Asunto/kämppis Tukholmaan!?

Sancha

Haudi!

Meikä sai opiskelupaikan Tukholmasta ja nyt ressaa!! Mistä (luotettava) kämppä ja kenties luotettava kämppis? Asuntojonoissa mulla ei ole enään mitään mahiksia kun sain tietää koulusta niin myöhään. Ei joku mukava suomalainen/suomenruotsalainen/ihan-mikä-vaan tarttis mukavaa kämppistä??:)

3

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei Sancha

      Etsitkö syksyksi kämppistä vielä? :-)

    • Kämppisss

      Minä etsin nyt syksyksi 2011 kämppistä/asuntoa tukholmasta. Olen siis 21-vuotias tyttö ja olen menossa opiskelemaan tukholmaan. Minulle voi lähettää viestiä tänne: [email protected]

    • Roommate?

      Mukava, rauhallinen tyttö tarvitsee myös kämppää Tukholmasta helmikuussa 2014. Aloitan opiskelut oikiksessa. Etsitkö kämppistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe