Jari laulaa upeita tangoja you tubessa. Kuvattu silloin aikoineen Jarin voittovuonna ja prinssivuonna. Mahtavaa, siinä meillä kymppien arvoinen kunkku!
Jari
23
1086
Vastaukset
- ELVIS ON KINGI
ETTEKÖ TE TYPERÄT PISSIKSET TAJUA ETTÄ ELVIS ON PARAS AINIIN MUTTA TEHÄN OOTTEKIN VAAN SIIDERIVOSUJA JOPTKA EI TAJUA HYVÄSTÄ MUSIIKISTA MITÄÄN ELVIS ON PARAS JA MUUT ON IHAN PASKOJA JA MATKIJOITA ELVIS ON KUNINGAS
- todellakin
Elvis on minustakin kuningas mutta sen jotkut fanit tuntuvat olevan täydellisiä höyrypäisiä ääliöitä.
- brunetti28
todellakin kirjoitti:
Elvis on minustakin kuningas mutta sen jotkut fanit tuntuvat olevan täydellisiä höyrypäisiä ääliöitä.
elvis on ihan ok mutta jari on kuningas
- you tubessa
Juu Jari kyllä laulaa upeita tangoja kuninkuuskilpailussa mutta jättäisi nyt herranjestas rauhaan sen uuden Onnemme kyyneleet-tangon, jonka Amadeus niin ihanasti tulkitsee. Jari suorastaan rikollisesti raiskaa sitä biisiä you tubessa!
Onpa taso Jarilla tippunut sen voittovuoden jälkeen, surullista.- jarin fani
Jari lauloi sitä tangoa, niinkuin monet muutkin kuninkaalliset, kun siitähän tehtiin sellainen yhteislaulu. Kuninkaalliset monilta vuosilta lauloivat kyseisen tangon yhdessä. Tuskin sitä sen kummemmin laulelee, että voit olla rauhallisin mielin.
- nyt jauha
sontaa. Amadeus on pötkötellyt kapaloissa tutti suussa vielä kun Jari on aloittanut uransa. Kyllä Amadeuksella on piiiiiiitkä matka vielä edessään. Tällä hetkellä hän ei ole edes lähellä sitä tasoa, että häntä voisi millään muotoa verrata kaikkien aikojen tangokuninkaaseen, Jariin.
- you tubessa
nyt jauha kirjoitti:
sontaa. Amadeus on pötkötellyt kapaloissa tutti suussa vielä kun Jari on aloittanut uransa. Kyllä Amadeuksella on piiiiiiitkä matka vielä edessään. Tällä hetkellä hän ei ole edes lähellä sitä tasoa, että häntä voisi millään muotoa verrata kaikkien aikojen tangokuninkaaseen, Jariin.
Ja entäs sitten jos Amadeus on nuori. Tuota Jarin you tubeulvontaa kuunnellessa ei voisi uskoa että kyse on kaikkien aikojen kuninkaasta. Toki olen sitä mieltä että Jari on ollut mahtava kunkku mutta taso menee alaspäin kuin lehmän häntä. Noita you tubessa olevia esityksiä kyseisestä biisistä kuunnellessa Amadeus on aivan omaa luokkaansa. Et tietenkään ymmärtänyt että kirjoitukseni koski juuri tuota nimenomaista esitystä, tyhmä kun tunnut olevan.
- en ole tyhmä
you tubessa kirjoitti:
Ja entäs sitten jos Amadeus on nuori. Tuota Jarin you tubeulvontaa kuunnellessa ei voisi uskoa että kyse on kaikkien aikojen kuninkaasta. Toki olen sitä mieltä että Jari on ollut mahtava kunkku mutta taso menee alaspäin kuin lehmän häntä. Noita you tubessa olevia esityksiä kyseisestä biisistä kuunnellessa Amadeus on aivan omaa luokkaansa. Et tietenkään ymmärtänyt että kirjoitukseni koski juuri tuota nimenomaista esitystä, tyhmä kun tunnut olevan.
Ymmärsin kyllä mitä yritit sanoa. Olen nähnyt kyseisen biisin molempien tulkitsemana ja pysyn edelleen kannassani. Ei ole ollut, eikä tule olemaan Jarin voittanutta.
Ja kerrottakoon vielä tämä siksi, koska tiedän mitä aiot seuraavaksi sanoa. Ei, en ole Jarin fani, en kulje keikalta toiselle pakkomielteen riivaamana. Olen hyvän musiikin ystävä. Arvostan taitavia artisteja ja erityisesti monipuolisuutta ohjelmistossa. Edellä mainutuissa Jari on aivan omaa luokkaansa. Hän on tehnyt sen, mihin moni artisti ei suomessa kykene, saavuttanut huippusuosion ja säilyttänyt sen.
Ei, en kuuntele pelkästään Jaria. Musiikkimakuni on niin laaja, että en edes yritä luetella kaikkia kuuntelemiani artisteja tässä.
Yhden laulun tulkitseminen "huikeasti" ei vielä tee esiintyvää taiteilijaa. Katsotaan kymmenen vuoden päästä sitten, kuka laulaa ja mitä laulaa ja miten. - ONNEMME KYYNELEET
en ole tyhmä kirjoitti:
Ymmärsin kyllä mitä yritit sanoa. Olen nähnyt kyseisen biisin molempien tulkitsemana ja pysyn edelleen kannassani. Ei ole ollut, eikä tule olemaan Jarin voittanutta.
Ja kerrottakoon vielä tämä siksi, koska tiedän mitä aiot seuraavaksi sanoa. Ei, en ole Jarin fani, en kulje keikalta toiselle pakkomielteen riivaamana. Olen hyvän musiikin ystävä. Arvostan taitavia artisteja ja erityisesti monipuolisuutta ohjelmistossa. Edellä mainutuissa Jari on aivan omaa luokkaansa. Hän on tehnyt sen, mihin moni artisti ei suomessa kykene, saavuttanut huippusuosion ja säilyttänyt sen.
Ei, en kuuntele pelkästään Jaria. Musiikkimakuni on niin laaja, että en edes yritä luetella kaikkia kuuntelemiani artisteja tässä.
Yhden laulun tulkitseminen "huikeasti" ei vielä tee esiintyvää taiteilijaa. Katsotaan kymmenen vuoden päästä sitten, kuka laulaa ja mitä laulaa ja miten.joka on tejhty kaikille 25-vuotiusen kilpailun voittajille. >He ovat levyttäneet sen ennen >Amadeusta joka tulkitsi sen uskomattoman voimakkaasti elöytyen- sain "ihoni kananlihalle" sill.
MUTTA: tuo levy oli kauopassa ja minä ostin sen ennen tangomarkkinoita. 1. raidalla laulavat kaikki 25v ajan kuninkaalliset, YOUtbessa oli vain Jarin hieno osuus kappaleesta. Ei se ollutkaan kenenkään yksityiseditys. Kalevyllä 2. raitana on karaokeversio tuotsta Hienosta Mika Toivosen sävellyksestä jota soitankin ja kuuntelen mieluiten koska ykköspuoli on liian sekava.
Karaokeversiota voi hyräillä itsekin, vain komeat kuoro-osuudet ovat ko. tangokuninkaallisilta. Tai voin kuvitella sekä Amadeuksen että Jarin laulamaan ko. kappaletta. Mutta enpä monen muun... - you tubessa
en ole tyhmä kirjoitti:
Yhden laulun tulkitseminen "huikeasti" ei vielä tee esiintyvää taiteilijaa. Katsotaan kymmenen vuoden päästä sitten, kuka laulaa ja mitä laulaa ja miten.Olet huono arvaamaan mitä minä seuraavaksi aion sanoa. En todellakaan ole ehtinyt enkä edes välittänyt siitä kuulutko siihen hihhulifanikaartiin, joka seuraa Jaria kaikkialle vai oletko vain muuten Jarin musiikista pitävä. Ei kiinnosta. Ja tiedoksi vain sinulle että myös minusta Jari on yksi kaikkien aikojen upeimmista artisteista, joskin siihen joukkoon kuuluu monia muitakin, eikä yksin Jari. Mutta minua myös surettaa se että Jari on ainakin minun mielestäni pudonnut tasossa alaspäin. Kun katson you tubesta noita Jarin kuninkuusaikojen esityksiä niin en voi muuhun tulokseen tulla. Ääni soi ihan eri tavalla silloin.
Minuun todella teki vaikutuksen Amadeuksen esittämänä kyseinen biisi, ja se riittää tällä erää. Mielenkiinnolla odotan mitä hän saa aikaiseksi. Ne biisit mitkä Amadeus parkuu you tubessa jossain lavalla, ovat aika kaukana siitä upeasta tulkinnasta itse kilpailussa, mutta hän on nuori ja kehitystä tapahtuu. Ei pidä ketään tuomita huonoksi heti kättelyssä. - turiset
you tubessa kirjoitti:
Olet huono arvaamaan mitä minä seuraavaksi aion sanoa. En todellakaan ole ehtinyt enkä edes välittänyt siitä kuulutko siihen hihhulifanikaartiin, joka seuraa Jaria kaikkialle vai oletko vain muuten Jarin musiikista pitävä. Ei kiinnosta. Ja tiedoksi vain sinulle että myös minusta Jari on yksi kaikkien aikojen upeimmista artisteista, joskin siihen joukkoon kuuluu monia muitakin, eikä yksin Jari. Mutta minua myös surettaa se että Jari on ainakin minun mielestäni pudonnut tasossa alaspäin. Kun katson you tubesta noita Jarin kuninkuusaikojen esityksiä niin en voi muuhun tulokseen tulla. Ääni soi ihan eri tavalla silloin.
Minuun todella teki vaikutuksen Amadeuksen esittämänä kyseinen biisi, ja se riittää tällä erää. Mielenkiinnolla odotan mitä hän saa aikaiseksi. Ne biisit mitkä Amadeus parkuu you tubessa jossain lavalla, ovat aika kaukana siitä upeasta tulkinnasta itse kilpailussa, mutta hän on nuori ja kehitystä tapahtuu. Ei pidä ketään tuomita huonoksi heti kättelyssä.Ei tuomita ketään kättelyssä. Se ei ole minulta mitään pois, jos Amadeus luo uran musiikin parissa. Hienoa, jos niin käy. Ja myös se vaikuttaa paljon, minkä genren hän valitsee omakseen.
Jarin tasosta jos puhutaan, niin myönnettäköön, että viime kesän esiintyminen Oulun möljällä oli heikompi kuin muutama vuosi sitten samaisessa paikassa. Toisaalta Jarin heikko esitys on sama kuin monen muun artistin huippusuoritus. Jarilta kun on vain tottunut odottamaan priimaa ja täydellistä heittäytymistä. Toivotaan, että sama vire vielä löytyy uudelleen.
- Erkki-Juhani
Suomen parasäänisin tulkitsija/laulaja on eittämättä mahtavaääninen Kari Tapio, Jari on hyvä, mutta ääni on kuin ininää Karin rinnalla ihan oikeasti, suurimmat keikkapalkkiot myös kysytyimpänä artistina vetää Kari, muut tulee kaukana takana! Eki ;)
- Tapio...
Noin suppean äänialan omaavaa laulajaa voi vakavissaan ja selvinpäin kehua vain joku musiikista mitään tietämätön. Sehän on tunnettua, että Kari Tapion suosio perustuu siihen kun alkoholismia sairastavat kohtalotoverit hänessä näkevät oman itsensä (tai puolisonsa) ja sen vuoksi häntä niin kovin säälivät ja kannustavat - jopa fanittavat.
- kampi parempi
Et ole tainnut olla koskaan Jarin live keikalla kun noin syvällä rintaäänellä vakuuttelet Kari Tapion paremmuutta joka ei ole koskaan päässyt lähellekkään Jarin mahtavia tulkintoja. Kyllä se on Kari joka inisee Jarin rinnalla. Pidän myös Kari Tapion äänestä joka on hyvä, muttei yllä samoihin mittoihin kuin Jari.
- vaan
kampi parempi kirjoitti:
Et ole tainnut olla koskaan Jarin live keikalla kun noin syvällä rintaäänellä vakuuttelet Kari Tapion paremmuutta joka ei ole koskaan päässyt lähellekkään Jarin mahtavia tulkintoja. Kyllä se on Kari joka inisee Jarin rinnalla. Pidän myös Kari Tapion äänestä joka on hyvä, muttei yllä samoihin mittoihin kuin Jari.
Molempien keikoilla käyneenä ja kummankin levyjä omistavana voin omasta puolestani olla sitä mieltä että olkoonkin että Jarin ääni ja tyyli muuntuu Karia enemmän niin Karin ääni itsessään voittaa Jarin mennen tullen. Paras ääni tässä maassa on ehdottomasti Mäkeläisen Mikolla mutta hyvin kakkosina tulevat Kari ja Jari, tässä järjestyksessä. Ja Jarinkin ääni on mennyt vauhdilla alaspäin, harmi.
- Erkki-Juhani
kampi parempi kirjoitti:
Elikä jokaisella on omat idolinsa ja makunsa, mutt lkevymyynti tilastot/keikkamyynnit eivät valehte, eniten Kari Tapiolla on kummissakin ykköstilastoja, elikä sitä myydään mistä kansa tykkää, enkä puhu nyt Tapani Kansasta!
- Erkillä
Erkki-Juhani kirjoitti:
Elikä jokaisella on omat idolinsa ja makunsa, mutt lkevymyynti tilastot/keikkamyynnit eivät valehte, eniten Kari Tapiolla on kummissakin ykköstilastoja, elikä sitä myydään mistä kansa tykkää, enkä puhu nyt Tapani Kansasta!
päässyt unohtumaan, että Jarin debyyttialbumi on edelleen kaikkien aikojen myydyin levy suomessa. Siinä voi yrittää Kari Tapio pistää paremmaksi.
- Erkki-Juhani
Erkillä kirjoitti:
päässyt unohtumaan, että Jarin debyyttialbumi on edelleen kaikkien aikojen myydyin levy suomessa. Siinä voi yrittää Kari Tapio pistää paremmaksi.
Sen verran, että minusta se eka olikin todella hyvä albumi, olin aikanaan kuuntelemassakin silloisen naisystäväni kanssa Mäntsälän lavalla kyseistä artistia, sen jälkeen Jarin ns. "hiipuminen" noin yleisesti on pikkuhiljaa alkanut, kun taas Karin huima nousu alkoi hänen sairauskohtauksen jälkeisestä albumistaan: Myrskyn jälkeen, toki Kari oli laulanut jo hittejä ihan Dannyn kiertuelämänsä jälkeen moniakin. Nämä turhat väittelyt jonkun paremmuudesta ovat tyhmiä, parhaat myy ja parhaat menestyy vuosikymmeniä huipulla, jokaiselle tulee ns. se notkahdus jossain välissä ja suurin osa häipyy unholaan jo ensimmäisen levynsä jälkeen.
- että Jarin
Erkki-Juhani kirjoitti:
Sen verran, että minusta se eka olikin todella hyvä albumi, olin aikanaan kuuntelemassakin silloisen naisystäväni kanssa Mäntsälän lavalla kyseistä artistia, sen jälkeen Jarin ns. "hiipuminen" noin yleisesti on pikkuhiljaa alkanut, kun taas Karin huima nousu alkoi hänen sairauskohtauksen jälkeisestä albumistaan: Myrskyn jälkeen, toki Kari oli laulanut jo hittejä ihan Dannyn kiertuelämänsä jälkeen moniakin. Nämä turhat väittelyt jonkun paremmuudesta ovat tyhmiä, parhaat myy ja parhaat menestyy vuosikymmeniä huipulla, jokaiselle tulee ns. se notkahdus jossain välissä ja suurin osa häipyy unholaan jo ensimmäisen levynsä jälkeen.
suosio on hiipumassa? Kerro ihmeessä? Vai untako olet nähnyt?
Käyhän katsastamassa Mäntsälän lava uudemman kerran Jarin keikalla. Kyllä se oli Jari joka keräsi iskelmäfestivaaleillakin suurimman yleisön, ei Kari. - Erkki-Juhani
että Jarin kirjoitti:
Käyhän katsastamassa Mäntsälän lava uudemman kerran Jarin keikalla. Kyllä se oli Jari joka keräsi iskelmäfestivaaleillakin suurimman yleisön, ei Kari.No ihan yksinkertaisesti siitä syystä, ettei miehellä ole ollut vastaavan hyvää albumia sen ekan jälkeen markkinoilla, toinen on hänen paljastamansa eroavaisuutensa mikä takuuvarmasti karsi ihailijoita pois (ei täällä junttilassa vieläkään likikään kaikki sulata homoutta). Totesin jo ettei näistä yhdentekevistä asioista kannata kinata tämän enempää, minua ei kiinnosta juosta kummankaan artistin keikoilla/konserteissa, se riittää ihan takuuvarmasti että olen kerran käynyt, enkä käsitä niitä ihmisiä jotka seuraavat näitä artisteja jopa yli 500:lle keikalle/konsertille, mutta jokainen elää tavallaan!
- Erkki-Juhani
että Jarin kirjoitti:
Käyhän katsastamassa Mäntsälän lava uudemman kerran Jarin keikalla. Kyllä se oli Jari joka keräsi iskelmäfestivaaleillakin suurimman yleisön, ei Kari. - vastauksesi----
Erkki-Juhani kirjoitti:
No ihan yksinkertaisesti siitä syystä, ettei miehellä ole ollut vastaavan hyvää albumia sen ekan jälkeen markkinoilla, toinen on hänen paljastamansa eroavaisuutensa mikä takuuvarmasti karsi ihailijoita pois (ei täällä junttilassa vieläkään likikään kaikki sulata homoutta). Totesin jo ettei näistä yhdentekevistä asioista kannata kinata tämän enempää, minua ei kiinnosta juosta kummankaan artistin keikoilla/konserteissa, se riittää ihan takuuvarmasti että olen kerran käynyt, enkä käsitä niitä ihmisiä jotka seuraavat näitä artisteja jopa yli 500:lle keikalle/konsertille, mutta jokainen elää tavallaan!
sen kertoikin, ettei mitään totuusperää näille mutu-jutuille ole olemassakaan. Tarvetuloa vaan suvaitsevalle 2000-luvulle kaikki siellä junttilassakin. Jos et kerran ole Jarin keikoilla käynyt viimevuosina, nii et ole ollut todistamassa sitä hurmosta ja meininkiä mikä siellä edelleen on. Ei ole merkkejä suosion hiipumisesta. Nyt voin lopettaa "kinastelun".
- Erkki-Juhani
vastauksesi---- kirjoitti:
sen kertoikin, ettei mitään totuusperää näille mutu-jutuille ole olemassakaan. Tarvetuloa vaan suvaitsevalle 2000-luvulle kaikki siellä junttilassakin. Jos et kerran ole Jarin keikoilla käynyt viimevuosina, nii et ole ollut todistamassa sitä hurmosta ja meininkiä mikä siellä edelleen on. Ei ole merkkejä suosion hiipumisesta. Nyt voin lopettaa "kinastelun".
Pistin juuri huuto.nettiin myyntiin cd levyni, sieltä löytyy myös Jarin, kuten Karinkin useita levyjä sekä Jamppaa, Tapani Kansaa, Tauskia, Istoa jne sekä harvinainen kokoelma (Kaikki Dannyn levyt jotka on julkaistu cd levyinä, pari todellista harvinaisuutta ym levyjä ulko ja kotimaisia 3€ kpl, paitsi se Dannyn koko tuotanto cd:nä! Eki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019