Tokio ja suht edullisia majoituksia

:)

Heipsan.

Olen lähdössä Japaniin viikon kuluttua ja aikomuksena on myös viipyä Tokiossa noin viikon ajan.
Olisiko kenelläkään hyviä suosituksia edulllisista ja hyvistä hotelleista/hostelleista?
Matkan ensimmäinen viikko sujuu majoittuen perinteisiin japanilaisiin tatamimajoituksiin.
Budjetissa on varaa majoituksiin n. 40 euroa yö,( Tämä on siis hinta kahdenhengen huoneelle, josta itse maksan puolet, eli kokonaisuudessaan 80euroa) sillä hinnalla ei luksusta saa, mutta jos on hyviä kokemuksia vaikka viihtyisistä hostelleista hyvässä sijainnissa, niin otan ehdotuksia vastaan. :)

6

1431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨

Selasitko jo nuo aiemmat kirjoitukset josko niistä löytyisi sinullekin vaihtoehtoja? Muutama muukin on jo kysellyt täällä majoitusvinkkejä Tokioon...

• -

Asakusa-kaupunginosasta kannattaa etsiä halpaa yöpymispaikkaa.

• hellis2

Pari vuotta sitten majoituin Asakusassa ja sijainti oli mainio sekä kulkuyhteydet loistavat. Hintataso oli sopiva. Huone tosin oli pieni mutta ei haitannut.

• ToyokoInnin onnellinen klubikortin omistaja

TOYOKO INN-ketjun hotellit ovat tosi hyviä, uusia, puhtaita ,edullisia ja aina hyvällä paikalla asemien lähellä. Tokiossa niitä on eri puolilla; minä aina menen Asakusan T.I. Komagataan
      Voit varata ilmaiseksi suoraan hotellin omalta sivulta. (Muista peruuttaa, jos et mene).Siinä näkee reaaliajassa onko tilaa.
      Jos hankit klubikortin 1500 Y , se on voimassa 5 vuotta, joka 10.s yö on ilmainen, ja sunnuntaisin saa alennusta 30%. Eli kortti maksaa nopeasti itsensä takaisin.Jäsenet voivat varata jo 6 kk ennen.
      Etuna vielä omat suihku ja vessa huoneessa, sekä normaalikorkuiset huonekalut. Aamupala kuuluu hintaan, ilmainen tietokone on ala-aulassa. Kanazawassa sai jopa illallisen samaan hintaan...
      Itse en käytä enää mitään ryokaneita tai muita minshukuita, joissa nukutaan lattialla haisevilla, ikivanhoilla, kirppuja täynnä olevilla tatameilla. Eipä tarvitse enää vahtia kotiintuloaikoja, ei tarvitse elää nelinkontin 20 senttiä korkean pöydän edessä, eikä ole suihkuhuone koskaan kiinni jne. Ja varsinkaan ei tarvii raapia itseään verille kirppujen takia.

• Bemmie

Tokion paras hintalaatusuhde budjettimajatalojen suhteen lienee Tokyo Ryokan, vain 3000 jeniä / yö eli noin 28 euroa. Lisätietoa siitä ja muista kokeilemistani ryokan-majataloista: http://www.bemmu.com/tag/Tokio/article/ryokan

• ][

Varasin booking.comin kautta Asakusasta sijaitsevasta Oak hotelista kahden hengen huoneen kuudeksi yöksi, ¥ 46200 eli n. 412 €. Hotelli on hostellin tapainen, mutta huoneessa on suihku ja wc. Muutenkin näyttää nettisivujen perusteella siistiltä, ja kulkuyhteyksien pitäisi olla hyvät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe