Rellun surkeat myyntitilastot

Aksskks

Rellulla ei todellakaan mene hyvin. Suosituimmissa luokissa eli alemmassa ja ylemmässä keskiluokassa tuliterät mallit megane ja laguna. Mutta, 30. myydyimmän 6/09 auton joukossa ei ainuttakaan rellua!

Ja toden totta, uutta megane tai lagunaa tulee todella harvoin vastaan liikenteessä.

Mistä johtuu?

7

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrskyn edellä.. halpis rellua Daciaa odotellessa;

      • 1.4

        Kaikkihan haluavat ostaa huononnetun Renaultin, ilman ABS:ää, ilman AC:tä, ilman ESC:tä, ilman sivutyynyjä, vanhoilla juoppomoottoreilla...


      • tai sit ei..

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


      • Cucco
        tai sit ei.. kirjoitti:

        Sinänsä asiat ei voisi kohta olla paremmin. Tulossa on keskeisimpään perhe- ja yritysautosegmenttiin uudet syömähampaat Megane Break sekä uusi Scenic ja Grand Scenic.

        Näiden kaupanteon alkamisen jälkeen tuodaan sitten ilmeisesti Dacia, käytettyjen autojen markkinoita sekoittamaan. Tosin se muodostaa hankalan hintayhtälön myös Renaultille itselleen..

        Meganen ja Scenicin uudet mallit ovat sinänsä haluttavia... ellei sitten Renault Nordic onnistu pilaamaan peliä väärällä hinnoittelulla.

        Hölmöilystä on valitettavia viitteitä Dacian yhteydessä annetuilla ennenaikaisilla ilmoituksilla markkinoille tulosta ja valmiiksi metsässä olevilla hintailmoituksilla.

        Sama taitaa päteä osittain myös Megane Sedanin nykyhintoihin - ne eivät tee autosta riittävän haluttavaa merkin negatiivislla imagolla, nykytaloudessa ja kilpailutilanteessa.

        Renault Nordicissa ei taideta ymmärtää että Renaultin brandivahinko on Suomessa tosiasia ja oleellinen kaupallista menestystä rajoittava tekijä.

        Asian korjaaminen maksaa kaikissa tapauksissa riihikuivaa rahaa - varmaankin samaa kertaluokkaa riippumatta siitä käytetäänkö se hinnanalennuksiin vai markkinointiin.

        Tuntuisi siltä että Renault tekisi viisaammin alentamalla hintoja välittömästi ja laittaisi kaupan käyntiin viimeistään uusien mallien tullessa markkinoille. Saman rahan kaataminen markkinointiin ei tule vaikuttamaan riittävän nopeasti eikä toivotulla teholla. Sitäpaitsi, kun katsoo esim. uuden Meganen esitettä bullshit-löpertelyineen ja kirjoitusvirheineen niin varmaan olisi parempi keskittyä vain numeraalisiin töihin ja laskea niitä hintoja ; ))

        UUSI RENAULT MEGANE

        MUOTOILU SAA SYDÄMEN
        TYKYTTÄMÄÄN JA KATSEET
        KÄÄNTYMÄÄN. AUTON LINJAT
        ANTAVAT LUPAUKSEN
        NAUTINNOSTA, RAUHALLISUUDESTA,
        HALLINNASTA JA TARKKUUDESTA.
        UUSI RENAULT MEGANE YHDISTÄÄ
        JÄRJEN TUNTEESEN.

        maahantuojan Volvon kanssa niin, että tällä hyytyi myyntihalut. Edellinen Megane oli ylimuotoiltu rumaksi eikä pärjännyt vertailuissa kuten ei Lagunakaan. Modus on myös liian hasssu. Oli vm 99 Megane Break 3 v ja ihan kiva olikin. Nykymallissa olen istunut eikä se kiinnosta ahtaiden takatilojen ym takia. Twingo ja Kangoo olivat persoonallisen ja kivan näköisiä aluksi - nyt kauhistuttavia.


    • pilasi

      Laguna onnistui pilaamaan kaikkien rellujen maineen. Mulla scenic -06 toiminut 50000 km hyvin.

      • salmiakkilogo

        Mulla on Mégane Break 2006 ja olen erittäin tyytyväinen. Paljon autoa pikkurahalla. Loistavat varusteet ja hyvä ajaa, hiljainen ja turvallinen. Tätä ennen ollut kolme Rellua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

      Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      236
      6517
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

      jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      50
      4574
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

      Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      95
      4405
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

      SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      6
      4196
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

      Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      39
      3692
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

      ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      117
      3608
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

      ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3596
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

      Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      23
      3501
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

      Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3273
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

      Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      53
      2415
    Aihe