Olin vapaaehtoisena armeijassa 6kk.alku sujui hyvin,mutta sitten alikessu rupesi ahdistelemaan seksuaalisesti.ensin se oli vain huomattuelua,myöhemmin hän siirtyi koskettelemaan rintojani ja takamustani.minulle jäi traumat armeijasta.mitä teen?rikos ilmoituksen?
Kessun ahdistelema
Miinalina
3
609
Vastaukset
- aliker..
kannattaa ihan alkuun ottaa yhteyttä omaan sotilas esikuntaan ja kertoa heille että mitä on tapahtunut. tietysti etua on jos tiedät alikessun nimen, mutta se ei ole välttämätöntä sillä palveluspaikka jo riittää.
sotilas esikunta selvittää asiaa ja kun totuus paljastuu niin kyseinen alikessu erotetaan palveluksesta ja sinulle myönnetään mahdollisesti korvauksia henkisistä kärsimyksistä. - perttimela
Kannattaa antaa sille alikeisarille...
- onneajatkoonn
rikosilmoitus ensiksi. Toinen asia minkä voisit tehdä, on julkistaa nimen esim täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201