Miksi ihmeessä Puijon tornin kahvilassa on tarjolla vain teollista ostopullaa? Miksi siellä ei leivota itse tai vaikka paisteta munkkeja kuten Pyynikillä Tampereella? Taatusti menisi paremmin kaupaksi itse tehty kuin tuo järkky pullamössö, mitä sieltä nyt saa.
Puijon torni
15
746
Vastaukset
- EiHäpyä
Kuopion häpeä on Puijon torni ja maja. Kuinka mitättömiä ja huonoja meillä on kuntapäättäjät ja virkamiehet Kuopiossa tällä erää. Hävetkää tumpelot, olette häpeäksi koko kaupungille.
- Anonyymi
Ei häpyä kyllä ole sinulla, ikuinen valittaja. Ite oikee tumpelo.
- Nimimerekki
Eihän kukaan kunnon ihminen mitään pullamössöä edes syö. Ruisleipää!
- Anonyymi
Kauanko se siellä Puijolla jo on ollutkaan?
- Anonyymi
Puijon tornin kylkeen pitää rakentaa kiipeilyrata.
- Anonyymi
Puijon torni seisoo jykevästi paikoillaan. Kallistumaa ei ole havaittavissa. Mittavirhe
+/- 0,03mm/5m.
Mittauksessa otin huomioon betonirakenteelle ominaisen poikkeaman. - Anonyymi
Miksi Kuopio on päästänyt rappiolle Puijon ja Vehmersalmella olevan ainutlaatuisen Ritoniemen? Seudullinen ja maakunnallinen häpeä.
- Anonyymi
Vieläkö Puijon vanha torni on olemassa?
Ei näkynyt puoli seitsemän videossa jossa uusi torni vilahti. - Anonyymi
Puijon tornin voisi täyttää vedellä. Se toimisi näin ollen varastona siltä varalta, mikäli Kallaveden pohjasta irrotettaisiin tulppa. Lisäksi tornin varren ja nupin pyörimisliike aiheuttaisi vedessä turbulenssia, josta saataisiin loputtomasti vihreää energiaa. Ainoa mitä tarvittaisiin, olisi tornin sisään asennettava propellisarja, jota vesimassa pyörittäisi.
- Anonyymi
Kuinka kauan on kulunut aikaa/vuosia että Puijon torni on kasvanut nykyisiin mittoihin.
Tyvestä aika järkälemäinen. Yhtään mäntyä ei ole Puijolla jossa olisi noin paksu tyvi. Mahtavaa. - Anonyymi
Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?
Voiko mennä kolme bussilastillista? - Anonyymi
Puijon tornin tulevaisuus
- Anonyymi
Miksi Puijon tornia ei maalata sinivalkoiseksi?
- Anonyymi
Onko puijontornissa hissiä vai jotkut kierreraput?
Oon vähän niin kuin pulskan oloinen ettäahdunko hissiin tai rapouihin kun aika ohuelta näyttää tuo puijontornin varsi että kuinka mahdun tuonne.
Lyhyt kyllä oon kun pituus vain 154, painoa on 127kg.
Onko painorajaa tornissa?- Anonyymi
No kai se tuon kestää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701158
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131118Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761003- 98909
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90905Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33882En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va144860Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221809Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113779- 71687