vappu pimiä

hää jakso....

satuin katsomaan hää ohjelman jakson, missä vappu pimiä tuli "auttamaan" polttareiden järjestelyissä. NOLASI kyllä itsensä totaalisesti ja osoitti TODELLA huonoa käytöstä miten morkkasi morsiansa ja hänen toiveitaan.

2000 luvulla hääpari saanevat itse päättää miten esim. polttarit halutaan viettää.

huono juontaja muutenkin. (ja vaikka ei asiaan kuulu, niin ruma)

8

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bestman..

..päättää, mutta nämä väen väkisin televisioon haluavat tavistyrkyt viettävät 90- prosenttisesti polttarinsa ja häänsä niin kuin tuotantoryhmä haluaa! Mitä Vappu Pimiään tulee, niin ei hän omasta päästään niitä juttujan heittele. Kyllä hän puhelee juuri sellaisia mitä etukäteen on sovittu. Näin se menee tuolla tv- maailmassa, halusi sitä tai ei.

• Arja Maarnipuro

Vetyperoksiidipää ja se iljettävämpi ja epäuskottavampi iltapäivälehti eli litalehti. Sarjassamme järjen jääneet.

• mestaritar
        Arja Maarnipuro kirjoitti:

Vetyperoksiidipää ja se iljettävämpi ja epäuskottavampi iltapäivälehti eli litalehti. Sarjassamme järjen jääneet.

Koulutettu toimittaja. Suosituin Suomalainen juontaja. Ensivuonna tangolaulukisoissa juontajana.

• oli kyllä

aivan täysi pelle. On povaa pitkää liittoa, ovatko enää nytkään yhdessä?

• Piimä go home

Miks tuota akkaa pitää tunkee ruutuun jatkuvasti vaikka se ei oo minkään näkönen. Ison maitotankit sillä on mut nekin roikkuu liikaa jo. Suusta loikkii jättikokosia rupisia sammakoita ja ne kurnuttaa kovaa. Jos piimällä ei ole mitään UUTTA juttua, niin pysyis poissa. Ja se nauru... ennalta treenattua karseen kuulosta. Pysy kotona piima, jooko.

• maria . k

Oli pimiältä todella epäammattimaista käytöstä mennä morkkaamaan hääparia. Törkeää. Morsian oli kyllä kaunis ja kauniit häät muuten. Kyllä raskaana oleva nainen saa varmasti päättää jaksaako känniörvellystä omissa polttareissaa. vappu pimiä on kyllä nimensä mukainen..

• salli oorelan velimies
        maria . k kirjoitti:

Oli pimiältä todella epäammattimaista käytöstä mennä morkkaamaan hääparia. Törkeää. Morsian oli kyllä kaunis ja kauniit häät muuten. Kyllä raskaana oleva nainen saa varmasti päättää jaksaako känniörvellystä omissa polttareissaa. vappu pimiä on kyllä nimensä mukainen..

Kellään nauhoitettu niitä sättejä,missä se poltti pinnan monta kertaa.

• cesur

Kolmen lapsen isänä, nautin suunnattomasti isosta mahasta...
      meillä oli vesi sänky, maha upposi vaivatta sinne minne pitikin,
      toiseksi, kiva oli silitellä ja puhua vauvalle, hei, se kuulee äänet...
      ja se sydämen tykytys... aivan ihana, välillä se antoi kyllä ,potkuja...
      kaisillä oli hauskaa siellä masussa...
      isoja mahoja pitää kunnioittaa... niissä on elämän jatkumaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe