Olemme 50v pariskunta ja hankkimassa ensimäistä venettä.
Olemme mahdollisesti ostamassa Finnmaster 6400 royal/oc vm.06 veneen.
Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä veneestä.
sopiiko tämä lasinkaan aloittelijalle.
Finnmaster 6400 royal/oc
1
730
Vastaukset
- 6400 roc
Ajelen juuri kyseisen vuosimallin veneellä (merellä). Kokemukset ovat hyviä - ei suurempaa huomautettavaa. Kahdelle hengelle riittää tilat ja varusteet hyvin viikonloppureissujen (miksei pidempienkin) tekemiseen. Itse olen muutamia n. viikon reissuja tehnyt.
Lisävarusteista erityisen käyttökelpoinen on "defroster" (moottorin jäähdytysvedestä lämpönsä ottava huurteenpoistopuhallin), joka sateisella ja/tai viileämmällä ilmalla ajellessa poistaa huurteen tuulilasista.
Aloittelijalle paatti sopii varmasti yhtä hyvin/huonosti kuin muutkin saman kokoluokan veneet. Se on helposti kahden hengen hallittavissa.
Ajatellen liikkumista rantautumisessa, niin ko. veneen läpikuljettava (tuulilasin keskeltä uloskäynti) rakenne on varmasti helpompi kuin hytin ulkokautta kierrettävä.
Itse olen mahdollisesti myymässä venettäni, jos olette kiinnostuneita (vene pääkaupunkiseudulla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751