Tokio ja suht edullisia majoituksia

:)

Heipsan.

Olen lähdössä Japaniin viikon kuluttua ja aikomuksena on myös viipyä Tokiossa noin viikon ajan.
Olisiko kenelläkään hyviä suosituksia edulllisista ja hyvistä hotelleista/hostelleista?
Matkan ensimmäinen viikko sujuu majoittuen perinteisiin japanilaisiin tatamimajoituksiin.
Budjetissa on varaa majoituksiin n. 40 euroa yö,( Tämä on siis hinta kahdenhengen huoneelle, josta itse maksan puolet, eli kokonaisuudessaan 80euroa) sillä hinnalla ei luksusta saa, mutta jos on hyviä kokemuksia vaikka viihtyisistä hostelleista hyvässä sijainnissa, niin otan ehdotuksia vastaan. :)

6

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨

      Selasitko jo nuo aiemmat kirjoitukset josko niistä löytyisi sinullekin vaihtoehtoja? Muutama muukin on jo kysellyt täällä majoitusvinkkejä Tokioon...

    • -

      Asakusa-kaupunginosasta kannattaa etsiä halpaa yöpymispaikkaa.

    • hellis2

      Pari vuotta sitten majoituin Asakusassa ja sijainti oli mainio sekä kulkuyhteydet loistavat. Hintataso oli sopiva. Huone tosin oli pieni mutta ei haitannut.

    • ToyokoInnin onnellinen klubikortin omistaja

      TOYOKO INN-ketjun hotellit ovat tosi hyviä, uusia, puhtaita ,edullisia ja aina hyvällä paikalla asemien lähellä. Tokiossa niitä on eri puolilla; minä aina menen Asakusan T.I. Komagataan
      Voit varata ilmaiseksi suoraan hotellin omalta sivulta. (Muista peruuttaa, jos et mene).Siinä näkee reaaliajassa onko tilaa.
      Jos hankit klubikortin 1500 Y , se on voimassa 5 vuotta, joka 10.s yö on ilmainen, ja sunnuntaisin saa alennusta 30%. Eli kortti maksaa nopeasti itsensä takaisin.Jäsenet voivat varata jo 6 kk ennen.
      Etuna vielä omat suihku ja vessa huoneessa, sekä normaalikorkuiset huonekalut. Aamupala kuuluu hintaan, ilmainen tietokone on ala-aulassa. Kanazawassa sai jopa illallisen samaan hintaan...
      Itse en käytä enää mitään ryokaneita tai muita minshukuita, joissa nukutaan lattialla haisevilla, ikivanhoilla, kirppuja täynnä olevilla tatameilla. Eipä tarvitse enää vahtia kotiintuloaikoja, ei tarvitse elää nelinkontin 20 senttiä korkean pöydän edessä, eikä ole suihkuhuone koskaan kiinni jne. Ja varsinkaan ei tarvii raapia itseään verille kirppujen takia.

    • Bemmie

      Tokion paras hintalaatusuhde budjettimajatalojen suhteen lienee Tokyo Ryokan, vain 3000 jeniä / yö eli noin 28 euroa. Lisätietoa siitä ja muista kokeilemistani ryokan-majataloista: http://www.bemmu.com/tag/Tokio/article/ryokan

      • ][

        Varasin booking.comin kautta Asakusasta sijaitsevasta Oak hotelista kahden hengen huoneen kuudeksi yöksi, ¥ 46200 eli n. 412 €. Hotelli on hostellin tapainen, mutta huoneessa on suihku ja wc. Muutenkin näyttää nettisivujen perusteella siistiltä, ja kulkuyhteyksien pitäisi olla hyvät


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe