Mitä veljelle Hää-lahjaksi?

Guuhi

Isoveli menee naimisiin, ja nyt vasta tuli mieleen että mitäs mie hommaan hää-lahjaksi?

Isoveli on 27 vuotta, ja ite oon nyt 19, asun omassa kämpässä ja en tienaa kauheesti, etten pysty mitään kristallia hommaamaan..

Olisko mitään jota pystys noin 50e budjetilla hommaamaan? Olisko se sit jotain laadukasta alkoholia?

Nyt kyllä se apu kelpais. :)

11

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko rahalla

      - ei se sen laadukkaampaa olla tarvitse, määrä on tärkeämpää.

      • Guuhi

        Hmm, ei taida ikä riittää :D Pitäs vielä vuos ootella väkeviä varte ;)

        Mut ei paha idea.


      • sit...
        Guuhi kirjoitti:

        Hmm, ei taida ikä riittää :D Pitäs vielä vuos ootella väkeviä varte ;)

        Mut ei paha idea.

        koko rahalla. Jotakin ulkomaista merkkiä, niin ei ole samaa kuin arkena.


      • laitra asialle
        Guuhi kirjoitti:

        Hmm, ei taida ikä riittää :D Pitäs vielä vuos ootella väkeviä varte ;)

        Mut ei paha idea.

        joku vähän vanhempi, mutta kyllää votkaa saada pitää. Pelästyin jo jotta votka ei riittäisi.


    • Ovat eronneet jo
    • kkkkkkkkkk.

      kivat mukit aamukahville/teelle - Arabia/Iittalalla on kivoja uusia ja maksavat noin 20-20 e kipaleelta.

    • että...

      ostat lahjan sekä veljellesi että hänen vaimolleen. Jos alkoholia ostat, niin sen täytyy olla sitten sellaista, mikä käy molemmille. Olisi tökeröä ostaa veljelle häälahjaksi "konjakkipullo", jos vaimo ei konjakkia juo...Kävisikö joku hyvä kuohuviini? Sopisi aiheeseen.

      Entäpä esim joku kaunis hääaiheinen valokuva-albumi tms. Esim tiimarista saa yllättävän kauniita albumeita, jonka voi itse tuunata persoonalliseksi. Saisitko jostakin esim parin lapsuudenkuvia ja kuvia seuristeluajalta? Uskon tulevan avioparin arvostavan sitä, että olet nähnyt vaivaa, enemmän kuin sitä että hankit pullon alkosta...

      • konjakin

        -- tosiaan kaikki naiset eivät juo konjakkia, mutta votka käy, raakana tai plantattuna. Älkää ihmeessä rahoja tuhlatko joutavanpäiväsieen albumiin.


      • harva nainen
        konjakin kirjoitti:

        -- tosiaan kaikki naiset eivät juo konjakkia, mutta votka käy, raakana tai plantattuna. Älkää ihmeessä rahoja tuhlatko joutavanpäiväsieen albumiin.

        juo votkaa...


    • lahjaksi ja

      kohtuuhintainenkin minusta. Rahapajamoneta myy sellaista kolikkokokoelmaa hääpareille (ainakin oli joku aika sitten vielä), jossa on tän vuoden kaikki kolikot ja onnenkolikko. Maksoi jotain alle 30 euroa. www.rahapajamoneta.fi siellä on nettikauppa. Minusta se on kiva muisto hääparille. Ja ne sentithän on ihan arvotavaraakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe