Olemme 50v pariskunta ja hankkimassa ensimäistä venettä.
Olemme mahdollisesti ostamassa Finnmaster 6400 royal/oc vm.06 veneen.
Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä veneestä.
sopiiko tämä lasinkaan aloittelijalle.
Finnmaster 6400 royal/oc
1
874
Vastaukset
- 6400 roc
Ajelen juuri kyseisen vuosimallin veneellä (merellä). Kokemukset ovat hyviä - ei suurempaa huomautettavaa. Kahdelle hengelle riittää tilat ja varusteet hyvin viikonloppureissujen (miksei pidempienkin) tekemiseen. Itse olen muutamia n. viikon reissuja tehnyt.
Lisävarusteista erityisen käyttökelpoinen on "defroster" (moottorin jäähdytysvedestä lämpönsä ottava huurteenpoistopuhallin), joka sateisella ja/tai viileämmällä ilmalla ajellessa poistaa huurteen tuulilasista.
Aloittelijalle paatti sopii varmasti yhtä hyvin/huonosti kuin muutkin saman kokoluokan veneet. Se on helposti kahden hengen hallittavissa.
Ajatellen liikkumista rantautumisessa, niin ko. veneen läpikuljettava (tuulilasin keskeltä uloskäynti) rakenne on varmasti helpompi kuin hytin ulkokautta kierrettävä.
Itse olen mahdollisesti myymässä venettäni, jos olette kiinnostuneita (vene pääkaupunkiseudulla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693757Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109