Säästeliäästä elämästä huolimatta, voi joskus käydä vaihtelun vuoksi ravintolassa. Laskua voi kuitenkien pienentää huomattavasti. Esim. kun 4 henkinen perhe ruokailee, voi pöytään tilata 3 ruoka-annosta ja yhden tyhjän lautasen. Henkilökunta ei ehkä tykkää, mutta yleensähän annokset ovat niin isoja, ettei kaikkea jaksa syödä. Kun 4 henkilöä jakaa 3 annosta, jokainen saa ihan sopivan määrän ruokaa, eikä jämiä tarvitse heittää pois / kuljettaa kotiin.
Ruokajuomana tietenkin vesi!
Ulkona syöminen
Frugal mom
2
556
Vastaukset
- lkjklkk
Ota kotoa mukaan vesi (lasket hanasta omaan pulloon), niin ei tarvitse maksaa siitäkään siellä "ulkona" syödessä.
- ja,
liikaa rasvattua,
tai sitten kolme kertaa jo lämmittyä, ennemmin jättää 10 ravintolaruokaa, 5 laivamatkaa ja käy pidennetyllä viikonlopulla Euroopassa, lentäen, se antaa 1000 kertaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688