Puijon torni

ja kahvila

Miksi ihmeessä Puijon tornin kahvilassa on tarjolla vain teollista ostopullaa? Miksi siellä ei leivota itse tai vaikka paisteta munkkeja kuten Pyynikillä Tampereella? Taatusti menisi paremmin kaupaksi itse tehty kuin tuo järkky pullamössö, mitä sieltä nyt saa.

20

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiHäpyä

      Kuopion häpeä on Puijon torni ja maja. Kuinka mitättömiä ja huonoja meillä on kuntapäättäjät ja virkamiehet Kuopiossa tällä erää. Hävetkää tumpelot, olette häpeäksi koko kaupungille.

      • Anonyymi

        Ei häpyä kyllä ole sinulla, ikuinen valittaja. Ite oikee tumpelo.


    • Nimimerekki

      Eihän kukaan kunnon ihminen mitään pullamössöä edes syö. Ruisleipää!

    • Anonyymi

      Kauanko se siellä Puijolla jo on ollutkaan?

    • Anonyymi

      Puijon tornin kylkeen pitää rakentaa kiipeilyrata.

    • Anonyymi

      Puijon torni seisoo jykevästi paikoillaan. Kallistumaa ei ole havaittavissa. Mittavirhe
      +/- 0,03mm/5m.
      Mittauksessa otin huomioon betonirakenteelle ominaisen poikkeaman.

    • Anonyymi

      Miksi Kuopio on päästänyt rappiolle Puijon ja Vehmersalmella olevan ainutlaatuisen Ritoniemen? Seudullinen ja maakunnallinen häpeä.

    • Anonyymi

      Vieläkö Puijon vanha torni on olemassa?

      Ei näkynyt puoli seitsemän videossa jossa uusi torni vilahti.

    • Anonyymi

      Puijon tornin voisi täyttää vedellä. Se toimisi näin ollen varastona siltä varalta, mikäli Kallaveden pohjasta irrotettaisiin tulppa. Lisäksi tornin varren ja nupin pyörimisliike aiheuttaisi vedessä turbulenssia, josta saataisiin loputtomasti vihreää energiaa. Ainoa mitä tarvittaisiin, olisi tornin sisään asennettava propellisarja, jota vesimassa pyörittäisi.

    • Anonyymi

      Kuinka kauan on kulunut aikaa/vuosia että Puijon torni on kasvanut nykyisiin mittoihin.
      Tyvestä aika järkälemäinen. Yhtään mäntyä ei ole Puijolla jossa olisi noin paksu tyvi. Mahtavaa.

    • Anonyymi

      Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?

      Voiko mennä kolme bussilastillista?

    • Anonyymi

      Puijon tornin tulevaisuus

    • Anonyymi

      Miksi Puijon tornia ei maalata sinivalkoiseksi?

    • Anonyymi

      Onko puijontornissa hissiä vai jotkut kierreraput?
      Oon vähän niin kuin pulskan oloinen ettäahdunko hissiin tai rapouihin kun aika ohuelta näyttää tuo puijontornin varsi että kuinka mahdun tuonne.
      Lyhyt kyllä oon kun pituus vain 154, painoa on 127kg.
      Onko painorajaa tornissa?

      • Anonyymi

        No kai se tuon kestää.


    • Anonyymi

      Puijo

    • Anonyymi00036

      Up!

    • Anonyymi00037

      Puijo

    • Anonyymi00042

      Kyllä!

    • Anonyymi00046

      Eikö tuo ole sama, leivotaanko tornissa vai muualla ? - Tuoksua lukuunottamatta.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe