miltä tuntuu olla yhtä typerä kuin saapas ja tajuatteko sen, että ihmiset nauravat teille?
Hähä! :D
Kysymys bimboille
43
335
Vastaukset
- Jazuli
...mitä se semmoi nauramii tarkottaa...???..=oO
..*kattelee bimbona suut auki*..- vili
- Jazuli
vili kirjoitti:
..susta oo..???..=o)
..*blondi luonnostaa*..
=o7 - vili
Jazuli kirjoitti:
..susta oo..???..=o)
..*blondi luonnostaa*..
=o7ja se on hyvä...miksi haet miehiltä huomiota?
Hähä! :D - Jazuli
vili kirjoitti:
ja se on hyvä...miksi haet miehiltä huomiota?
Hähä! :D..oikiasti käsnää tuota jankutusta et haen miehiltä huomiota..???..=oI
....tahotko sie mulle tarkentaa mistä moinen ajatus on tullu..???
=o)
...niiko millätavoin haen huomioo..koska itte oon sille vissiinkii sitte sokee..taikka ajattelen eri tavalla...omasta mielestäni en hae miehiltä huomiota sen enempää ko naisiltakaa..miehet vain juttelee mulle mahollisee enempi ko naiset..varmaankii siksi ko itekki juttelen vissiikii semmosii asioita mikkä ei sitte kaikkii naisii kiinnosta..=o)
...mulle tääl kaikki on platonisii keskustelukavereita..ei sen enempiä...=o)
..enkä oo hakemas seuraa taikka muutakaa jännitystä elämääni..se et nauran paljo niiko hymiöillä nii sit teen oikeassa hapekkaas ilmassakii...toki vain naamallani..=o) - zisel
Jazuli kirjoitti:
..oikiasti käsnää tuota jankutusta et haen miehiltä huomiota..???..=oI
=o)
...niiko millätavoin haen huomioo..koska itte oon sille vissiinkii sitte sokee..taikka ajattelen eri tavalla...omasta mielestäni en hae miehiltä huomiota sen enempää ko naisiltakaa..miehet vain juttelee mulle mahollisee enempi ko naiset..varmaankii siksi ko itekki juttelen vissiikii semmosii asioita mikkä ei sitte kaikkii naisii kiinnosta..=o)
..enkä oo hakemas seuraa taikka muutakaa jännitystä elämääni..se et nauran paljo niiko hymiöillä nii sit teen oikeassa hapekkaas ilmassakii...toki vain naamallani..=o)ja sun "palstatuttuna" että mä en ymmärrä mistä tulee noi jutut että sä haet miesten huomioo, Papu on siivooja ja että Dazulla on paksut posket.
- Jazuli
zisel kirjoitti:
ja sun "palstatuttuna" että mä en ymmärrä mistä tulee noi jutut että sä haet miesten huomioo, Papu on siivooja ja että Dazulla on paksut posket.
..tuota kanssa..ja oikeastaan en keksi mitää muuta syytä siihin ko se et lähen lörpöttämään miehille tuttavallisesti...hmm mu semmoi oon muuteskii koska piän miehiikii vain ihmisinä..enkä suinkaan pelkästää vastakkaisena sukupuolena...saati seksiobjekteina...
..mu sitte ko tahon seksiobjektin taikka flirttailla nii se on ilmanmuuta iha aina mies..koska en ole millokaa kokennu naista kiehtovana kummassakaan tarkotuksessa...hmm..varmaa siksi tuo korostuu sitte myöskii flirttileikissä..???
=o)..
..hmm mul vaa on semmoi huumori jota ei kaikki käsnää..
...enkä myöskää näe puskiin onko siel kirjottajalla munat vai pimppa...joteka suhtaudun asiaan vain sen mukaan mitä siinä lukee..ylipääsäkkii olen täällä leikkimielellä etunenäs..enkä ota vakavasti kaikkee...
..mu eipä vili tahtonnu perehyttää mua käsitystesä saloihi joteka tars tehhä vain päätelmä ettei hää ole käsnänny mua vain oikein..=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..tuota kanssa..ja oikeastaan en keksi mitää muuta syytä siihin ko se et lähen lörpöttämään miehille tuttavallisesti...hmm mu semmoi oon muuteskii koska piän miehiikii vain ihmisinä..enkä suinkaan pelkästää vastakkaisena sukupuolena...saati seksiobjekteina...
..mu sitte ko tahon seksiobjektin taikka flirttailla nii se on ilmanmuuta iha aina mies..koska en ole millokaa kokennu naista kiehtovana kummassakaan tarkotuksessa...hmm..varmaa siksi tuo korostuu sitte myöskii flirttileikissä..???
=o)..
...enkä myöskää näe puskiin onko siel kirjottajalla munat vai pimppa...joteka suhtaudun asiaan vain sen mukaan mitä siinä lukee..ylipääsäkkii olen täällä leikkimielellä etunenäs..enkä ota vakavasti kaikkee...
..mu eipä vili tahtonnu perehyttää mua käsitystesä saloihi joteka tars tehhä vain päätelmä ettei hää ole käsnänny mua vain oikein..=o)...jos en oisi varattu..nii yhtä miestä oisin pyytänny rehveille..=o)
...sii oisi jotakii mihkä voisin oikiasti ihastua... - zisel
Jazuli kirjoitti:
=o)..
..mu eipä vili tahtonnu perehyttää mua käsitystesä saloihi joteka tars tehhä vain päätelmä ettei hää ole käsnänny mua vain oikein..=o)vaikka oikeesti hakiskin miesten/naisten huomioo niin mitä sitten??? Samaa paskaa tää elämä on jokatapauksessa teki joku täällä netissä niin tai näin :D
Joo mä ymmärrän sua kyllä: mulla kun on 2 isoveljeä ja isä joten niitten kanssa kasvaneena oon tottunut vähän erilaiseen lähestymiseen miehiä kohtaan, ja varmaankin tossa sun harrastuksessa on reipas miesvalta joten sä taas sitäkautta oot tottunut miehiin muutenkin kuin vaan romanttisessa tai seksi- merkeissä. - mina se olla?
Jazuli kirjoitti:
...jos en oisi varattu..nii yhtä miestä oisin pyytänny rehveille..=o)
...sii oisi jotakii mihkä voisin oikiasti ihastua...sina olis pyyta minu treffeille? mina tieta mina olla salaperaine seksuaali ja nainen tykata ku mina anta takaapain.
- monte24/7
oleko sinaki Bimbo? minu aasi, hane nimi Tumba, keran suutu kanale, kene nimi Zimbo.
- Jazuli
zisel kirjoitti:
vaikka oikeesti hakiskin miesten/naisten huomioo niin mitä sitten??? Samaa paskaa tää elämä on jokatapauksessa teki joku täällä netissä niin tai näin :D
Joo mä ymmärrän sua kyllä: mulla kun on 2 isoveljeä ja isä joten niitten kanssa kasvaneena oon tottunut vähän erilaiseen lähestymiseen miehiä kohtaan, ja varmaankin tossa sun harrastuksessa on reipas miesvalta joten sä taas sitäkautta oot tottunut miehiin muutenkin kuin vaan romanttisessa tai seksi- merkeissä...syy miks oon tottunnu miehii on varmaa muualla ko harrastuksissa..koska ei mulla tuossa harrastuksessa juurikaa kavereita ole ollu..eikä nyttekää oo kahta enmpää..nekii kulkee omia teitää..=o)
..mu..lapsena leikin enemmän poikien kanssa koska olin vilkas vilkkaampi ko verraten muut tytöt...mua ei huvittannu nuket vaa puissa kiipeily..rosvo ja poliisi leikit..painiminen hiekkalaatikolla ja sneppailu pikkuautoilla..taikka majan rakentaminen...taikka räpättien väsäämii poikien kanssa..
=o)
...siispä leikin poikien kanssa jokusen vuuen enempi ko tyttöjen kaa..mut sitte sekii hetki tuli ko nuket alkoi innostamaa mua ja sitte leikin vuosia tyttöjen kaa nukeilla..
..sii sivus kummiskii myöskii oli poikia kavereina..
=o7
..sitte ko oon ollu iskän tyttö..nii oon liikkunnu enempi isän matkassa ko äireen ja isäkän kaverit on miehiä...ylläri..=o)
..nii oon oppinu olemaa miesten seurassa..niiko murkkunakii istuin iskän kyydissä kesäsin ko se oli sillo viel rekkakuski...kattelin iskän kyyissä kesästä suomee..ja taaskii olin miesvaltasessa porukassa...joteka minusta oli luontevaa jutella miehille..
=o)
...sitte isän kautta tuli nää moottoripyöräharrastukset sekä auton fiksailut...ne on mulle luontevia töitä..nii pitkälle kun osaan niitä tehhä..mu en myöskää kauhistu mikäli mua pyydetään apuun autonasentamiseen..
...sitte mun poikakaverit hyviki moni heistä oli rasvanäppejä jokka ropasi kaikkea mopoista autoihin ja muuteki kaikkee mistä kuuluu pärinää..=o)...sekä ammatit autonasentajasta rekkakuskiin...taikka hitsariin..
.. ja heiän kaverit olivat suurinosa miehiä...yllätys taaskii..kaverustuin niien poikakaverieni kaverienkii kanssa...ja taaskii olin miesten kanssa...kuskina etc...luontevaa sekii..=o)
...joteka nii mulla vain on ehkäpä enempi juteltavaa miesten kanssa ko verraten naisten kanssa...???
=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..syy miks oon tottunnu miehii on varmaa muualla ko harrastuksissa..koska ei mulla tuossa harrastuksessa juurikaa kavereita ole ollu..eikä nyttekää oo kahta enmpää..nekii kulkee omia teitää..=o)
..mu..lapsena leikin enemmän poikien kanssa koska olin vilkas vilkkaampi ko verraten muut tytöt...mua ei huvittannu nuket vaa puissa kiipeily..rosvo ja poliisi leikit..painiminen hiekkalaatikolla ja sneppailu pikkuautoilla..taikka majan rakentaminen...taikka räpättien väsäämii poikien kanssa..
=o)
...siispä leikin poikien kanssa jokusen vuuen enempi ko tyttöjen kaa..mut sitte sekii hetki tuli ko nuket alkoi innostamaa mua ja sitte leikin vuosia tyttöjen kaa nukeilla..
=o7
..sitte ko oon ollu iskän tyttö..nii oon liikkunnu enempi isän matkassa ko äireen ja isäkän kaverit on miehiä...ylläri..=o)
..nii oon oppinu olemaa miesten seurassa..niiko murkkunakii istuin iskän kyydissä kesäsin ko se oli sillo viel rekkakuski...kattelin iskän kyyissä kesästä suomee..ja taaskii olin miesvaltasessa porukassa...joteka minusta oli luontevaa jutella miehille..
=o)
...sitte isän kautta tuli nää moottoripyöräharrastukset sekä auton fiksailut...ne on mulle luontevia töitä..nii pitkälle kun osaan niitä tehhä..mu en myöskää kauhistu mikäli mua pyydetään apuun autonasentamiseen..
...sitte mun poikakaverit hyviki moni heistä oli rasvanäppejä jokka ropasi kaikkea mopoista autoihin ja muuteki kaikkee mistä kuuluu pärinää..=o)...sekä ammatit autonasentajasta rekkakuskiin...taikka hitsariin..
.. ja heiän kaverit olivat suurinosa miehiä...yllätys taaskii..kaverustuin niien poikakaverieni kaverienkii kanssa...ja taaskii olin miesten kanssa...kuskina etc...luontevaa sekii..=o)
...joteka nii mulla vain on ehkäpä enempi juteltavaa miesten kanssa ko verraten naisten kanssa...???
=o)..sitte kolmannella vallasin tekniset käsityöt...migreenin tähe..ko ompelukset kävi silmii ja sitä kautta pääkipuu...teknisissä käsitöissä pärjäsinkii hyvi..sielkii oli taas poikia..joteka olin poikaporukassa.. mu ei se mulle tuottannu tuskaa...=o)
...ne lahjo mua karkkipusseilla ko tinasin niienkii ovikelloihi piuhat paikallee..ja neuvoin emaloinnissa..=o)
..jotta vain kivoja muistoja nuista ajoista.. - Jazuli
mina se olla? kirjoitti:
sina olis pyyta minu treffeille? mina tieta mina olla salaperaine seksuaali ja nainen tykata ku mina anta takaapain.
..pahoillani mu eeet eet se oisi sie..=o/
..hää ei oo aikoihi ollu esis..=o)))
...*mu hirmu jees*..
=o7 - vili
Jazuli kirjoitti:
..oikiasti käsnää tuota jankutusta et haen miehiltä huomiota..???..=oI
=o)
..enkä oo hakemas seuraa taikka muutakaa jännitystä elämääni..se et nauran paljo niiko hymiöillä nii sit teen oikeassa hapekkaas ilmassakii...toki vain naamallani..=o)...
- Jazuli
vili kirjoitti:
...
..mahollisesti ei nii..mu miepä otan varmaa useemmi kontaktii miehii platonises muodos ko muus mieles..=o)
..niiko eritoten tääl hapekkaas ilmas..
=o7
..ehkäpä mulle vain on nii luontevaa rupee juttelees miesten kaa..koska oon sitä ikäni tehny lunnollisena osan elämääni...nii et unohan melkei tykkänää nää sterotypiat miesten ja naiste välisistä suhteista...=o)
..miksi se sua harmittaa sitte...??? =oI - zisel
Jazuli kirjoitti:
..syy miks oon tottunnu miehii on varmaa muualla ko harrastuksissa..koska ei mulla tuossa harrastuksessa juurikaa kavereita ole ollu..eikä nyttekää oo kahta enmpää..nekii kulkee omia teitää..=o)
=o)
=o7
=o)
=o)aivan täysin sua. Monesti meillä naisilla (tai ainakin MULLA ja mun kavereilla) on ihan erillaiset mielenkiinnon kohteet eikä meitä kiinnosta pätkääkään mitkään autot tai prätkät jne. Monte monesti mulle koittaakin esitellä jotain mopoonsa tai puhuu että "kun on sellanen ja tällanen" ja mä olen aina vaan että "jaa.."
Mä en jaksa formuloita enkä ralleja enkä mitään tollasia "miesten juttuja". Mä uskon että meidän kaltaset naiset tulee hyvin juttuun keskenään kun puhutaan jostain muista asioista kuin noista, vaikka elukoista tai.... meikeistä! Kyllähän säkin meikkaat kuitenkin jne :D - Jazuli
zisel kirjoitti:
aivan täysin sua. Monesti meillä naisilla (tai ainakin MULLA ja mun kavereilla) on ihan erillaiset mielenkiinnon kohteet eikä meitä kiinnosta pätkääkään mitkään autot tai prätkät jne. Monte monesti mulle koittaakin esitellä jotain mopoonsa tai puhuu että "kun on sellanen ja tällanen" ja mä olen aina vaan että "jaa.."
Mä en jaksa formuloita enkä ralleja enkä mitään tollasia "miesten juttuja". Mä uskon että meidän kaltaset naiset tulee hyvin juttuun keskenään kun puhutaan jostain muista asioista kuin noista, vaikka elukoista tai.... meikeistä! Kyllähän säkin meikkaat kuitenkin jne :D..osaan mäkii höpistä meikeistä..eläimistä..ruoasta ja sisustuksesta..lapsista...vaatteista..puutarhoista kukkinee ja kasveinee...jottei ne oo mitekää suljettuja poies mu niien lisäksi tykkään jutella autoistakii niiko moottoripyöristä..rakentamisesta..etc...
=o)
..emmäkää juurikaa nykyjää kattele formuloita taikka rallejakaa..mu toki välist näen niitä samalla ko mies kattelee...oon iha tietosesti koettannu jossakii vaihees keskittyy enempi "naisellisii juttuihi"...ko huomasin jotta alan poikkeemaa liiaksi muista sillosista ikäsistäni tytöistä...
...hmm mu ko kattelee mun vaatekaippeihini taikka mun hajuvesi määrii nii iha naine oon..x')))
..tiiän toki oikeesti miehekkäitäkii naisia..=o)..en oo likikää semmoi..
- monte24/7
nimi on Bimbo. minu lamas tykka kun minua hauska ja mina naura.
- mitamitamita
ruokkia sinu lammas vai mita sina teha silla? tykata anta lammas takaapain?
- monte24/7
mitamitamita kirjoitti:
ruokkia sinu lammas vai mita sina teha silla? tykata anta lammas takaapain?
totakai mina ruoki minu lamas. mina ei ole sadisti. mina ei saa rakastela minu lamas taalla. taalla laki kielta se.
- mitamitamita
monte24/7 kirjoitti:
totakai mina ruoki minu lamas. mina ei ole sadisti. mina ei saa rakastela minu lamas taalla. taalla laki kielta se.
sina anta lammas kebabia kans? mita sina poistata sinu viesti mita mita?
- monte24/7
mitamitamita kirjoitti:
tama huva otsiko. mina kautta tata.
- lampola h
mitamitamita kirjoitti:
baab baa sano lampas
- vili...
Siun alittaminen älyn mittelöissä vaatii ihan liikaa bimboiltakin :-)
- .
.
onhan se toki mukavampaa kuin jos itkisivät:)
- us.male
jos he sanovat jotain sille bimbolle ja monte aloittaa puskista vittuilun. Pelkuri kun on. Esimerkiksi LaRito sai törkyä päällensä.
us.male kirjoitti:
jos he sanovat jotain sille bimbolle ja monte aloittaa puskista vittuilun. Pelkuri kun on. Esimerkiksi LaRito sai törkyä päällensä.
En mä ainakaan pelkää täällä ketään:O Kommentoin kelle tykkään:)
- us.male
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En mä ainakaan pelkää täällä ketään:O Kommentoin kelle tykkään:)
todistat puhuvasi totta ja sanot suorat sanat nimimerkki ziselille.
Tiedän ettet uskalla... us.male kirjoitti:
todistat puhuvasi totta ja sanot suorat sanat nimimerkki ziselille.
Tiedän ettet uskalla...Minusta hän on kiva 17-vuotias tyttö. Miksi minun pitäisi sanoa hänelle suorat sanat? Ei hän ole tyttäreni.
- us.male
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Minusta hän on kiva 17-vuotias tyttö. Miksi minun pitäisi sanoa hänelle suorat sanat? Ei hän ole tyttäreni.
seli seli...
- olen päiväpotiluudessa;)
Tuntuu että huolia on vähemmän =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243