Rellun surkeat myyntitilastot

Aksskks

Rellulla ei todellakaan mene hyvin. Suosituimmissa luokissa eli alemmassa ja ylemmässä keskiluokassa tuliterät mallit megane ja laguna. Mutta, 30. myydyimmän 6/09 auton joukossa ei ainuttakaan rellua!

Ja toden totta, uutta megane tai lagunaa tulee todella harvoin vastaan liikenteessä.

Mistä johtuu?

7

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrskyn edellä.. halpis rellua Daciaa odotellessa;

      • 1.4

        Kaikkihan haluavat ostaa huononnetun Renaultin, ilman ABS:ää, ilman AC:tä, ilman ESC:tä, ilman sivutyynyjä, vanhoilla juoppomoottoreilla...


      • tai sit ei..

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


    • pilasi

      Laguna onnistui pilaamaan kaikkien rellujen maineen. Mulla scenic -06 toiminut 50000 km hyvin.

      • salmiakkilogo

        Mulla on Mégane Break 2006 ja olen erittäin tyytyväinen. Paljon autoa pikkurahalla. Loistavat varusteet ja hyvä ajaa, hiljainen ja turvallinen. Tätä ennen ollut kolme Rellua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

      Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      102
      3304
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

      Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      17
      2707
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

      Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      76
      2562
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

      Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      97
      1544
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

      Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1498
    6. Valkoinen Golf

      Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      16
      1105
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

      Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      352
      1023
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

      Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1019
    9. Moottorisahalla kauppaan

      Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      11
      905
    10. Jos olisit kaivattusi

      Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      844
    Aihe