Rellun surkeat myyntitilastot

Aksskks

Rellulla ei todellakaan mene hyvin. Suosituimmissa luokissa eli alemmassa ja ylemmässä keskiluokassa tuliterät mallit megane ja laguna. Mutta, 30. myydyimmän 6/09 auton joukossa ei ainuttakaan rellua!

Ja toden totta, uutta megane tai lagunaa tulee todella harvoin vastaan liikenteessä.

Mistä johtuu?

7

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrskyn edellä.. halpis rellua Daciaa odotellessa;

      • 1.4

        Kaikkihan haluavat ostaa huononnetun Renaultin, ilman ABS:ää, ilman AC:tä, ilman ESC:tä, ilman sivutyynyjä, vanhoilla juoppomoottoreilla...


      • tai sit ei..

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


    • pilasi

      Laguna onnistui pilaamaan kaikkien rellujen maineen. Mulla scenic -06 toiminut 50000 km hyvin.

      • salmiakkilogo

        Mulla on Mégane Break 2006 ja olen erittäin tyytyväinen. Paljon autoa pikkurahalla. Loistavat varusteet ja hyvä ajaa, hiljainen ja turvallinen. Tätä ennen ollut kolme Rellua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe