Millaista Tapsan tahdeilla ?

Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ?
Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. Vetää tuli kuin vaan oikein kunnolla täälläpäin ainakin.... Varmaan siellä Nokiallakin.

5

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika hauskaa

ja oli siellä ihan oikeitakin laulajia, kuten Laura Voutilainen. Vote veti todella hienon keikan. Muiden osuus olikin sitten mitä oli.

• ZaiZai

Joo, Laura on hyvä kuten Tapsakin, mutta kerro nyt sitten siitä Tapsan esiintymisestä. Mitä lauluja lauloi ? Lauloiko Tapio Rautavaaran tunnettuja lauluja vai omia hittejään vai sekäettä ?

• soitto ja laulu

pelas tuttuun hienoon tyyliin. Mutta. Klo 20 näytti vielä hyvältä, kunnes sitten klo 20.30 vettä alkoi tulla kuin sieltä Esterin kuuluisasta paikasta, ja sitä kesti pitkään aamuyöhön. Siis vettä tuli niin paljon kuin taivas vain kerkesi lykkäämään. Sateesta kärsivät niin Tapsa, Paula kuin varsinkin yleisö. Kas kun lava oli varmaan n. 70 metrin päästä juhlateltasta, niin eipä siinä artistit oikein saaneet yleisöä mukaan. Toki lavan sadelippa ylti muutamaan metriin ja muutama sata katsojaa mahtui sen alle, mutta suuri yleisö oli ahtautunut juhlatelttaan, johon toki laulu kuului.
      Toivottavasti jatkoa varten sateen sattuessa järjestäjät pystyvät ratkaisemaan asian paremmin. Harmitti vietävästi niin Tapsan kuin Paulankin puolesta. Toki joukossa oli sadetta pelkäämättömiäkin ja porukat tanssivat lainehtivalla asfaltilla kuin ei mitään. Kyllä ne sitten likomärkiä olivatkin. Onneksi oli kuitenkin erittäin lämmin.
      Tapsalta tutut hitit, muutama italokappale (Marina, Poika varjoisalta kujalta, Maruzella), pari Rautavaaraa (Isoisän Olkihattu ja Juokse sinä humma), Paula esiintyi myös edukseen ison orkesterin kanssa (10 soittajaa) tuttuine biiseineen.

• lore-lai

Ihmettelen, että oliskohan ollut järjestäjiltä ihan ylivoimainen tehtävä hommata siihen lavan eteen sellainen katettu teltta vaikka vaan väliaikaisesti, koska jo alkuviikon säätiedotuksessahan se jo lupasi perjantaiksi vesisadetta myös Tampereenseudulle päin, joten minään yllätyksenä sen vesisateen ei ainakaan pitänyt tulla järjestäjillekkään.

• Gilla*

Kiitos raportista. Harmi kun sää ei parhaalla tavalla suosinut tilaisuutta.
        Onneksi tuolla Down By The Laituri tapahtumassa Turussa ensi perjantaina keikka on isossa festariteltassa, joten yleisökin on sateensuojassa jos vaikka vettä sattuisi satamaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe