liian kiltti kauris

pikku sarviainen

olen älyttömän kiltti ja hyväntahtoinen luonne, en pätkääkään kunnianhimoinen, eikä raha tai valta kiinnosta minua millään lailla. Haaveilen paremmasta maailmasta :), viihdyn kotona, olen erittäin syvätunteinen ja -mietteinen, "vanha sielu". Inhoan riitelyä, olen huono pitämään puoliani, syyllistän itseäni monista vastoinkäymisistä, ja olen ujo ja aika arka. Mistä moinen? Onko kohtalontoveri-kauriita? Minne ovat syntymässä jääneet vahvan kaurisluonteen ominaisuudet minusta?

12

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meems

      Mullekkin on käynyt noinkin hassusti. No ei siinä mitään pidän itseäni hyvänä ihmisenä, joten odotan sitä myös muilta mua kohtaan. Välillä tulee turpiin, ku osaan olla liian hyväntahtonen.
      Ehkä tää on vaan yks elämänvaihe?

    • KaurisN26

      Täällä ilmottautuu yksi juuri samoja luonteenpiirteitä omaava kauris. Jotain häikkää on syntymähetkellä päässyt tapahtumaan ;)

    • Kauris

      ...nouseva merkkinne. Joskus se on paljon määräävämpi luonteenpiirteissä.

    • kaaaris tyttö.

      miekin 0maan nuita 0minaisuuksia. mutta sekin v0i 0lla vahvuus... 00n t0si kiltti. mutta kai minusta löytyy sitä vahvuuttakin. en 0le uj0 enkä arka. n0useva merkki on t0sin j0usimies..

    • anrian

      Siinäpä juuri kuvailit ihan täydellisesti sen millainen minä olen. :) Olen tässä jo pitkään miettinytkin, että miten ihmeessä minä voin olla kauris, kun olen tällainen...

    • Tepi

      Sukulaissielu.Kuvailit monia samankaltaisia
      piirteitä,joita itse omaan.

    • Anne

      Olen itsekkin ollut kaikkea sitä mitä sinä kuvailit. Mutta kun ikää tulee lisää ja oikeen monta takapakkia niin sitten alkaakin kauris löytyyn. Ja on se piilossa siellä sullakin. Nousevamerkki sekin antaa jotain vaikutteita luonteeseen.

      • Pauliina

        Olin pienenä äärettömän ystävällinen ja ujo itkupilli, joka ajatteli aina jokaisessa tilanteessa vain muiden parasta. Puolustin vain toisia, itselläni ei ollut niin väliä, olin arka. Vastoinkäymiset ovat vähitellen opettaneet ja antaneet minulle lisää rohkeutta ja voimaa pitää puoliani. Toisaalta koen lapsuuden pohjattoman ystävällisyyden hyvänä, koska sen vuoksi minusta on tullut hyvin empaattinen, sosiaalinen ja sympaattinen aikuinen.


    • Viviane

      En minä vaan ole tollanen. Mutta muuten olen kyllä tyypillinen kauris!

    • kuu

      Sisäinen minäsi määräytyy pitkälle kuun merkin perusteella. Kaurishan on kiltti ja johtaakin hellästi. Jos sinulla on kuu kaloissa (rakkaus) tai kuu ravussa (kiltteys, koti ja perhe), niin kauriin vähemmän kunnianhimoiset ominaisuudet korostuvat. Sinällään kiltteys ei ole pahasta, mutta puoliansa on ehdottomasti pidettävä. Jos olet kovin nuori, niin älä pane astrologialle kovin suurta painoa. Kuuntele itseäsi.

    • Kevätunelmia

      Olen aurinko- sekä nousevalta merkiltä kauris ja kuu oinaassa, mutta ei uskoisi. Löydän aika tarkalleen samoja ominaisuuksia kuin sinussa.
      Itku on silmässä pienistäkin asoista ja valmis aina muita puolustamaan, varsinkin huonosti kohdeltuja. En ole koskaan ollut kyynärpäätaktikko enkä sitä varmaan koskaan tule olemaankaan...

    • Kauriskalat

      Minun mies on juuri tuollainen. Nousumerkiltään Kalat. Minä olen kalat merkiltäni. Kaksi herkkää. Se tuo omat vaikeutensa joskus esille, mutta ymmärrys on todella suurta ja olemme todella samanlaisia.. Siksipä mökötämmekin samoista asioista samalla tavalla. 5 minuutin päästä sovitaan. Koska ei tykätä riidellä.
      Aivan ihana paras ja luotettavin nallekarhu. Aion pitää hyvää huolta tästä suhteesta ja arvostaa häntä täysillä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe