elämyslahjat

edullisesti?

Hei! poikaystäväni on reilu parikymppinen ja haluaisin keksiä hänelle jonkun elämysyllärin?? olemme Keski-suomen alueella eli mielellään täältä..mutta hinta ei saisi olla kovin korkea n.40 euroa huonon rahatilanteen vuoksi..mietin jo mikroautoilua mutta jotain muuta se voisi olla..en vain oikein tiedä mitä täälläpäin olisi..tai jos jossain muuallapäin esim.pohjoiseenpäin mentäessä on jotain mahdollisuuksia niin kertokaa toki :) ehdotus voi olla myös joku mukava "yhteinen tekeminen" tms
Kiitos..

47

13506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nalana

      Budjetti ei ole kovin korkea joten ehdotan että vie hänet telttailemaan tai piknikille johonkin kivaan paikkaan! Voithan kysellä myös kavereilta tai pojan vanhemmilta jos he haluaisivat rahallisesti osallistua lahjaan?!

      • Anonyymi

        Sukkanauha korsetti päälle ja rivakka pano on aina ihana yllätys ja tämän voi uusia.


    • näkkileipä

      Vie poikaystäväsi huvipuistoon, risteilylle (esim. Nrj bileristeilyt 15 e/hlö) tai elokuviin. :) toivottavasti keksit jotain mukavaa..

      • katri911

        oikein paljon kaikenlaisia hurjia elämyslahjoja www.elamyslahjat.fi


      • 11223366

        Elmäyslahjat.fi! Siihen ei kannata tikullakaan koskea! Jos sinulla menee lahjakortti pikkuisenkin vanhaksi, niin se on menettetty raha. Tai no, he myyvät sinulle uuden kortin 70% alennuksella. Eli pelkkää rahastusta. Ja selityksiä ei kuunnella!


      • 112233666

        Hups! Elämyslahjat! Pikku typo :o))


      • Erittäinpettynyt

        Joo tuo on niin totta,huomasin päivän liian myöhään lahjakorttini vanhaksi ja ei minkäänlaista sympatiaa. Vaikka vanhenemispäivä oli viikonloppuna.Eikä anneta armoa.En käytä enää koskaan.!


      • Anonyymi
        11223366 kirjoitti:

        Elmäyslahjat.fi! Siihen ei kannata tikullakaan koskea! Jos sinulla menee lahjakortti pikkuisenkin vanhaksi, niin se on menettetty raha. Tai no, he myyvät sinulle uuden kortin 70% alennuksella. Eli pelkkää rahastusta. Ja selityksiä ei kuunnella!

        Täysin samaa mieltä, en ollut todellakaan tyytyväinen.


      • Anonyymi
        11223366 kirjoitti:

        Elmäyslahjat.fi! Siihen ei kannata tikullakaan koskea! Jos sinulla menee lahjakortti pikkuisenkin vanhaksi, niin se on menettetty raha. Tai no, he myyvät sinulle uuden kortin 70% alennuksella. Eli pelkkää rahastusta. Ja selityksiä ei kuunnella!

        Samoin menetät rahat, jos vaihdat elämyslahjan (lahjakortin) toiseen, halvempaan lahjaan. Erotusta ei korvata.


      • Anonyymi
        11223366 kirjoitti:

        Elmäyslahjat.fi! Siihen ei kannata tikullakaan koskea! Jos sinulla menee lahjakortti pikkuisenkin vanhaksi, niin se on menettetty raha. Tai no, he myyvät sinulle uuden kortin 70% alennuksella. Eli pelkkää rahastusta. Ja selityksiä ei kuunnella!

        Eivätkä hyvitä jos auto rikki, tai ei ole saapunut Suomeen.Ja sitten lahjakortti kerkiääkin mennä vanhaksi.


    • Hongankolistaja501

      www.kokemuskauppa.com, huippukauppa ja huippupalvelua!

      • vhbvsfv

        Oisi pitänyt valita tämä kokomuskauppa. Tää elämuslahjat ovat täysin huuhaata. Elämyslahjat firma ei ota mitään vastuuta asioista ja on vain nettisivusto joka välittää ja ottaa välistä näiltä yrittäjiltä jotka ovat antaneet itsensä heidän sivuilleen. Ottakaa mielummin suoraan yhteyttä ko. elämyspalveluihin ja saatte tuotteen/palvelun edullisemmin ja ilman välikäsiä. Jos itse olisin uusia kokemuksia tuottava yritys en antaisi ainakaan yrityskuvaani pilattavaksi tällä elämyslahjat sivustolle


      • elamyslahjat-joni
        vhbvsfv kirjoitti:

        Oisi pitänyt valita tämä kokomuskauppa. Tää elämuslahjat ovat täysin huuhaata. Elämyslahjat firma ei ota mitään vastuuta asioista ja on vain nettisivusto joka välittää ja ottaa välistä näiltä yrittäjiltä jotka ovat antaneet itsensä heidän sivuilleen. Ottakaa mielummin suoraan yhteyttä ko. elämyspalveluihin ja saatte tuotteen/palvelun edullisemmin ja ilman välikäsiä. Jos itse olisin uusia kokemuksia tuottava yritys en antaisi ainakaan yrityskuvaani pilattavaksi tällä elämyslahjat sivustolle

        Haluaisin korjata aiemmin tehtyä virheellistä väitettä: ElämysLahjat.fi markkinoi ja myy palveluita samalla hinnalla kuin suoraan palveluntarjoajalta ostettaessa. Asiakas ei siis maksa meiltä ostaessaan yhtään enempää. Lisäksi toimintamalli on yrittäjille riskitön - he eivät maksa mitään saamastaan näkyvyydestä, vaan ainoastaan toteutuneista myynneistä. Komissiomme on merkittävästi alhaisempi kuin esimerkiksi diilisaiteilla, joten emme todellakaan ole riistämässä ketään.

        Yritysyhteistyössä pyrimme aina reiluun ja pitkäkestoiseen kumppanuuteen, josta voi lukea lisää täältä: http://www.elamyslahjat.fi/uusi-kumppani


      • 1122336666

        Lue Joni yllä oleva kommentti umpeutuneesta lahjakortista! Se kertoo paljon teidän firmasta ja riistosta. Menetin 140 egee siinä "kaupassa"!!!


      • gfdthrfdgh
        1122336666 kirjoitti:

        Lue Joni yllä oleva kommentti umpeutuneesta lahjakortista! Se kertoo paljon teidän firmasta ja riistosta. Menetin 140 egee siinä "kaupassa"!!!

        kannattaisko itse pitää huoli siitä ettei lahjakortti umpeudu?


    • Ccmuki

      Ratkaisu täältä? www.lahjaehdotus.com

    • H+J

      Emme voi suositella elämyslahjoja! Ostin miehelleni kihlajaislahjaksi drinkkikurssin kahdelle, sillä sivuilla markkinoidaan että kurssille osallistuvat vain me ja baarimestari, ja että tilaisuuden voisi räätälöidä juuri meidän näköiseksi. Odotimme että saisimme baarimestarin kanssa suunnitella meille nimikkodrinkin häihimme ja olimme tosi innoissamme kurssista joka siis järjestettiin Sling in -baarissa!

      Isoksi pettymykseksemme kurssilla oli toinenkin pariskunta, drinkkejä kierrätettiin koko porukalla (siis vieraiden ihmisten kanssa samoista drinkkilaseista juotiin) ja baarin puolelle minä ja mieheni ei päästy kertaakaan tekemään itse drinkkejä, häädrinkistä puhumattakaan.

      Tilanne oli mielestämme tosi kiusallinen emmekä oikein osanneet tai kehdanneet valitusta tehdä heti. Jälkikäteen kun reklamoimme elämyslahjoja, he välittivät viestin vain suoraan baarille ja lopulta saimme vastauksen etteivät he voi hyvittää mitään sillä emme heti ottaneet asiaa puheeksi.

      Vieläkin kiukututtaa kuinka iso pettymys kurssi oli, ja hintaakin 170€ joten emme voi suositella.

      • elamyslahjat-joni

        Kiitos palautteesta koskien drinkkikurssia. Pahoittelut siitä, että elämyksen toteutus ei vastannut toiveitanne. Meillä on satoja erilaisia palveluntarjoajia, ja sopimuksen mukaisesti palveluntarjoaja vastaa viime kädessä elämyksen tuottamisesta.

        Olen lisännyt tuotteen kuvaukseen tarkennuksen siitä, että kyseessä ei ole yksityistilaisuus.

        Yleisesti ottaen suhtaudumme vakavasti asiakaskokemukseen, ja teemme sen perusteella myös muutoksia palveluvalikoimaan. Useimmat saamamme asiakaspalautteet ovat positiivisia ja niitä voi lukea täältä: www.elamyslahjat.fi/asiakaspalaute

        Ystävällisin terveisin,
        Joni Salminen
        Markkinointipäällikkö, ElämysLahjat.fi


    • 60v

      Muutama satanen meni ja juhlafiilis kuoli. Täysien kymmenien täyttämisestä piti tehdä ikimuistoinen ja annettiin juhlakalulle lahjaksi Drifting lahjakortti.

      Paikanpäällä ei ollut minkäänlaista opastusta, kukaan ei tiennyt, missä driftin porukka on. Harhailimme aikamme radalla löytäen porukan, joka joi olutta ja touhusi drifting auton parissa. Ajelu oli sovitusta reilusti myöhässäkin vielä sen jälkeen, kun puolihumalainen nuorisoporukka oli paikallistettu.

      Joku taso pitäisi olla!

      Tilanteessa ei tarvitse olla juopuneita kuskin kavereita läsnä! Asiakasta ei mittailla päästä varpaisiin ja supista tölkin takana!

    • Mari-ja-anne

      Valittakaa sille palvelun tuottajalle, älkää palvelun välittäjälle. Miten palvelun tuottaja voi parantaa tuotetta jos ette anna palautetta sinne minne se kuuluu. Järkeä käteen!

      • hola3

        Jos palvelu on tuota luokkaa kuin kuvattu drifting kokemus niin en ihmettele jos ei huvta juopoille antaa minkään sortin palautetta. Kyllä myyjän pitäisi ymmärtää perusasiat. Hyvä vaan, että ihmiset puhuu kokemuksistaan myös julkisesti!


    • Angry Seppo

      Tilasimme elämyslahjoilta hotellipaketin tallinnaan ja paketti ei todellakaan vastannut sitä, mitä tuotekuvauksessa kerrottiin. Lisäksi hotelli tyri koko homman lopullisesti omalla toiminnallaan. Annoimme palautteen hotellin henkilökunnalle heti paikanpäällä ja he koittivat vielä hyvittää tilanteen, kuitenkin hotellissa luvattiin toista mitä saatiin hyvitykseksi. Reissun jälkeen reklamoimme asiasta elämyslahjoille ja pyysimme hyvitystä asiaan. Reklamaatiosta on kulunut nyt jo pari kuukautta eikä asiaa ole saatu vieläkään mitään selvitystä tai hyvitystä. Vaikkakin elämyslahjat toimivat tässä vain palvelun välittäjinä, niin mielestäni joku vastuu pitää olla myös palvelun välittäjällä/tuotteen myyjällä. En suosittele elämyslahja.fi tuotteita kenellekkään! He eivät ota mitään vastuuta myymistään tuotteista, eivätkä välitä siitä onko asiakas tyytyväinen vai ei kokemuksen jälkeen..

    • Vastaisitteko?

      Olen suunnitellut ystävieni kanssa elämyslahja.fi :stä hieronta reissua mutta kannattaako sinne mennä kerran on tullut noin huonoja kokemuksia. Onko kenellekään tullut yhtään hyvää koemusta näistä palveluista?

      • Kiukkuinen

        Ei todellakaan kannata...

        Sain itse lahjaksi tutustumislennon ultrakevyellä koneella. Yritin sopia aikaa sähköpostitse (kuten lahjakortissa ohjeistetaan), jolloin minun käskettiin sopia aika uuden webbipalvelun kautta.

        Naputtelin tietoni palveluun (käytännössä täsmälleen samat tiedot kuin sähköpostiinkin), mutta yhteydenottoa ei koskaan tullut. Niinpä kokeilin palvelua jonkin ajan kuluttua uudelleen. Tällä kertaa sain vastauksen, mutta se oli, että lahjakorttini on vanhentunut ja että minun pitäisi olla yhteydessä Elämyslahjoihin.

        Olin yhteydessä Elämyslahjoihin, mutta toistaiseksi kukaan ei ole palannut asiaan. Tällä hetkellä koko homma vaikuttaa siis pahimman luokan vedätykseltä.

        Saapa nähdä, onnistuuko Elämyslahjat pelastamaan tilanteen.


      • Feller

        Olen turhaan yrittänyt vaihtaa lahjakorttejani elämyksiin aivan ohjeen mukaisesti.Tulos on , että saisin maksaa lahjakorteista huolimatta sen hinnan, mitä ilman lahjakorttiakin. Näin sain todeta siinä vaiheessa, kun etenin pankkiin maksamaan, vaikka olinkin ilmoittanut käyttäväni lahjakortteja ja naputellut niiden numerosarjat.

        Kun soitin asiakaspalveluun, siellä " palveli" nauhoitettu viesti, jossa oli samat ohjeet kuin lahjakortissakin. Asiakaspalvelusta ei siis voi puhua. Mihin siis ottaa yhteyttä, jos lahjakortti on umpeutumassa ja asialla on kiire?

        Pistin sähköpostiakin, mutta miten lienee vastauksen kanssa. =(
        Maine tosiaan menee firmalta. Tiedän ainakin, mistä en hanki lahjaa ystävälle.


      • Vedätetty

        Vedätystä koko homma. Onko ko. firma (Elämyslahjat) enää pystyssäkään?


      • Anonyymi

        Ostin miehelleni lahjaksi Elämyslahjoilta Ferrariajon. Yrityksellä oli suuria ongelmia toteuttaa ajoa, sillä Ferrari oli mennyt rikki. Ajon pystyi kuitenkin siirtämään seuraavaan vuoteen. Suurin odotuksin suuntasimme vihdoin Malmin lentokentälle. Ferrariajon piti olla 12 minuutin pituinen. Malmilla ei ole ajorataa, toisin kuin ennakkotiedot antoivat odottaa. Ferrariajo oli lyhykäisyydessään 5 ajoa edestakaisin max 500 metrin suoralla. Suora on niin lyhyt ettei vauhtia ehdi kiihdyttämään paljon yli 150 km/h kun jarrut on jo niitattava ja käännyttävä. Aikaa ajoon kului kokonaisuudessaan 3 min. Jos elämyksiä haluaa, niin mielestäni Elämyslahjat ei tämän perusteelle niitä kykene luomaan.


      • Anonyymi
        Feller kirjoitti:

        Olen turhaan yrittänyt vaihtaa lahjakorttejani elämyksiin aivan ohjeen mukaisesti.Tulos on , että saisin maksaa lahjakorteista huolimatta sen hinnan, mitä ilman lahjakorttiakin. Näin sain todeta siinä vaiheessa, kun etenin pankkiin maksamaan, vaikka olinkin ilmoittanut käyttäväni lahjakortteja ja naputellut niiden numerosarjat.

        Kun soitin asiakaspalveluun, siellä " palveli" nauhoitettu viesti, jossa oli samat ohjeet kuin lahjakortissakin. Asiakaspalvelusta ei siis voi puhua. Mihin siis ottaa yhteyttä, jos lahjakortti on umpeutumassa ja asialla on kiire?

        Pistin sähköpostiakin, mutta miten lienee vastauksen kanssa. =(
        Maine tosiaan menee firmalta. Tiedän ainakin, mistä en hanki lahjaa ystävälle.

        Ei jatkoon elämyslahjat!!! Huijausta on! Sain lahjaksi kyseiseltä firmalta lahjakortin jonka vaihdon toiseen lahjaan. Paikanpäälle mentäessä jouduin itse maksamaan pari euroa välejä lahjakortista. Jonka jälkeen sain tietää lahjakortin todellisen arvon.. käytin lahjakorttini 38euroiseen elämykseen. Kortin arvo oli 70euroa! Loppuja rahoja en koskaan saanut takaisin. Kuinka edes kehdata laittaa noin paljon halvempi vaihtoehto pelkästään?! Mulla meni nyt ihan hukkaan 32euroa. Melkein puolet lahjakortista!!! Jos oisin tiennyt tämän typerän asian olisin valinnut viisaammin lahjakortin käytön.. asiakaspalvelusta ei otettu sen enempää kantaa.. surkeaa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin miehelleni lahjaksi Elämyslahjoilta Ferrariajon. Yrityksellä oli suuria ongelmia toteuttaa ajoa, sillä Ferrari oli mennyt rikki. Ajon pystyi kuitenkin siirtämään seuraavaan vuoteen. Suurin odotuksin suuntasimme vihdoin Malmin lentokentälle. Ferrariajon piti olla 12 minuutin pituinen. Malmilla ei ole ajorataa, toisin kuin ennakkotiedot antoivat odottaa. Ferrariajo oli lyhykäisyydessään 5 ajoa edestakaisin max 500 metrin suoralla. Suora on niin lyhyt ettei vauhtia ehdi kiihdyttämään paljon yli 150 km/h kun jarrut on jo niitattava ja käännyttävä. Aikaa ajoon kului kokonaisuudessaan 3 min. Jos elämyksiä haluaa, niin mielestäni Elämyslahjat ei tämän perusteelle niitä kykene luomaan.

        Tämä oli hyvä lukea. Meinasin ostaa Ferrari ajopaketin lahjaksi mutta unohdan sen.


    • Deideideeee

      Minä olen saanut lahjaksi illaillinen pimeässä lahjakortin Helsinkiin. Olen nyt tässä muutaman viikon yrittänyt varata illallisaikaa, mutta pari viikkoa sitten niitä oli tammikuussa (eli kolme kuukauden päästä). Nyt niitä ei ole ollenkaan tarjolla. Selitys on se, että ajat menee niin äkkiä. En yhtään ymmärrä, että jos illallinen pimeäsä on niin suosittu juttu niin miksi firma ei tee useammin kattauksia.

    • kuluja

      Ei todellakaan kannatata ostaa elämyslahjakortteja. Olen saanut kaksikertaa lahjaksi ensimmäsellä kerralla piti maksaa itse kun oli joku häikki! Saatiin kyllä rahat takaisin, mutta tultiin 150km päästä sinne syömään tosi paljon harmitti!! Toisen kerran lahjakortti ei vastannut yhtään sitä mitä lahjakortin ostaja oli ollut ostamassa!! Älkää ihmeessä ostako elämyslahjakortteja.. Sit saa soitella monta kertaa kalliita puheluja.. joihin elmyslahjat ei osallittu vaikka on heidän virhe..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostettiin lahjaksi Ferrari ajelu malmin lentokentällä, jota ei koskaan tullut!!!!
      Puhelimessa pelkkä nauhoite!!!!!!
      Huono lafka, älkää erehtykö käyttämään k.o firman palveluita!
      KUSETUSTA!!

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä tämä kommentti tarkoittaa? :D Noita superautoviikonloppujahan järjestetään kesäisin joka kuukausi, ja ne ovat aina täynnä asiakkaita perjantaista sunnuntaihin.


      • Anonyymi

        Sama juttu peruttiin ja ei millään onnistunut … kahden päivän viiveellä , myöskään s- posteihin ei vastattu , eikä muutenkaan tietoa milloin ajoja on? Siis ihmisillä työvuoroja/ työaikoja ja luvattiin että voi vaihtaa ajon johonki muuhun lahjakorttia ei oltu uusittu, joten raha jäi firmaan, todella huonoa palvelua.


    • Anonyymi

      En kannata tätä firmaa ei minkään näköistä vastuuta myymistään tuotteista. Lahjakortti ei ollut alkuunkaan vanhentunut, mutta ei saanut kuitenkaan käyttöön. Ei minkään näköistä vastausta kyselyihini. Meni muutama satanen kankkulan kaivoon.

      • Anonyymi

        Ei luotettava. Myynnissä tuotteita, joita ei edes ole tarjolla. Ei puhelinpalvelua ja www sivujen kautta jätettyihin useisiin yhteydenottopyyntöihin ei vastata. En suosittele ostamaan lahjaa täältä.


      • Anonyymi

        En voi missään nimessä suositella Elämyslahjat Oy:n lahjakortteja. Läheisemme, jolle elämyslahjakortin annoimme, menehtyi yllättäen. Lahjakortin umpeutumispäivämäärän lähestyessä yritin itse käyttää lahjakorttia, mutta palvelutuottajalla oli ongelmia järjestää elämystä vuodenajasta johtuen, vaikka itse lahjakortti olikin yhä voimassa. Seuraavaksi otin yhteyttä Elämyslahjat Oy:n asiakaspalveluun ja sain ikäväkseni huomata, ettei kyseisellä firmalla ole minkäänlaista selkärankaa saati prosessia tämän kaltaisten tilanteiden hoitoon. Sen sijaan sain tarjouksen, jossa maksamalla lisämaksun (30% alkuperäisen lahjakortin arvosta) saisin lisäaikaa lahjakortille. Vaikka useamman satasen lahjakortti olikin tämän tarinan pienin menetys, harmittaa asia silti ja niinpä tämä yritys menetti ainakin yhden asiakkaan pysyvästi.


    • Anonyymi

      Älkää ikinä ostako lahjakorttia Elämyslahjoilta! Lahjakorttini umpeutui nyt Korona aikana ja kyseinen palvelu ei ollut tietenkään saatavilla koska kaikki putiikit olivat kiinni. Eli olisin ehtinyt käyttää lahjakortin jos palvelu olisi ollut saatavilla. Elämyslahjat Oy ei suostunut korvaamaan/jatkamaan lahjakortin voimassaolo aikaa. Jatkossa ostan lahjakortit suoraa toimijalta, ilman ahneita välikäsiä ja suosittelen niin tekemään teitä kaikkia muitakin!

      • Anonyymi

        Niin siis se pidennyshän täytyy tehdä lahjakortin voimassaoloaikana. Aivan turhaa yrittää jo vanhentunutta lahjakorttia saada pidennettyä. Jotkut säännöt täytyy olla, sillä selkeitä väärinkäytösyrityksiäkin ilmenee vähän väliä.

        Itse voin vain sen sanoa, että Elämyslahjat on ollut todella avokätinen nyt koronan aikaan, ja pidentänyt monia lahjakortteja, kun niitä ei ole päässyt käyttämään. Ja tämä on fakta. Itselläni on vain hyviä kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis se pidennyshän täytyy tehdä lahjakortin voimassaoloaikana. Aivan turhaa yrittää jo vanhentunutta lahjakorttia saada pidennettyä. Jotkut säännöt täytyy olla, sillä selkeitä väärinkäytösyrityksiäkin ilmenee vähän väliä.

        Itse voin vain sen sanoa, että Elämyslahjat on ollut todella avokätinen nyt koronan aikaan, ja pidentänyt monia lahjakortteja, kun niitä ei ole päässyt käyttämään. Ja tämä on fakta. Itselläni on vain hyviä kokemuksia.

        Haluaisin tietää kuka kyseisessä firmassa on joka joustaa jatkaa lahjakortin vomassaoloaikaa
        Odotan vastasta


      • Anonyymi

        Sama juttu, en suosittele kenellekään. Huonoa palvelua.


      • Sama juttu ensin lopetettiin Elokuu ja sitten seuraava vuonna peruttiin ( autot ei tullut Suomeen) lisäksi lahja korttia ei uusittu jolloin olisi voinut vaihtaa muuhun. Yritys sai rahat, mutta asiakas ei palvelua.En todellakaan suosittele kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää kuka kyseisessä firmassa on joka joustaa jatkaa lahjakortin vomassaoloaikaa
        Odotan vastasta

        Kyllä hoidin oman osuuden, eli soitin ja luvattiin jatkaa lahjakortin aikaa,Koronan / autot ei sitten saapuneet Suomeen kun oli varattu aika, joten lahjakortti olikin sitten yht: äkkiä mennyt umpeen ( ei ollutkaan pidennetty) . Sähköposteihin ei kukaan vastanut?


    • Anonyymi

      Epäilys heräsi jo ennen kuin ajattelin ostaa elämyksen . Hinta, ajelu ferrarilla 129.99 euroa viisi kierosta . Maksaisin vaikka kolminkertaisen hinnan, jossain ahvenistolla ajellessa. Nämä kokemukset eivät innosta maksamaan latiakaan. Maksu ainoastaan Ferrariin istuttaessa sopii tähän firmaan. :)

      https://www.elamyslahjat.fi/lahjat/ferrari-ajo-kiitoradalla/

    • Anonyymi

      Minä sain kaksi vuotta sitten lahjaksi elämyslahjakortin, joka tuolloin oli voimassa vuoden. Voimassaoloajan loppupuolella heräsin korttia käyttämään mutta onnistuin tekemään varauksen väärään putiikkiin. Koko sotku selvisi viimein ja sain lisää käyttöaikaa vuoden. No nyt olin samassa tilanteessa, käyttämässä lahjakorttia viime metreillä eikä koronan takia oikein etelä-suomen palvelut houkutelleet. Soitin taas elämyslahjoille ja sain lisäaikaa käytölle vuoden loppuun.
      Olen siis ollut monta kertaa yhteydessä elämyslahjoihin ja palvelu on aina ollut nopeaa, ystävällistä ja todella joustavaa. Myös sähköposteihin vastaukset ovat tulleet nopeasti. Ei siis välitystoiminnasta pienintäkään sanomista, päinvastoin!

    • Anonyymi

      Olen saanut sekä ostanut Elämyslahjoilta paljonkin lahjakortteja. Heillä oli tarjouskamppis tuossa viime syksynä ja ostin monta erilaista elämyslahjaa -20% alennuksella (lähillä itselleni). Ihan näin esimerkkinä ostin hierontaa, yhden tanssin alkeiskurssin jne. koska sain Elämyslahjoilta ne edullisemmin kuin suoraan palveluntarjoajalta, ja tanssikurssista tiesin etten pääse ihan heti aloittamaan joten ostin sen edullisemmin kun sen alehintaan sain. Lahjakortit ovat kuitenkin 3 vuotta voimassa joten ei ollut kiire käyttää niitä ja jäin odottamaan, että pääsen aloittamaan kurssin.

      Aikaa meni reilu 1,5v enkä vieläkään ollut saanutkaan aikatauluani niin, että pääsen haluamalleni tanssikurssille. Elämyslahjojen lahjakortit ovat monikäyttöisiä joten päätin hyödyntää tätä etua ja muutin tanssikurssin lahjakortin tallinnan hotellilahjakortiksi. Tuo lahjakorttien monikäyttöisyys on aivan loistava ominaisuus, sillä pari muuta "hutiostoa" tuli käytettyä hotellipakettiin. Viikonlopun hotellilomasta Tallinnassa maksoin n. 3€ kun muutin käyttämättömät lahjakortit tähän lomaan.

      Itselläni ei ole pahaa sanottavaa Elämyslahjoista, olen aina saanut loistavaa palvelua. Lahjakorttien 3 vuoden voimassaoloaika on loistava etu, ja se että lahjakortit voi muuttaa toiseksi, niin itselläni on kaikki lahjakortit tullu aina käytettyä. Suosittelen, 6/5!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe