti mua enkä kiihotuksessani olisi enää perääntynytkään.

"Sä voit sanoa mitä haluat, aivan niinkuin mekin.
Täällä ei tapahdu mitään pahaa." Samalla mies avasi yläosani paljaaksi ja hieroi kiinteitä tissejäni. Tunsin ison kullin pakaroitani vasten.

Mies irtaantui ja alkoi vetämään alaosaani alas. Pyllistin ja avasin hieman jalkojani. Suihku sammui ja mies nuolaisi hipaisten pilluani. Huokaisin syvään.

Käännyin mieheen päin ja katsoin alas kaluun. Otin kullin käteeni ja hieroin terskaa pimppaani. Terska kostui mahlastani ja polvistuin miehen eteen. Vedin esinahkaa taakse ja otin kyrvän suuhuni, syvälle.

"100 euroa lisää...", sanoi mies. Aloin päästä juttuun mukaan ja tajusin millaisen rahamäärän saisin tästä, kaikesta huolimatta. Ja seksihän on mukavaa.

"200 jos nielet kaiken." Katsahdin miestä silmiin räpäyttelin sinisiä silmiäni ja ääntelin kiihottavasti. Katsoin miestä silmiin miehen naidessa mua suuhuni.

"Mmmmhhhh...ihana kulli....mmmhhhh...setä nai mua suuhun...mun on jano...anna mulle...sedän iso lihanpala..." Samalla puristelin tissejäni hieroen. Pian mies purkautui suuhuni ja mä nielin kiivaasti.

"Ihana tyttö. Mä laitan sun kulhoon rahat." Mies lähti ja mä heitin ylleni pyyhkeen.

Pääsin ovesta ulos niin 2 miestä tuli luokseni, toinen eteeni ja toinen taakseni. Edessäni mies nuoli ja imi kaulaani ja tissejäni. Mies takanani suukotti selkääni ja pakaroitani. Miehet purivat nänniä hellästi ja nuolivat pakaroitani.

Miehet nauttivat näin nuoresta tytöstä eikä edes sakkolihaa.

Parahdin jokaisesta kosketuksesta ja kiimassa odotin että joku antaisi mullekin orgasmin. Edessäni mies meni maahan selälleen ja pyysi mua ottamaan suihin.
"200 euroa jos nielet kaiken..." Tuttu juttu.

Takanani mies nuoli ryppyreikääni.
"Äläähhhh...se on likainen...mmmhhhh..."
"Saat 100 euroa jos saan nuolla sun anusta."

Huumaannuin kaikesta siitä rahamäärästä.
"Setä nuolee vain mun peppuani...ihanan lämmin kieli...toinen setä maistuu hyvälle. Tykkääkö setä pepustani...kun se on niin pieni ja ahdas..."

Kaveri purkaantui suuhuni ja työnsi elintään kurkkuuni. Kolmas mies tuli heti toisen tilalle ja mies takanani pyysi mua istumaan naamalleen. Hieroin anustani miehen partaiselle suulle. Edessäni oleva mies tilasi suihinoton ja piti päästäni kiinni.

Suu anuksellani kiihotti ja kihelmöitti koko vartaloani. Karhea parta kiusasi anustani ja kieli upposi sisälle. Suussani oli pian spermaa, mies ei kestänyt kauaa ja purkaantui. Mies kaivoi lompakkoaan ja laittoi kulhoon 200 lisää.

Käännyin 69iin miehen päällä ja otin kalun suuhuni jota mies oli jo pidemmän aikaa vedellyt. Kyrpä oli paksu ja lyhyt joten mun oli helpompi aiheuttaa hyvääoloa. Mies nuoli pitkin vedoin pakaroitteni väliä. Inisin ja imin miestä. Karhea paksu sormi kiusasi suklaareikääni. Pari miestä istui sohvalla ja runkkasi. Näytin varmaan pieneltä tämän tukevahkon miehen yllä.

"Voiiihhh...varovasti...mmmmhhhhh...työnnä se varovasti...mun pieneen peppuun..."
Miehen kulli kasvoi ja suonet näyttivät räjähtävän. Puristelin kiveksiä ja livoin terskaa.

"Mmmmhhhh...setä nuolee nyt anustani...tyttö pitää siitä..."
Ei mennyt kauaa kun mies purkautui suuhuni täristen horkassa.

900 euroa puolesta tunnista...




jatkuu...

11

10339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistavaa

      Sexy! Melkein kuolin odotuksesta. Pakko lukea uudelleen ja onanoida onneen...

      - maija -

    • Nainen

      En jaksa oottaa jatko osaa ja sitä kun päästään kunnon panemiseen!!

    • M23

      Aivan loistavaa tekstiä! Tosi sujuvaa ja virheetöntä. Kiva lukea. Sulla on tuo kirjoittaminen hallusssa ja taitaa olla jokin muukin... ;)

    • yks.....

      IHAN YKKÖNEN ELLEI TÄYDELLINEN. JATKA SAMAAN MALLIIN

      • muija-91

        tuo oli aivan mahtava tarina,itsekin vähän kiihottui samalla...haluisin tehdä kanssasi ihan mitä vain...;)


      • No huhhuh
        muija-91 kirjoitti:

        tuo oli aivan mahtava tarina,itsekin vähän kiihottui samalla...haluisin tehdä kanssasi ihan mitä vain...;)

        kakru mees leikkii niil barbeillas.. '91 tääl. HUHHUH!


    • tk~

      Kirjailija jo syntyessään.. :)
      Mahtavaa luettavaa kertakaikkiaan!!!

    • tuning and fucking

      millon jatkat...........?????

    • _sexbond_

      Siis tää ja ykkönen ja kakkonen on ollut aivan mahtavia!!!!!! toivottavasti tulis kilpatanssia 4

      • Anonyymi

        Olis hieno jos täällä olisi myös linkit noihin edellisiin osiin.


    • Anonyymi

      Uu­s­­i seksi­­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­­­i­­­. Il­mo­­­it­­­tau­­­tum­­­ine­­­n ry­­hmä­ämm­e tääl­­lä - http://2533444.com/H/5vNST 👈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe