Hei, minulla on pientä kysymystä.. Onko siinä mielestänne mitään outoa, etten omista mopoa vaikka olen jo 15v, kavereillani on mopo tai suurimalla osalla. Minua harmittaa se, että kaverini sanovat että hankkisit mopon vaikka minulla ei ole ollut tarvetta sellaiseen? Mitä minun pitäisi tehdä?
Mitä mieltä olette?
- Heinolasta Niko.
Ilman mopoa
3
249
Vastaukset
Ei siinä mitään outoa ole. Monella yli 15-vuotiaalla ole mopoa... Ja ei tule olemaankaan sen jälkeen kun uudistuu mopokortti!
Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään. Jos et halua mopoa, sitten et halua. Kaverisi siihen eivät voi vaikuttaa. Ja kun et aja mopolla, vältät onnettomuuksilta, sekä säästät rahat, jotka menisivät bensaan! Kun sitä ajattelee, sen on vain fiksumpaa olla hankimmatta mopoa. ^^- Riippuu itsestäsi
Tiedän monia henkilöitä, jotka ovat sanoneet suoraan, jotta eivät ole aikomassa hankkia mopoa. Kai siinä on jokin tapa jäänyt tuon ikäisenä hankkia mopo ja ensimmäinen moottoriajoneuvo ja samalla saa ajokokemusta liikenteessä autokorttia ajatellen. Kyllä suosittelisin hankkimaan, mutta se kannattaa hallita hyvin, koska oman hengen uhalla sielläkin ajetaan. Mopolla myös pääset kauppaan nopeasti tai matkustelemaan sukulaisten luo, minä suosittelisin hankkimaan, kaverit yleensä painostavat ostamaan, mutta oma päätöksesi sen loppujen lopuksi on.
- pahasusisuurestametsästä
Rasvaa vaikka perse?..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437