niitä on kiva kattella :)
http://www.youtube.com/watch?v=u2ukRYsYPmo
Suositelkaa huonoja leffoja
24
138
Vastaukset
- vili
niissä on liian vähän kaahailua...
Hähä! :D
http://www.youtube.com/watch?v=m06AsB1Zxek - dayum
Creep, sitten se Bätmän missä on Arnoldi on
sit suosittelet, josset sää itekään jaksa kattoa? Mulla on se ongelma, että mä en osaa sanoa tähän mitään, koska huonot pyyhkiytyy kovalevyltä heti pois.. Mut jotkut nuorena "hyvät" leffat on sellaisia mitä voi ehkä suositella tyyliin Grease 2 ja Flashdance. Niitä jaksaa vieläkin katsoa, vaikka ne on "huonoja"..
- dayum
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
sit suosittelet, josset sää itekään jaksa kattoa? Mulla on se ongelma, että mä en osaa sanoa tähän mitään, koska huonot pyyhkiytyy kovalevyltä heti pois.. Mut jotkut nuorena "hyvät" leffat on sellaisia mitä voi ehkä suositella tyyliin Grease 2 ja Flashdance. Niitä jaksaa vieläkin katsoa, vaikka ne on "huonoja"..
en jaksanut katsoa määräänsä enempää, nuo 2 muuta sinnittelin loppuun. Ja siis pakkohan noita on suositella kun ei tiedä millainen masokisti aloittaja onkaan...
- tyttökotka.
...
huonoja leffoja on ollu kiva katella? O_o mm. matrixi ( kaikki muutki sen tapaiset) oli aika kikkare, ei oikein auennu mulle. sitte se speed - mikälieolikaan kuolema kyyti vauhti unohan aina.
- puskapaska
kertoo naisen älykkyydestä paljon jos Matrix ei aukea :D
puskapaska kirjoitti:
kertoo naisen älykkyydestä paljon jos Matrix ei aukea :D
niinhän sen täytyy olla, asia vilipitön. mutta minkälaiset ihmiset sellasta jaksaa mielenkiinnolla ja turhautumatta katsoa?
LaRito kirjoitti:
niinhän sen täytyy olla, asia vilipitön. mutta minkälaiset ihmiset sellasta jaksaa mielenkiinnolla ja turhautumatta katsoa?
kysyy sellanen jolla on lempileffoissa taru sormusten herrasta. x)
- dayum
kuin et tykkäisi Keanusta (minusta se eka Speed on harvinaisen hyvä, oli pakko tulla sanomaan).
dayum kirjoitti:
kuin et tykkäisi Keanusta (minusta se eka Speed on harvinaisen hyvä, oli pakko tulla sanomaan).
tekeleistä en tykkää vaikkakaan en nyt päähäni saa muuta ko tuon matrixin. eikö siinä speedissä ollukki se sandra bullocki, näin vähä muistelisin.
- dayum
LaRito kirjoitti:
tekeleistä en tykkää vaikkakaan en nyt päähäni saa muuta ko tuon matrixin. eikö siinä speedissä ollukki se sandra bullocki, näin vähä muistelisin.
on ainakin Street Kings, Feeling Minnesota (Cameron Diaz), Paholaisen asianajaja (Charlize Theron)... Johnny Mnemonic vai mitenköhän se kirjoitettiinkaan ja... Constantine. Bullock oli molemmissa Speedeissä, Keanu vaan siinä ekassa.
dayum kirjoitti:
on ainakin Street Kings, Feeling Minnesota (Cameron Diaz), Paholaisen asianajaja (Charlize Theron)... Johnny Mnemonic vai mitenköhän se kirjoitettiinkaan ja... Constantine. Bullock oli molemmissa Speedeissä, Keanu vaan siinä ekassa.
haa, paholaisen asianajajahan oli myös aika pyllystä, tosiaan, hyvä ku muistutit. speediäkään en oo tainnu ku sen yhen nähä vaan jossa ne sillä bussilla kaahaili loppuajasta.
sitte tietty kans nämä star warsit.- dshgdsgf
LaRito kirjoitti:
kysyy sellanen jolla on lempileffoissa taru sormusten herrasta. x)
Käsiteltiin toimintaleffan kautta muutamia olennaisia filosofian ja biologian perusteemoja.
- katsoa :
monten kootut juutuubilyhytelokuvat
- sleepy_moo
kuka sanoo tahdon, morsian karkuteillä, gigli (oikeasti maailman huonoin leffa!), vetovoiman lait. Nuo nyt ainakin on sellaisia, että halusin ampua itseni niitä katsoessani...
- dayum
Katsoin tuota Gigliä jonkin aikaa kun se tuli telkkarista, niin se vaikutti oikeasti maineensa veroiselta.
- sleepy_moo
LaRito kirjoitti:
sun mielestä mättäs tuossa blairwitchissä?
huonot näyttelijät.... Sen piti olla kauhuleffa, mutta se oli tylsin mitä olen koskaan nähnyt. Lisäksi mulle tuli ihan fyysisestikin huono olo sen kameran heilumisen takia.
- sleepy_moo
dayum kirjoitti:
Katsoin tuota Gigliä jonkin aikaa kun se tuli telkkarista, niin se vaikutti oikeasti maineensa veroiselta.
ihan siksi, että sen sanotaan olevan maailman huonoin elokuva. Taisikin olla ensimmäinen kerta, kun olen arvostelujen kanssa samaa mieltä. :) Se oli niin nolo, että tunsin myötähäpeää niiden tekijöiden puolesta...
- dayum
sleepy_moo kirjoitti:
ihan siksi, että sen sanotaan olevan maailman huonoin elokuva. Taisikin olla ensimmäinen kerta, kun olen arvostelujen kanssa samaa mieltä. :) Se oli niin nolo, että tunsin myötähäpeää niiden tekijöiden puolesta...
ihan sama motiivi katsoa se, mutta en muista miksi myöhästyin siitä leffan alusta. Katsoin loppua, ja se vain sai miettimään jotta taisin just säästää itseni itsarilta.
- sleepy_moo
dayum kirjoitti:
ihan sama motiivi katsoa se, mutta en muista miksi myöhästyin siitä leffan alusta. Katsoin loppua, ja se vain sai miettimään jotta taisin just säästää itseni itsarilta.
katsoin alusta asti... :/ Sinä sentään selvisit vähällä! :)
- htfegwfd
Kaikkien huonojen elokuvien äiti, useinkin maailman huonoimmaksi elokuvaksi valittu eli "maailman huonoimman ohjaajan Ed Woodin" Plan 9 from outer space. Ja siinähän on mukana yhtenä tunnetuin suomalainen Hollywood-tähti Vampirella eli Maila Nurmi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Plan_9_from_Outer_Space - MMies
NIIN!?
HAHA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303