Haluan tehdä itsemurhan

sen teen.

Onnistuuko se esim. 100 kpl tenox ja alkoholia päälle?

Mieheni petti ja jätti minut erittäin törkeällä tavalla yllättäin pitkästä ja "onnellisesta" suhteesta. Hän oli koko elämäni, ja se on ihan totta. Rakastin häntä yli kaiken. Nyt hän on mennyt ja elämäni on täydellisen tyhjä ja olen totaalisen yksin.

En näe muuta vaihtoehtoa, kuin kuolla. Haluan kuolla. En halua jatkaa elämääni tällaisena.

29

4376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielestäni näin

      Sinulla oli (on) siis riippuvuussuhde häneen? Tiedätkö mitä? Jos todella rakastat häntä, niin olet onnellinen siitä, että hän elää ja voi hyvin.
      On ehdollista rakastaa toista vain silloin, kun hän on käsivarren mitan päässä itsestä. Todellinen rakkaus säilyy, vaikka toista ei näkisi koskaan.

      • Niinseonvaan

        Hyvin sanottu!


      • Jwksks

        Nimen omaan. Ja eniten se rakkaus myös sattuu sillon kun toista ei enään nää koskaan. Että mikäköhän oli pointtisi...

        Tiedän, vanha keskustelu. Pisti vaan tää typerä kommentti niin paljon hermoon että pakko sanoo..


    • ansaitset parempaa

      Tuota, olen kuullut, että Tenox ja alkoholi toimivat hyvin tuskallisesti. Mahalaukku palaa puhki ja se sattuu valtavasti. Sitä paitsi myrkytystila tekee oksennuksen, ja tärvelee vain vatsan. Yleensä noihin lääkkeisiin ja alkoholiin ei kuole.

      Et varmasti halua jatkaa elämääsi tällaisena kuin se on nyt, mutta ei se kauaa tällainen ole. Olet vahva ja unohdat sen petturin. Siihen menee ehkä joitakin kuukausia. Todellisuudessahan suhteenne ei ollut onnellinen, vaikka niin uskoit, eikä miehesi ollut rakkautesi arvoinen. Miksi roikkuisit kiinni haavemaailmassa, jota ei oikeasti ollut?

      Tästä alkaa pian sinulle uusi ja parempi elämä. Ansaitset parempaa.

      • Anonyymi

        Ihmisen ei tule tavoitella parempaa elämää jos on Jumalan tahto että ihminen kärsii, Jumala on suurta vihaa nykyään tämä maailma opettaa että Jumala on rakkaus mutta se on väärin ja hengellistä huoruutta


    • aina välillä

      Minä olen mies, joka ei ole koskaan ollut rakastunut, ihastunut kylläkin. En tarvitse rakkautta koska olen jo turta elämään. Olen sairastanut kroonista unettomuutta viimeiset kaksi vuotta ja lisäksi minulla on kivulias tuki ja liikunta elimistön sairaus. Oli myös paska lapsuus ja taidan olla fysiologisesti herkkä koska sairastan paljon. Elämäntavoissani sinänsä ei mitään vikaa. Ajattelen joskus mistä kaikesta olen jäänyt paitsi ja mistä kaikesta tulen jäämään paitsi. Esim auto , työpaikka, perhe, terveys jne,
      Kerran sain pahan ahdistuskohtauksen ja raivokohtauksen ja päätin hirttää itseni. Yritys epäonnistui koska henkilö jonka kanssa riitelin veti turpaan ja soitti ambulansin. Kiitos siitä! Jos sinulla ei ole vaikeaa sairautta jonka kanssa joudut elämään vaan joku tunne elämän asia niin sen kanssa voi oppia elämään - sairauden kanssa olet lopun ikääsi. Katso asioita uusista perspektiiveistä ja muista että kun syöt jotain lääkkeitä niin ne voivat aiheuttaa sivuoireena hyvin voimakkaita ahdistustiloja, näin ainakin minulla. Ahdistuksesi voi johtua myös siitä ja jos johtuu niin se poistuu kun lopetat lääkityksen. Tenox ja stilnoct ovat minulle aiheuttaneet uskomattomia ahdistustiloja. Kaikille ei näin kuitenkaan käy ja hyvä niin. Tällä hetkellä vointini on hieman parempi koska löysin lääkkeen jonka avulla olen jo pystynyt vähän nukkumaan. Muista sanonta:" Tässä olen, enkä muuta voi!"
      Sinnittele ja etsi elämääsi uutta sisältöä. Ja muista vihata sitä miestä koska se auttaa myös pääsemään yli.

      • Anonyymi

        En stillnocista tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Tenox sen sijaan on ollut mulle hyvä lääke. Tarvittaessa, Niin kuin reseptissä lukee.


    • Jyrki....

      kysymyksen.Mieti vähän aikaa ennenkuin vastaat.

      Miksi tappaisit itsesi sellaisen miehen takia,joka on tehnyt sinua kohtaan pahimman mahdollisen teon?(avaappa nyt silmäsi ja katsele ympärillesi,niin huomaat kuinka paljon maailmassa on muutakin kuin tuo mies)

    • minh

      Tiedän itse miltä susta tuntuu.Miten toisesta ihmisestä voi tulla koko elämä.Ehkä todella intensiivisestä terapiasta voisi olla sulle apua siihen asti että suurin tuska on poistunut.En usko että olisit samaa mieltä kahden vuoden päästä että haluat kuolla.Ihminen on niin sopeutuvainen eläin että tottuu millaisiin olosuhteisiin tahansa.Nyt sinulla on vain suurin shokki ja kipu päällä mistä haluat heti eroon.Yritä ottaa sekunti kerrallaan ja hae apua.

      • Mikmak

        Itseäni on kovasti auttanut huomata, että elämässä jotain tosi aitoa ja puhdastakin olemassa. Siihen ei vaan tunnu ihan joka paikassa törmäävän.. Kantsii tsekata tämä, käydä vaikka kattelemassa, voi vaikka helpottaa http://www.enlightenment-now.com/


    • kuolemaa

      minä itse yritin itsemurhaa jonka seurauksena jouduin laitokseen, pääsin eilen ulos ja fiilis on paljon parempi, suosittelen että mietit vielä mitä teet btw tenoxilla ei voi tehdä itsemurhaa.

    • luuser

      ansaitet paljon parempaa, älä nyt hullu miehen takia tee itsaria, älä varsinkaan tuollaisen paskiaisen takia!

      Tsemppiä, kyllä sinä pärjäät :)

    • Eii

      Ei kannattaaa itsemurha koska tää mies on vaan joku hulluja sä ansaitset parempaaa

    • Viiiia

      Kuten moni on jo sanonut, ei kannata tappaa itseään tuollaisen miehen takia!

    • Tenoxittaitaaollaloppu

      No aloittaja pohti tätä vuonna 2009, joten eiköhän ole jo ratkaisunsa tehnyt. Tietty tämä aihe aina ajankohtainen, koska jättäminen ja pettäminen on niin yleistä. Mutta ei sellaista naista/miestä ole olemassakaan jonka takia itsensä kannattaisi tappaa.

      • Kallisarvoelämällä

        Ei todellakaan ole. Elämämme on kallisarvoinen lahja kulkea läpi ja nähdä ja kokea. Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi SIELULLENSA VAHINGON.

        Onko nykyinen n. 50 v. jatkunut koulutusbuumi, joka vangitsee lapset ja nuoret päiväkodista alkaen kolhoosioravanpyörään, niin onko se oikea tie tyytyväiseen ja mielekkääseen elämään? Usein tuo oravanpyörä jatkuu lähes 30 vuotiaaksi, eli liiankin usein jo puolet koko eliniästä! Tapahtuu laitostuminen.
        Tuota ajanjaksoa ennen elettiin maailman sivu niin, ettei ihmiset ehtineet edes ajatella itsareita. Heillä oli mielekästä tekemistä lapsesta alkaen puuhastella ja perustaa jos mitä työtä elannokseen . Ja etenkin perustaa perhe ja saada lapsensa oikeaan aikaan. Töitä puuhasteli koko perhe ja pelkkä sähkön tulo antoi lisäintoa puhdetöihin iltaisinkin .Leipoa , pyykätä, siivota, silittää , kehrätä , kutoa , ommella ja siinä sivussa katrasta hoitaa. Miehillä maat , metsät, pajat, verstaat , kaupankäynti -- siinä tuli kaikilla hoidettua harrastuksetkin. Intoa ja elämäniloa - myönteisyyttä Herraa kiittäen. Iloitkaa aina Herrassa - miksi tämä on nykyisin kuin kielletty. Meidän käskettiin viljellä ja varjella maata ja niin saamme ilolla kiittäen leipämme syödä.

        Aina on uusissa sukupovissa uusia ideoita. Miettikää hyvät ihmiset, mihin tämä neljännesvuosisataa kestävä pakkokoulutus johtaa ihmisen. Riistetäänkö ihmisiltä vapaus perustaa jo nuoruudessa omia yrityksiä?
        Ideoikaa nuoret uutta, teidän on tulevaisuus! Suomi on vielä onneksi suuri maa!


      • Anonyymi

        Kyllä nää on kuule aina ajankohtaisia että turha sössöttää jostain et on vanha aloitus Painu itse helvettiin jos ei kiinnosta vastata


    • Jokuvain1

      Vittu kun ois ase: vittu kun saisin aseen. Ni voisin PAM ampua itseltäni hengen pois tai syanidi kapseli tai joku muu itsemurha kapseli. Muunlainen itsemurha tuntuu vaikeale ja epäonnistuminen pelottaa.

    • muka

      Moikka. Se on ihan täysin tosi, että joka mies pettää ja nainen myös
      Kyllä täytyy kuusta löytää sellainen suhde, jossa kumpikin on uskollinen.

      • Anonyymi

        No ei nyt kaikki. Silloin on törmännyt vääriin tyyppeihin jos pelkkiä pettäjiä tapaa. Huonoa tuuria sanoisin. Itse en tapaa ketään ja ikääkin jo alkaa olla. Mä vaan jaksa paskaa elämää enää. Jos vaikka joku tappais mut niin saa koko mun omaisuuden. Mutta ensin on tehtävä työ loppuun asti.

        Masentunut Mies


      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Mistä lie bordellista olet seurasi huolinut kerran noin luulet.


    • Rakkausonantamista

      Homeopatiastakin löytyy apua petetyksi tai jätetyksi tulleen ongelmiin. Rakkaus on antamista, jos ei toinen halua niin ei sitten.

      • On.olo.onnellinen

        Niin, Hihii, osta homepaatti, ja souda niin p*rusti keskelle järveä ja laita 100kg rautaa kinttuihin ja jos homeopaatti ei uppoa ota hihiihih tappi pois p*erseestäsi!huutonaurua!


    • Anonyymi

      Ihmisen on tarkoitettu kärsimään, niin opettaa Raamattu pitää seurata Jeesusta ja kärsiä kuten hän kärsi kaikkien puolesta itsemurha ajat joutuu ikuisesti helvettiin ihmisen tulee noudattaa Jumalan lakia ja olla miksi hänet on luotu rikas on luotu rikkaaksi köyhä köyhäksi

      • Anonyymi

        Olen pahoillani mutta Raamattu on satukirja ja Jumalaa ei ole olemassa se on keksitty vain heikkojen ihmisten mielen rauhoittamiseksi ikävämätön ikävää että olet tuhlannutn elämäsi moisen paskan kanssa


    • Anonyymi

      Vanha aloitus ja toivottavasti tapahtunut on vain ikävä muisto aloittajalla ja elämä on jatkunut. Ei eron takia itseään kannata tappaa vaik ei fiilikset hyvät olisikaan.

      • Anonyymi

        Ja pitää vain olla hyvillään että on petturista eroon päässyt. Sellainen ei ole minkään arvoinen.
        Yksi kun menee, tilalle tulee uutta, parempaa ja sopivampaa.


    • Anonyymi

      Jos tappaa itsensä vain jonkun eron takia niin ei osaa säädellä tunteitaan eikä ole ymmärtänyt elämän luonnetta, johon kuuluu menetykset ja kärsimys. Niin pahat tunteet että haluaisi itkeä ja huutaa tuskaansa kun vaikkapa joku menettää lapsensa äkillisesti mutta ajan kanssa tällaisetkin asiat helpottaa. Elämä jatkuu, arpien kanssa, osalla traumatisoituneena

      Toki jos tulee ero vielä kaiken päälle ja on jo taustalla suuria vaikeuksia ja masennusta se voi tuntua siltä ns viimeiseltä pisaralta.

    • Anonyymi

      En kyllä tajua miten on edes mahdollista että nainen haluaa kuolla vain sen takia että mies lähtee muualle. Miten on edes mahdollista että parisuhteesta tulee ainoa elämä ja kun sitä suhdetta ei enää ole, niin tulee itsari mieleen. Itse olen jo tottunut siihen että ihmissuhteita katkeilee ,se on täysin normaalia, eikä sille voi mitään. Vaikuttaa siltä että kirjoittajan elämä on ollut aivan liian helppoa jos järkyttyy parisuhteen päättymisen takia.
      Minulla oli 30 vuotta masennusta ja elämäntarinani on erittäin karu, en silti luovuta vain sen tähden että elämässä on vastoinkäymisiä. Elämä on täynnä ongelmia, mutta ei se tapa, vaan kaikki kokemukset vahvistavat ihmistä. Itse en reagoi enää mitenkään jos äijä lähtee pois, ei voisi vähempää kiinnostaa,onneksi en ole riippuvainen kenestäkään ja sinäkin voit opetella sen taidon. Harjoittele yli 30 vuotta kuten minä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe