elämyslahjat

edullisesti?

Hei! poikaystäväni on reilu parikymppinen ja haluaisin keksiä hänelle jonkun elämysyllärin?? olemme Keski-suomen alueella eli mielellään täältä..mutta hinta ei saisi olla kovin korkea n.40 euroa huonon rahatilanteen vuoksi..mietin jo mikroautoilua mutta jotain muuta se voisi olla..en vain oikein tiedä mitä täälläpäin olisi..tai jos jossain muuallapäin esim.pohjoiseenpäin mentäessä on jotain mahdollisuuksia niin kertokaa toki :) ehdotus voi olla myös joku mukava "yhteinen tekeminen" tms
Kiitos..

29

3725

Vastaukset

  • Budjetti ei ole kovin korkea joten ehdotan että vie hänet telttailemaan tai piknikille johonkin kivaan paikkaan! Voithan kysellä myös kavereilta tai pojan vanhemmilta jos he haluaisivat rahallisesti osallistua lahjaan?!

  • Vie poikaystäväsi huvipuistoon, risteilylle (esim. Nrj bileristeilyt 15 e/hlö) tai elokuviin. :) toivottavasti keksit jotain mukavaa..

    • oikein paljon kaikenlaisia hurjia elämyslahjoja www.elamyslahjat.fi


    • Elmäyslahjat.fi! Siihen ei kannata tikullakaan koskea! Jos sinulla menee lahjakortti pikkuisenkin vanhaksi, niin se on menettetty raha. Tai no, he myyvät sinulle uuden kortin 70% alennuksella. Eli pelkkää rahastusta. Ja selityksiä ei kuunnella!


    • Hups! Elämyslahjat! Pikku typo :o))


    • Joo tuo on niin totta,huomasin päivän liian myöhään lahjakorttini vanhaksi ja ei minkäänlaista sympatiaa. Vaikka vanhenemispäivä oli viikonloppuna.Eikä anneta armoa.En käytä enää koskaan.!


  • www.kokemuskauppa.com, huippukauppa ja huippupalvelua!

    • Oisi pitänyt valita tämä kokomuskauppa. Tää elämuslahjat ovat täysin huuhaata. Elämyslahjat firma ei ota mitään vastuuta asioista ja on vain nettisivusto joka välittää ja ottaa välistä näiltä yrittäjiltä jotka ovat antaneet itsensä heidän sivuilleen. Ottakaa mielummin suoraan yhteyttä ko. elämyspalveluihin ja saatte tuotteen/palvelun edullisemmin ja ilman välikäsiä. Jos itse olisin uusia kokemuksia tuottava yritys en antaisi ainakaan yrityskuvaani pilattavaksi tällä elämyslahjat sivustolle


    • vhbvsfv kirjoitti:

      Oisi pitänyt valita tämä kokomuskauppa. Tää elämuslahjat ovat täysin huuhaata. Elämyslahjat firma ei ota mitään vastuuta asioista ja on vain nettisivusto joka välittää ja ottaa välistä näiltä yrittäjiltä jotka ovat antaneet itsensä heidän sivuilleen. Ottakaa mielummin suoraan yhteyttä ko. elämyspalveluihin ja saatte tuotteen/palvelun edullisemmin ja ilman välikäsiä. Jos itse olisin uusia kokemuksia tuottava yritys en antaisi ainakaan yrityskuvaani pilattavaksi tällä elämyslahjat sivustolle

      Haluaisin korjata aiemmin tehtyä virheellistä väitettä: ElämysLahjat.fi markkinoi ja myy palveluita samalla hinnalla kuin suoraan palveluntarjoajalta ostettaessa. Asiakas ei siis maksa meiltä ostaessaan yhtään enempää. Lisäksi toimintamalli on yrittäjille riskitön - he eivät maksa mitään saamastaan näkyvyydestä, vaan ainoastaan toteutuneista myynneistä. Komissiomme on merkittävästi alhaisempi kuin esimerkiksi diilisaiteilla, joten emme todellakaan ole riistämässä ketään.

      Yritysyhteistyössä pyrimme aina reiluun ja pitkäkestoiseen kumppanuuteen, josta voi lukea lisää täältä: http://www.elamyslahjat.fi/uusi-kumppani


    • Lue Joni yllä oleva kommentti umpeutuneesta lahjakortista! Se kertoo paljon teidän firmasta ja riistosta. Menetin 140 egee siinä "kaupassa"!!!


    • 1122336666 kirjoitti:

      Lue Joni yllä oleva kommentti umpeutuneesta lahjakortista! Se kertoo paljon teidän firmasta ja riistosta. Menetin 140 egee siinä "kaupassa"!!!

      kannattaisko itse pitää huoli siitä ettei lahjakortti umpeudu?


  • Ratkaisu täältä? www.lahjaehdotus.com

  • Emme voi suositella elämyslahjoja! Ostin miehelleni kihlajaislahjaksi drinkkikurssin kahdelle, sillä sivuilla markkinoidaan että kurssille osallistuvat vain me ja baarimestari, ja että tilaisuuden voisi räätälöidä juuri meidän näköiseksi. Odotimme että saisimme baarimestarin kanssa suunnitella meille nimikkodrinkin häihimme ja olimme tosi innoissamme kurssista joka siis järjestettiin Sling in -baarissa!

    Isoksi pettymykseksemme kurssilla oli toinenkin pariskunta, drinkkejä kierrätettiin koko porukalla (siis vieraiden ihmisten kanssa samoista drinkkilaseista juotiin) ja baarin puolelle minä ja mieheni ei päästy kertaakaan tekemään itse drinkkejä, häädrinkistä puhumattakaan.

    Tilanne oli mielestämme tosi kiusallinen emmekä oikein osanneet tai kehdanneet valitusta tehdä heti. Jälkikäteen kun reklamoimme elämyslahjoja, he välittivät viestin vain suoraan baarille ja lopulta saimme vastauksen etteivät he voi hyvittää mitään sillä emme heti ottaneet asiaa puheeksi.

    Vieläkin kiukututtaa kuinka iso pettymys kurssi oli, ja hintaakin 170€ joten emme voi suositella.

    • Kiitos palautteesta koskien drinkkikurssia. Pahoittelut siitä, että elämyksen toteutus ei vastannut toiveitanne. Meillä on satoja erilaisia palveluntarjoajia, ja sopimuksen mukaisesti palveluntarjoaja vastaa viime kädessä elämyksen tuottamisesta.

      Olen lisännyt tuotteen kuvaukseen tarkennuksen siitä, että kyseessä ei ole yksityistilaisuus.

      Yleisesti ottaen suhtaudumme vakavasti asiakaskokemukseen, ja teemme sen perusteella myös muutoksia palveluvalikoimaan. Useimmat saamamme asiakaspalautteet ovat positiivisia ja niitä voi lukea täältä: www.elamyslahjat.fi/asiakaspalaute

      Ystävällisin terveisin,
      Joni Salminen
      Markkinointipäällikkö, ElämysLahjat.fi


  • Muutama satanen meni ja juhlafiilis kuoli. Täysien kymmenien täyttämisestä piti tehdä ikimuistoinen ja annettiin juhlakalulle lahjaksi Drifting lahjakortti.

    Paikanpäällä ei ollut minkäänlaista opastusta, kukaan ei tiennyt, missä driftin porukka on. Harhailimme aikamme radalla löytäen porukan, joka joi olutta ja touhusi drifting auton parissa. Ajelu oli sovitusta reilusti myöhässäkin vielä sen jälkeen, kun puolihumalainen nuorisoporukka oli paikallistettu.

    Joku taso pitäisi olla!

    Tilanteessa ei tarvitse olla juopuneita kuskin kavereita läsnä! Asiakasta ei mittailla päästä varpaisiin ja supista tölkin takana!

  • Valittakaa sille palvelun tuottajalle, älkää palvelun välittäjälle. Miten palvelun tuottaja voi parantaa tuotetta jos ette anna palautetta sinne minne se kuuluu. Järkeä käteen!

    • Jos palvelu on tuota luokkaa kuin kuvattu drifting kokemus niin en ihmettele jos ei huvta juopoille antaa minkään sortin palautetta. Kyllä myyjän pitäisi ymmärtää perusasiat. Hyvä vaan, että ihmiset puhuu kokemuksistaan myös julkisesti!


  • Tilasimme elämyslahjoilta hotellipaketin tallinnaan ja paketti ei todellakaan vastannut sitä, mitä tuotekuvauksessa kerrottiin. Lisäksi hotelli tyri koko homman lopullisesti omalla toiminnallaan. Annoimme palautteen hotellin henkilökunnalle heti paikanpäällä ja he koittivat vielä hyvittää tilanteen, kuitenkin hotellissa luvattiin toista mitä saatiin hyvitykseksi. Reissun jälkeen reklamoimme asiasta elämyslahjoille ja pyysimme hyvitystä asiaan. Reklamaatiosta on kulunut nyt jo pari kuukautta eikä asiaa ole saatu vieläkään mitään selvitystä tai hyvitystä. Vaikkakin elämyslahjat toimivat tässä vain palvelun välittäjinä, niin mielestäni joku vastuu pitää olla myös palvelun välittäjällä/tuotteen myyjällä. En suosittele elämyslahja.fi tuotteita kenellekkään! He eivät ota mitään vastuuta myymistään tuotteista, eivätkä välitä siitä onko asiakas tyytyväinen vai ei kokemuksen jälkeen..

  • Olen suunnitellut ystävieni kanssa elämyslahja.fi :stä hieronta reissua mutta kannattaako sinne mennä kerran on tullut noin huonoja kokemuksia. Onko kenellekään tullut yhtään hyvää koemusta näistä palveluista?

    • Ei todellakaan kannata...

      Sain itse lahjaksi tutustumislennon ultrakevyellä koneella. Yritin sopia aikaa sähköpostitse (kuten lahjakortissa ohjeistetaan), jolloin minun käskettiin sopia aika uuden webbipalvelun kautta.

      Naputtelin tietoni palveluun (käytännössä täsmälleen samat tiedot kuin sähköpostiinkin), mutta yhteydenottoa ei koskaan tullut. Niinpä kokeilin palvelua jonkin ajan kuluttua uudelleen. Tällä kertaa sain vastauksen, mutta se oli, että lahjakorttini on vanhentunut ja että minun pitäisi olla yhteydessä Elämyslahjoihin.

      Olin yhteydessä Elämyslahjoihin, mutta toistaiseksi kukaan ei ole palannut asiaan. Tällä hetkellä koko homma vaikuttaa siis pahimman luokan vedätykseltä.

      Saapa nähdä, onnistuuko Elämyslahjat pelastamaan tilanteen.


    • Olen turhaan yrittänyt vaihtaa lahjakorttejani elämyksiin aivan ohjeen mukaisesti.Tulos on , että saisin maksaa lahjakorteista huolimatta sen hinnan, mitä ilman lahjakorttiakin. Näin sain todeta siinä vaiheessa, kun etenin pankkiin maksamaan, vaikka olinkin ilmoittanut käyttäväni lahjakortteja ja naputellut niiden numerosarjat.

      Kun soitin asiakaspalveluun, siellä " palveli" nauhoitettu viesti, jossa oli samat ohjeet kuin lahjakortissakin. Asiakaspalvelusta ei siis voi puhua. Mihin siis ottaa yhteyttä, jos lahjakortti on umpeutumassa ja asialla on kiire?

      Pistin sähköpostiakin, mutta miten lienee vastauksen kanssa. =(
      Maine tosiaan menee firmalta. Tiedän ainakin, mistä en hanki lahjaa ystävälle.


    • Vedätystä koko homma. Onko ko. firma (Elämyslahjat) enää pystyssäkään?


    • Ostin miehelleni lahjaksi Elämyslahjoilta Ferrariajon. Yrityksellä oli suuria ongelmia toteuttaa ajoa, sillä Ferrari oli mennyt rikki. Ajon pystyi kuitenkin siirtämään seuraavaan vuoteen. Suurin odotuksin suuntasimme vihdoin Malmin lentokentälle. Ferrariajon piti olla 12 minuutin pituinen. Malmilla ei ole ajorataa, toisin kuin ennakkotiedot antoivat odottaa. Ferrariajo oli lyhykäisyydessään 5 ajoa edestakaisin max 500 metrin suoralla. Suora on niin lyhyt ettei vauhtia ehdi kiihdyttämään paljon yli 150 km/h kun jarrut on jo niitattava ja käännyttävä. Aikaa ajoon kului kokonaisuudessaan 3 min. Jos elämyksiä haluaa, niin mielestäni Elämyslahjat ei tämän perusteelle niitä kykene luomaan.


  • Minä olen saanut lahjaksi illaillinen pimeässä lahjakortin Helsinkiin. Olen nyt tässä muutaman viikon yrittänyt varata illallisaikaa, mutta pari viikkoa sitten niitä oli tammikuussa (eli kolme kuukauden päästä). Nyt niitä ei ole ollenkaan tarjolla. Selitys on se, että ajat menee niin äkkiä. En yhtään ymmärrä, että jos illallinen pimeäsä on niin suosittu juttu niin miksi firma ei tee useammin kattauksia.

  • Ei todellakaan kannatata ostaa elämyslahjakortteja. Olen saanut kaksikertaa lahjaksi ensimmäsellä kerralla piti maksaa itse kun oli joku häikki! Saatiin kyllä rahat takaisin, mutta tultiin 150km päästä sinne syömään tosi paljon harmitti!! Toisen kerran lahjakortti ei vastannut yhtään sitä mitä lahjakortin ostaja oli ollut ostamassa!! Älkää ihmeessä ostako elämyslahjakortteja.. Sit saa soitella monta kertaa kalliita puheluja.. joihin elmyslahjat ei osallittu vaikka on heidän virhe..

  • Ostettiin lahjaksi Ferrari ajelu malmin lentokentällä, jota ei koskaan tullut!!!!
    Puhelimessa pelkkä nauhoite!!!!!!
    Huono lafka, älkää erehtykö käyttämään k.o firman palveluita!
    KUSETUSTA!!

  • En kannata tätä firmaa ei minkään näköistä vastuuta myymistään tuotteista. Lahjakortti ei ollut alkuunkaan vanhentunut, mutta ei saanut kuitenkaan käyttöön. Ei minkään näköistä vastausta kyselyihini. Meni muutama satanen kankkulan kaivoon.

    • Ei luotettava. Myynnissä tuotteita, joita ei edes ole tarjolla. Ei puhelinpalvelua ja www sivujen kautta jätettyihin useisiin yhteydenottopyyntöihin ei vastata. En suosittele ostamaan lahjaa täältä.


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.