Siis, miehes työttömänä nyt väliaikaisesti, itse kotihoidontuella ja sossusta 100-200e/kk saatu toimeentulotukea.
Toinen syntymässä alkuvuodesta, edellisen äippäpakkauksesta kaikki tallessa, eli rahana ennemmin ottaisin avustuksen, saisi uudelle tulokkaalle vaatetta sillä summalla,
Kyselisinkin, katsooko sossu tuon tuloksi? Eli siis että tuolloin ei saisi toim.tulotukea kuukaudelat jollon äitiysavustus maksettaisiin??
Vai ohitetaanko tämä "tulo" siis äitiysavustus summa?? Ja lasketaan ihan normisti tulot?
Äitiysavustus rahana?
5
952
Vastaukset
- raha ku rahat
Kaikki merkkinen tilkiotteessa on tuloa sossussa. Ota pakkaus ja myy tavarat käteisellä jollekin. Muuten et hyödy rahasta latiakaan.
- Lasketa
Äitiysavustusta, 140€, ei lasketa sossussa tuloksi.
- rahana.
ja tää on vaan mun mielipiteeni, itse päätät mitä teet. tuolla rahalla et saa juur mitään. äitiyspakkaukset tuotteet on laadukkaita, laita vaikka netin kautta tai muun kirpparin myyntiin, saat itse valita mitä pidät ja mitä myyt. erityisesti haalarit ja makuupussit on haluttua kamaa. mulle riitti oikeastaan pelkkä äitiyspakkaus , en ostellut vauvalle kuin sopivamman kokoisen haalarin, ap haalari oli sopiva heinäkuussa! jäi käyttämättä.
- ..tulona..
..ystäväni kohdalla.
Ystäväni sai toisen lapsen vuoden alussa.Samantapainen tilanne kuin teillä.
Vaatteita oli tarpeeksi,hiukan ylimääräisiäkin, joten ystäväni otti rahana.
Kysyin ensin että katsotaanko se tulona, ja sanottiin että "ei luultavasti".
Ystäväni luotti tuohon, ja yllätys, tämä otettiinkin tulona.Ystäväni on katunut
sitä kun ei vain ottanut pakkausta.Olisi hyötynyt PALJON enemmän ku olisi sitte myynyt sen pakkauksen vaikka heti uutena pois.
Kaikkien oma päätöshän sen on että kumpanako sen ottaa, mutta suosittelen pakkausta!- mammaliin
äitiysavustuksen voi valita joko pakkauksena tai verottomana 140e rahasumman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882