Olin vapaaehtoisena armeijassa 6kk.alku sujui hyvin,mutta sitten alikessu rupesi ahdistelemaan seksuaalisesti.ensin se oli vain huomattuelua,myöhemmin hän siirtyi koskettelemaan rintojani ja takamustani.minulle jäi traumat armeijasta.mitä teen?rikos ilmoituksen?
Kessun ahdistelema
Miinalina
3
601
Vastaukset
- aliker..
kannattaa ihan alkuun ottaa yhteyttä omaan sotilas esikuntaan ja kertoa heille että mitä on tapahtunut. tietysti etua on jos tiedät alikessun nimen, mutta se ei ole välttämätöntä sillä palveluspaikka jo riittää.
sotilas esikunta selvittää asiaa ja kun totuus paljastuu niin kyseinen alikessu erotetaan palveluksesta ja sinulle myönnetään mahdollisesti korvauksia henkisistä kärsimyksistä. - perttimela
Kannattaa antaa sille alikeisarille...
- onneajatkoonn
rikosilmoitus ensiksi. Toinen asia minkä voisit tehdä, on julkistaa nimen esim täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358