Millaista Tapsan tahdeilla ?

Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ?
Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. Vetää tuli kuin vaan oikein kunnolla täälläpäin ainakin.... Varmaan siellä Nokiallakin.

5

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika hauskaa

ja oli siellä ihan oikeitakin laulajia, kuten Laura Voutilainen. Vote veti todella hienon keikan. Muiden osuus olikin sitten mitä oli.

• ZaiZai

Joo, Laura on hyvä kuten Tapsakin, mutta kerro nyt sitten siitä Tapsan esiintymisestä. Mitä lauluja lauloi ? Lauloiko Tapio Rautavaaran tunnettuja lauluja vai omia hittejään vai sekäettä ?

• soitto ja laulu

pelas tuttuun hienoon tyyliin. Mutta. Klo 20 näytti vielä hyvältä, kunnes sitten klo 20.30 vettä alkoi tulla kuin sieltä Esterin kuuluisasta paikasta, ja sitä kesti pitkään aamuyöhön. Siis vettä tuli niin paljon kuin taivas vain kerkesi lykkäämään. Sateesta kärsivät niin Tapsa, Paula kuin varsinkin yleisö. Kas kun lava oli varmaan n. 70 metrin päästä juhlateltasta, niin eipä siinä artistit oikein saaneet yleisöä mukaan. Toki lavan sadelippa ylti muutamaan metriin ja muutama sata katsojaa mahtui sen alle, mutta suuri yleisö oli ahtautunut juhlatelttaan, johon toki laulu kuului.
      Toivottavasti jatkoa varten sateen sattuessa järjestäjät pystyvät ratkaisemaan asian paremmin. Harmitti vietävästi niin Tapsan kuin Paulankin puolesta. Toki joukossa oli sadetta pelkäämättömiäkin ja porukat tanssivat lainehtivalla asfaltilla kuin ei mitään. Kyllä ne sitten likomärkiä olivatkin. Onneksi oli kuitenkin erittäin lämmin.
      Tapsalta tutut hitit, muutama italokappale (Marina, Poika varjoisalta kujalta, Maruzella), pari Rautavaaraa (Isoisän Olkihattu ja Juokse sinä humma), Paula esiintyi myös edukseen ison orkesterin kanssa (10 soittajaa) tuttuine biiseineen.

• lore-lai

Ihmettelen, että oliskohan ollut järjestäjiltä ihan ylivoimainen tehtävä hommata siihen lavan eteen sellainen katettu teltta vaikka vaan väliaikaisesti, koska jo alkuviikon säätiedotuksessahan se jo lupasi perjantaiksi vesisadetta myös Tampereenseudulle päin, joten minään yllätyksenä sen vesisateen ei ainakaan pitänyt tulla järjestäjillekkään.

• Gilla*

Kiitos raportista. Harmi kun sää ei parhaalla tavalla suosinut tilaisuutta.
        Onneksi tuolla Down By The Laituri tapahtumassa Turussa ensi perjantaina keikka on isossa festariteltassa, joten yleisökin on sateensuojassa jos vaikka vettä sattuisi satamaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      129
      4616
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3911
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3310
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3047
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe